جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

شرکت دانشجویان خواجه‌نصیر درحلقه فردو

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 326113
دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در بیانیه ای اعلام کردند: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی و بهبود اوضاع را تکیه و اعتماد به توانمندی های داخلی می دانیم.
به گزارش جهان، جمعی از دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی طی بیانیه ای حمایت خود را از ایجاد حلقه انسانی به دور نیروگاه فردو اعلام کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسیسات هسته‌ای فردو نماد مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب و اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و بومی در جهت پیشرفت و تعالی کشور است.

ما دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی و بهبود اوضاع را تکیه و اعتماد به توانمندی های داخلی می دانیم و تحت هیچ شرایطی تن به خواسته‌های زورگویانه و مستکبرانه غرب نمی‌دهیم و بر حقوق مسلم و طبیعی خود تاکید می‌کنیم و حامی و خواهان ادامه سیر پرشتاب پیشرفت های علمی کشور هستیم.

در همین راستا، همگام با دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت و امیرکبیر در حلقه انسانی به دور سایت هسته‌ای فردو حضور خواهیم یافت و از تمام اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دعوت می‌کنیم تا برای حمایت از دستاوردها و پیشرفت‌های علمی که حاصل تکیه و اعتماد بر توانمندی‌های داخلی است در این حرکت خودجوش شرکت نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *