سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳
۹

هلاکت مفتی جبهه النصره+ عکس

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 319905
رئیس هیئت شرعی تروریست‌های جبهه النصره از اهالی شهر "قلیوبیه" مصر بوده و پیش از حسکه در درگیری های دمشق، ادلب و دیر الزور شرکت داشته است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا ،خبرنگار الحدث نیوز در شمال سوریه گزارش داد «ابو عبد الرحمن المصری» رییس هیئت شرعی تروریست‌های جبهه النصره در حسکه، صبح امروز به هلاکت رسید.
 
براساس این گزارش، المصری در درگیری‌هایی که بین یگان‌های حمایت مردمی کردهای سوریه و تروریست‌های جبهه النصره و داعش در منطقه "تل علوا" واقع در حومه منطقه الجوادیه استان حسکه سوریه درگرفت، کشته شده است.


 
درحالی که صفحات اجتماعی شورشیان سوری مدعی هستند که وی بر اثر بمباران ارتش سوریه به هلاکت رسیده است برخی منابع از کشته وی توسط یک تک تیرانداز خبر دادند.
 
رئیس هیئت شرعی تروریست‌های جبهه النصره از اهالی شهر "قلیوبیه" مصر بوده و پیش از حسکه در درگیری های دمشق، ادلب و دیر الزور شرکت داشته است.
 
وی سومین رهبر جبهه النصره است که در استان حسکه به هلاکت رسیده است. پیش از این «ابوعبدالله المصری» که تابعیت آمریکایی داشت در راس العین و پس از آن «ابوقتاده» در الشدادی کشته شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهتر بود می نوشتید به درک واصل شد. الله اکبر ... الله اکبر
عبدالله
خدارا شکر که به درک واصل شد
سرنوشت شوم همه فتنه گران
علی
United Arab Emirates
برو به جهنم کثافت جنایتکار .....برو که پیشوایت یزید ملعون منتظر توست !!!
به جهنم منتقل شد.
به حق بی بی دو عالم حضرت زینب کبری س همه اشان به این روز بیافتند تا دل نازنین ولی عصر شادتر شود.
بوسه بر آن اسلحه که با هلاکت این نجس تسلای دل خانواده های داغدیده سوری شد
امیر
با سلام
اون هلاک نشده بلکه به درک رفته !!! لعنت خداوند بر شیطان رجیم
خدا لعنتشون کنه انسانهای بی دین رو
یا الله یا الله
رضوان
ان شآا... نوبت بقیه شون باشه