پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

حضور تاج در تمرين سپاهان در قطر

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 346634
رئيس سازمان ليگ در آخرين تمرين تيم فوتبال سپاهان ايران پيش از رويارويي با السد در هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا در قطر حضور يافت.
به گزارش جهان به نقل از نود، آخرين تمرين تيم فوتبال سپاهان ايران پيش از ديدار با السد قطر در هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹ سه‌شنبه در زمين اصلي ورزشگاه "جاسم بن حمد" برگزار شد که در اين تمرين زلاتکو کرانچار آخرين توصيه‌هاي فني را به شاگردان خود اعلام کرد.

مهدي تاج رئيس سازمان ليگ و مهرزاد خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان که براي تماشاي ديدار فولاد خوزستان و الجيش در قطر حضور دارند، در محل برگزاري تمرين اين تيم حضور يافتند و دقايقي با کادرفني و بازيکنان صحبت کردند. سپس آنها در کنار زمين نشستند و اين تمرين را تا پايان تماشا کردند.

در اين تمرين بازيکنان به مرور برنامه‌هاي تاکتيکي و آقا وسط پرداختند و زلاتکو کرانچار هم آخرين توصيه‌هاي فني را به آنها ارائه کرد.

در جريان اين تمرين شبکه عربي الکاس با فرامرزي سرپرست، محرم نويدکيا کاپيتان و علي حمودي بازيکن تيم سپاهان براي دقايقي گفتگو کرد.

اين تمرين ساعت ۲۰:۱۵ دقيقه به اتمام رسيد و بازيکنان به هتل محل اقامت بازگشتند.

ديدار تيم‌هاي فوتبال السد قطر و سپاهان اصفهان در هفته نخست از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *