شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱۰
جمیله کدیور در واکنش به توقیف روزنامه «مردم امروز»:

همسر مهاجرانی: "مردم امروز" به دروازه خودی گل زد!

يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 402343
من نمی‌دانم چنان تیتری برای یک روزنامه سیاسی، چه تفسیری در بین همکاران روزنامه نگار می‌توانست داشته باشد؟ آیا این به منزله گل به دروازه خودی نبود؟
همسر مهاجرانی: "مردم امروز" به دروازه خودی گل زد!
به گزارش جهان، جمیله کدیور، یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب در واکنش به توقیف روزنامه مردم امروز مطلبی را در صفحه شخصی‌ فیس بوکش منتشر کرد.

همسر عطاءالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد دوران اصلاحات در این باره نوشت: به‌عنوان کسی که سالها روزنامه نگاربوده، از توقیف ‫‏مردم امروز‬، مثل هر روزنامه دیگری بسیار متاسفم. با این حال به نظرم این روزنامه می توانست و می بایست بیش از این نوزده شماره عمر کند. ولی متاسفانه به دلیل یا دلایلی که بر من روشن نیست، نمی دانم چرا دوستان ‫‏روزنامه‬ نگاری که سالها سابقه فعالیت در نشریات مختلف داشتند و بارها مزه تعطیلی را به دلایل واهی چشیده بودند، چطور متوجه حساسیت های وضعیت فعلی (اعم از سیاسی و فرهنگی) نبودند و به این راحتی بهانه به دست دادند. من نمی دانم چنان تیتری برای یک روزنامه سیاسی چه تفسیری در بین همکاران روزنامه نگار می توانست داشته باشد؟ آیا این به منزله گل به دروازه خودی نبود؟

وی افزود: آیا آنها نمی توانستند محکومیت خشونت و افراط از یک سو و همدلی خود را با کشته شده ها از سوی دیگر، را به نحو مدبرانه تری ترسیم کنند؟ من معتقدم این بار اشتباه از جانب همکاران مان بود، ولو مورد انتقاد دوستان قرار بگیرم. خوبست گاهی اشتباهات خود را هم بپذیریم.

گفتنی است، روزنامه مردم امروز که چندی پیش اقدام به انتشار یک مطلب توهین آمیز کرده بود روز گذشته با دستور مقام قضایی توقیف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قزوینی
Iran, Islamic Republic of
تو به خودت گل زدی و شوهرت چند زنه شد
واقعا" م[....] اون مهاجرانی اح[....] و کدیور
ب[....] ا ببرد که حالم از همتون بهم می خوره
[....]
سلام
بهانه؟! ايا همراهى با اهانت كنندگان فقط.....!
خبر فردا صبح:
رزونامه فريبخوردگان به سردبيري قوچاني منتشر شد.
از هوو ها چه خبر حاج خانم!!!
اصلا اين زن كي هست كه حرفهاش ارزش نشر داشته باشه؟ مثل اين ميمونه كه صحبتهاي همسر ابوجهل رو نشر بديم!
مردم
بازهم سر وکله بی بندو بارهاپیداشد عجب رویی برو 6تا گلی که همسرت مهاجرانی به دروازه ات زد نظر بده .فراموش کردی افساد طلب ها.
تیترتان را اصلاح کنید: یکی از همسران مهاجرانی
این زن با این همه رسوایی همسر وبرادرش هنوز روش می شه ابراز وجود کنه
فراهانی
خانم کدیور از هووها چه خبر ؟ بالاخر عطاخان حق و حقوقشونو داد یا نه ؟
حسين
Iran, Islamic Republic of
مساله اش اصلا خود اهانت نيست مساله اش گل به خودي است. معلوم ميشود خودي هاي شما اهل اهانت به مقدساتند.