يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ماهان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 314793
تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان با شکست تیم چند ملیتی الریان قطر و در مجموع با کسب ۶ پیروزی پیاپی مقام قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد. تیم ماهان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، ماهان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدتیم بسکتبال فولاد ماهان با برتری مقابل الریان قطر قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد. در این دیدار محسن صادق زاده سرمربی نام آشنای ماهانی ها که در دیدارهای گذشته خود با ترکیب جواد داوری ، اوشین ساهاکیان ، حامد حدادی ، مهدی کامرانی و سانی بچیرویچ به میدان رفته بود در این دیدار نیز ترکیب اولیه تیم را حفظ نمود.

دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا امشب در شهر امان اردن بین تیم های ماهان ایران و الریان قطر برگزار شد که در پایان ماهان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ماهان کوارتر اول را ۱۹ بر ۱۸ واگذار کرد و کوارتر دوم با برتری ۲۳ بر ۱۶ این تیم همراه بود تا نیمه نخست با حساب ۴۱ بر ۳۵ به سود نماینده ایران به پایان برسد.

در کوارتر سوم نماینده قطر قدرتمندتر از شاگردان صادق‌زاده ظاهر شد و ۲۸ بر ۱۷ به برتری رسید.

در کوارتر چهارم ماهان بازی را بهتر از حریفش آغاز کرد و امتیازهای عقب افتاده را جبران کرد و در پایان این کوارتر را ۲۶ بر ۱۱ را به سود خود به پایان رساند.

ماهان در این رقابت‌ها شش بازی انجام داد و بدون شکست قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی هم ASU اردن میزبان مسابقات ۱۰۷ بر ۷۶ الهلای بحرین را از پیش رو برداشت و سوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *