شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

"گوهر شب چراغ" روانه بازار شد

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 381446
کتاب جدید «گوهر شب چراغ» توسط نشر ۲۷ منتشر شد. خبر مربوطه به همراه تصویر جلد این کتاب ارسال کردم. ممنون میشوم منعکس نمائید.
به گزارش جهان، نشر ۲۷ اثر جدید خود را با عنوان «گوهر شب چراغ» روانه بازار نشر کرد.

«گوهر شب چراغ»، زندگی‌نامه‌ی داستانی شهید مصطفی مرتجی، فرمانده‌ی بهداری لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) و مسئول ستاد انتقال مجروحین فرودگاه مهرآباد به قلم خانم «فاطمه دهقان نیری» است.

روایت متناوب کتاب از نوجوانی پدر شهید و خوابی که در آن دوران دیده است، آغاز می‌شود و در فصل‌ بعدی، اولین حضور شهید را در درمانگاه ولیعصر در پی دارد. فصل‌های کتاب یکی در میان به زندگی شخصی شهید و حضور در بیمارستان‌های سپاه و جبهه‌های نبرد اختصاص داده شده است. دوست و هم‌رزم شهید در موقعیت‌های مختلف، بخش‌های مربوط به دوران خدمت شهید در بهداری سپاه، مسئولیت‌هایی که شهید به عهده داشته و روحیات خاص و نحوه‌ی مدیریت او را روایت می‌کند و در بخش‌های دیگر با سیر زندگی شهید مصطفی مرتجی، خانواده و نحوه‌ی ورودش به سپاه آشنا می‌شویم.


«گوهر شب‌چراغ» کتاب پنجم از مجموعه «بیست و هفتی‌ها» در قطع رقعی با ۱۷۷ صفحه به قیمت ۹ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان ادبیات حوزه‌ی دفاع مقدس قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای سفارش کتاب به فروشگاه اینترنتی نشر ۲۷ به نشانی www.۲۷besat.com/shop مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۶۴۰۷۱ تماس حاصل فرمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *