جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶۳
۳۳۸

احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره فراخواند

+ متن کامل نامه
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 329282
محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی، از وی برای شرکت در مناظره‌ای صریح و روشنگر دعوت کرد.
احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره فراخواند
به گزارش جهان، متن کامل نامه احمدی‌نژاد خطاب به روحانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی

رئیس‌محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب - حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" "انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه" به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود- به اقتضای مصالح کشور، بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بی شمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحب‌نظران سیاسی و اقتصادی‌، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمی، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی، ابهامات و حقایق ناب را آنطور که هست، مورد تصدیق و تاکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر روبه جلوی کشور دریغ نشود.

اینجانب با تاکید مجدد بر لزوم تحکیم‌ دوستی‌ها و حفظ وحدت و همدلی به ویژه در شرایط کنونی، این روشنگری را از جهت پاسداشت تلاش‌های گسترده، صادقانه و کم‌نظیر همکاران و کارکنان دولت در سراسر کشور و نیز قشر وسیعی از فعالان عرصه خدمت در بخش خصوصی، وظیفه خود می‌دانم، چرا که بار مسئولیت پیشرفت آتی ایران عزیز عمدتا و همچنان بر دوش این عزیزان خواهد بود. بدیهی است که جفا بر این خیل عظیم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه کشور نماید.

خدا را شاهد می‌گیرم که این دعوت نه بر اساس یک حس شخصی، بلکه بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی صورت می‌گیرد. وگرنه اینجانب و همکارانم در طول ۸ سال مسئولیت خود، زمانی که در عین تحمل بار سنگین خدمات کم‌سابقه در جای‌جای میهن اسلامی به موازات دشمنی‌های بیگانگان، حجم کم‌نظیر ناملایمات و بی‌مهری‌های برخی در داخل را به عشق ملت بزرگ ایران به جان پذیرفتیم، امتحان خود را به نیکی پس داده‌ایم.

همچنین در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در شرایطی که دولت دهم در فقدان نماینده‌ای از خود در رقابت‌ انتخاباتی و ما لا پاسخگویی- آماج حجم سنگین و گسترده‌ای از اتهامات و انتقادات ناروا بود- به خوبی و شایستگی به وظیفه شرعی و قانونی خود در صاینت از آرا مردم عمل کرد و با برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم، ظرفیت بالای خود را به ظهور رساند. علاوه بر ضرورت حمایت و دفاع از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و سخت‌کوش کشور در همه حوزه‌ها و قوه‌ها، چیزی که موجب مزید نگرانی شده این است که نادیده انگاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و داشتن برآوردهای ناصحیح و آمارهای نادرست از وضعیت کشور چه بسا به تصمیم‌سازی‌های ناصواب در عرصه سیاسی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی و تضعیف امید و نشاط ملی بینجامد.

از این رو با تاکید مجدد بر این دعوت به عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت ایران، آمادگی دارم که همه توان و تجربه خود را برای تسهیل و پیشبرد امور در خدمت دولت قرار دهم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی‌نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالب حقیقت
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش روحانی نمی آید. چون مشتش وا میشود. البته بهانه میکنند که احمدی نژاد جوسازی میکند و حرمت شکنی و ... اما یقین بدانید که روحانی به شدت از مناظره با احمدی نژاد فرار میکند. اگر مناظره کرد من را جلوی برج آزادی تهران اعدام کنید!! یقین بدانید روحانی و تیمشان چون استدلال درستی ندارند و میدانند محمود احمدی نژآد صادقانه و مستدل پته برخی را روی آب میریزد الان از این دعوت غیرمنتظره احمدی نژآد در هول و هراس افتاده اند. حاج حسن جان مادرت مناظره را قبول کن. زدی ضربتی ضربتی نوش کن!
Iran, Islamic Republic of
حامیان آقای روحانی دنیال جواب و یا توجیه مناسب باشند، چون افکار عمومی ملت پاسخ می خواهد نه فرافکنی و گزارش انشا
مگه خود آقای احمدی نژاد مناظره ی هسته ای با روحانی در سال 88 رو قبول کرد ؟
هر کس که مقام بالاتر داره قبول نمیکنه با پایین تر از خودش مناظره کنه
این شایعه ها رو از کجا میاری .عزیزم درخواست مناظره رو بچسب !! همه دروغاتون افشا میشه ؟!!!
United States
از بنگاه دیگه
Iran, Islamic Republic of
بنگاه صحیح خبر
Iran, Islamic Republic of
نه
روحانی هم قبول نمی کنه
مطمئن باش
Canada
...میگفتن، احمدی نژاد دروغ میگه، دکتر احمدی نژادم در جواب این آقایون گفتن، دروغگو خائن و خائن هم ترسوست. و ترسو هم جرئت نمیکنه بین مردم بره، ما که همیشه بین مردمیم و ترسی هم از کسی نداریم. آدم وقتی راه راست رو انتخاب کنه، زیر پاش سفت باشه، از مردم وحشت نداره. حالا آقای روحانی اگر ترسو نیستید، بسم ا...، صدا و سیما هم مؤافقت کرده.
سلام
من با روحانی به شدت مخالفم ولی این جور مناظره ها فقط جو جامعه را دو قطبی میکند
Iran, Islamic Republic of
جومونگ ایرانی احمدی نژاد!!
United States
جومونگ ایران زمین موسوی رو زد زمین...
یادش بخیر
Canada
بقول تئوریسین اصلاحطلبها، آقای حجاریان، روحانی نیاد، سه، هیچ باخته، بیاد شش، هیچ باخته!
درست می فرمایید. ما با روحانی مخالفیم...
بی انصافی جو جامعه رو دو قطبی میکنه.
مردم خودشون بهترین قضاوت کننده هستن
مطمئن باش دست دروغگو و خالی بند رو میشه.
United States
دروغ ممنوع!
آقای روحانی ، الان فرصت خوبیست احمدی نژاد به خواست خودش پیش قدم شده حالا شما از او بازخواست کنید.
در شان رئیس جمهور نیست با افراد عادی مناظره کند.
بهتر است با معاون اول و یا مسئولان دیگر مناظره صورت گیرد.
چرا انقدر میترسید !! اگر یک فرد عادی است چرا انقدر از سخن گفتن او میترسید ؟!
United States
به نظر من بحث ترس نیست کلا مناظره به صلاح نیست
مشکلات دقیقا از همین شان های الکی شروع میشه. جالبه که شما فکر می کنید شان رییس جمهور بالاتر از صحبت کردن با مردمه! نظرتون چیه دور رییس جمهور دیوار بکشیم یا کادو پیچشون کنیم تا دست هیچ احدالناسی بهش نرسه.
افراد عادی؟؟؟؟؟ آقای احمدی نژاد تا چند ماه پیش رئیس جمهور این مملکت بوده و اینقدر تاثیر گذار بوده که آقای روحانی ترجیح دادند به جای بیان عملکرد خوشون مدت زیادی از وقتشونو به ایراد گرفتن از ایشون اختصاص بدن! آیا فکر میکنید آقای احمدی نژاد واقعا یه فرد عادیه؟؟؟
عادی تویی ومن،که مقام ومنصب بزرگی نداشتیم. احمدی نژاد از صدتای روحانی هم بالا رتبه تره.نمی دونی یک سرچی تو سایتهای بزرگ خبری و بین مردم عادی خودمون بکن.
مردم مردم مردم
خیلی حالیشونه
حق روحانی همین کار احمدی نژاد بود.روحانی اگه زرنگ بود قبل از اینکه اون حرفها رو بزنه باید می دونست که با چه کسی داره در میفته.اگه مناظره رو قبول نکنه باخته.اگه قبول کنه بازم باخته.اگه به خالی بندی هاش ادامه بده که بدترین باخته.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.
روحانی همچینم عاقل نیست.وگرنه اون حرفهارو نمی زد.
روحانی نترس برو جلو.این دفعه به اهل و ایال و خانواده ودوست وفامیل گیر نمی ده.این خودتی که زیادی غلط داری.
United States
بره جلو شکست می خوره
شک نکن
مگه احمدی نژاد به مسئولین قبل حمله می کرد حاضر به مناظره می شد. پر رویی هم حدی داره
Germany
چیه میترسی ریس جمهور جونت کم بیاره؟
یا اگه معاون اولش کم اورد بگی خودش نبود تا جواب بده؟
الان همه منتظرن تا روحانی جواب بده
رحیم
ترکان گفته به شرطی این مناظره محقق می شه که احمدینژاد راستگو باشه
وضع روزگارو ببین
همین دیروز دروغ خزانه خالی روحانی رو شد ها!!
خودشون باورشون شده دولت راستگویانند!
ناشناس
والله منم بودم از ترس دروغ ها و توهین ها و تحقیرکردن های احمدی نژاد هرگز حاضر به مناظره نبودم لطفا درج کنید
دروغ رو فتنه گران 88 گفتن و مملکت را به قهقرا بردند و باعث تحریم ها علیه ما شدند.. شرایط بد اقتصادی ناشی از دروغ انسانهای متوهمی است که وقتی خودشان برنده شوند همه چیز درست است وقتی ببازند تقلب شده!
خاک بر سر همون فتنه گرا که به آمار اسرائیل توجه می کردن
Canada
دوست عزیز، حالا رنگت چرا مثل گچ سفید شده!!! خیلی ترسیدی نه؟ خوب بعد از اینهمه خوردن و خوابیدن و کرنشهای قهرمانانه، اضافه شدن تحریمها، لغو همه مصوبات قبلی مثل مسکن مهر، طرح استخدام مهر آفرین، رشد قیمت آب، برق، گاز، لبنیات، مرغ، تخم مرغ ، رشد ۳۰ درصدی قیمت خودرو و افزایش ۴۴۰ درصدی حق هزینه انشعاب برق شهری، بالا بردن حق انشعاب برق روستائیان از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر قبل، خالی کردن ۱۳۴ میلیارد دلار از خزانه کشور بعلاوه در آمد بقول خودتون افسانه ای نفت در این چهار ماه، سفرهای هفتگی به ژنو با جت شخصی سوپر دولوکس هالیوودی و اقامت در هتلهای ۵ ستاره برای انجام دادن کرنشهای قهرمانانه و انعقاد قرار داد ترکمانچای ۲، خوب هر کس دیگه هم که باشه، مثل آقای "چیز چیز چیزه" میترسه از مناظره، به تت وپت میفته! من میگم دلایل محکمه پسندت رو به حسن ...فکس کن، شاید یه فرجی شد!!!
آفرین برتوکه باعدله جوابشون رادادی مرحبادوست دارم چون باآماردادن اومدی اگراصلاح طلبان راست میگن جواب بدن بنده ....
اصلاح طلبا اکثرشون منطق درست و حسابی ندارن
از شما انتظار ادب نداریم
United States
همین حرف شما خودش دروغ و تهمته ناشناس
تحقیر؟
دروغ؟
مث اینکه .....بود داشت به جای عملکرد خودش به احمدی نژاد تحمت میزد
حالاهم....
اصلاح طلبان به این انقلاب خیانت کردن
موسوی..کروبی...حالاهم....
سلیمی
این را بگذار مردم بعد از مناظره قضاوت کنند
بچه حزب اللهی
با سلام دوستان بزرگوار با اینکه به عملکرد آقای احمدی نژاد انتقادات زیادی وارد است ولی آقای روحانی در حق خدمات ایشون بی انصافی کردند. به هر حال آقای احمدی نژاد حق دفاع دارند ولی نباید طوری بشه دشمنان ما سوء استفاده کنند
Iran, Islamic Republic of
قدر وقیمت واخلاص وتلاش احمدی نژاد را مردم ایران صدسال دیگه میفهمند. روحانی نه خودش نه اطرافیانش حرفی برای گفتن ندارن. اینهایی که مدعی خالی بودن خزانه بودندچطور خزانه خالی راسه ماهه پرکردند وانبار کالا پر ازمواد شد. اینها فکر میکنند مردم نمیفهمند!!
United States
باید عمر قرن هایی سربیاید تا مثل یک .... دیگر بیاید
خدا کند هرگز بلای مجدد بر ایران نازل نشود
مگه رییس جمهور بی کاره مخصوصا آقای روحانی که چند برابر باید تلاش کند تا مشکلات دولت قبلی را حل کند.
کاظم
دوست عزیز؛
چه زیبا پیش داوری کردی ... که احمدی نژاد جوسازی میکند و حرمت شکنی و ... اما یقین بدانید که روحانی به شدت از مناظره با احمدی نژاد فرار میکند. آیا مگر غیر از این است که ذهن خود شما آمده و نوشتید.
ایشان گفتند! وگرنه اینجانب و همکارانم در طول ۸ سال مسئولیت خود، زمانی که در عین تحمل بار سنگین خدمات کم‌سابقه در جای‌جای میهن اسلامی به موازات دشمنی‌های بیگانگان، حجم کم‌نظیر ناملایمات و بی‌مهری‌های برخی در داخل را به عشق ملت بزرگ ایران به جان پذیرفتیم، امتحان خود را به نیکی پس داده‌ایم. !!!
کجا کی پس مواردی که در 4 سال بعد از اولین دوره خود در مناظرات به نمایش گذاشت چی؟ تهمت هایی که هر آدم عاقلی محکومش کرد چی؟ آیا غیر از فریب کاری عوام چیز دیگری بود؟
و متأسفانه در اواخر دولت دهم نیز شروع کرد به تهمت (چون اظهار نمودن هر ادعایی قبل از ثابت شدن آن در محاکم قضایی تهمت است) و حتی به مجلس کشاند و خواست از حربه مناظرات استفاده کند اما در مقابل نمایندگان مجلس کم آورد و مسائل بسیار از این قبیل کم نداشت.
آری آقای روحانی هم نگوید چطور به ذهن خود شما آمده خیلی ها به این باورند که ایشان جوسازی میکند و حرمت شکنی و ...
نکته آخر: به اعتقاد بنده هبچ کس کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرمودند منکر خدمات شایان دولت احمدی نژاد به این مرز بوم نیست و خود بنده انتظار داشتم آقای روحانی آنشب از خدمات خوب ایشان تقدیر می کرد بعد گلایه هاش را و اتفاقاً این گزارشات دولت جدید حاکی از آن بود که دولت قبل خیلی زیاد کار کرده اما متأسفانه بدون ملاحظه آینده کشور این همه استخدام این همه افتتاحها لکن با هزینه کرد همه بودجه! بطوری که دولت بعدی حتی پرداخت حقوق کارمند را هم نداشته باشد و مجبور به لغو تمام استخدام ها از سال 90 به اینور شود خوب این یعنی چی؟ اصلاً روحانی نمی گفت هم اکثر ملت ایران می دانند اینهمه کار انجام شده پولش با این تحریم احمدی نژاد از جیبش نمی گذاشت و متاسفانه کار جایی می رسد که احمدی نژاد برای اداره دانشگاه خود از تتمه باز مانده تنخواه نهاد استفاده می کند.
فراموشمان نشود که دولت احمد نژاد چه کارهای بزرگی که متآسفانه بدون اجازه قانون و مجلس و صاحب نظران و اقتصادانان سر خود انجام داد و در برابر مشورتها و مخالفت ها و منع کردنهای متخصصین بی مهری حساب کرد و ...
طالب حقیقت خیلی می بایست مواظب اظهار نظر خود باشد.
حرف بی خود نزنید.. احمدی نژاد هر چه این مجلس خواست انجام داد او فقط در حرف گفت انجام نمیدهم ولی عملا هر چه مجلس خواست انجام داد
منتظر عدالت
مجلسی که عرضه ندارد دست دولت را جهت استخدام بازنشستگان ده یا پانزده سال باز نشسته ببندد وراه را برای نیروهای جوانی که سالها زحمت کشیده وحالا باید از تخصص خود بهره مند شوند ولی بی کار ومردم بی بهره از سرمایه گذاری روی این نیروهای جوان وبا انگیزه اند ، آنوقت افرادی را به کار بگمارند که چند ویژگی دارند خسته اند ولذا حتی در کمسیون تخصصی مجلس خوابند دوم به خاطر همین خستگی انگیزه تلاش برای راه کارهای جدید وتحول در مسئولیت خود ندارند سوم با این امتیاز از زندگی ورفاه زیاد برخوردار شده ودیگر درکی از کلمه نداری وفقر نمی فهمند وهمه را مثل خود می بینند و...خوب یک چنین مجلسی آیا تحمل رییس جمهوری را دارد که هم خود قانون را حفظ است وهم توقع از قانون گذار دارد که مطابق قانون عمل کند این چنین آدمی هر خلافی که در قانون گذاری از جانب وکلا ببیند دستشان را برای مردم باز می کند که مجدد به این آدم باری به هر جهت رای ندهند خوب این مجلس باید با اعتدال به قول فرمایش آقای جوادی عاملی اعتدال پست تر از رذالت است راه بیاید اما با عدالت گرایی سازش ندارد چون عدالت با مزاجش نمی سازد
اقا کاظم حقیقت اینگونه که جنابعالی خودت بریدی و دوختی نیست همان طالب حقیقت که شما گفتی میداند که گزارش ۱۰۰روزه هیچ جایی برای دفاع نداشت اوضاع کشور به ان سیاهی که معتدلین میگویند نیست واگر هم که بر فرض باشد عامل ان همان کسانی هستند که از شوق در لحظه اخر سفر به نیویرک با انها دل و قلوه داده شد اقایان معتدل بد نبود نسبت به بعضی از رفتارهای فتنه گران هم موضع میگرفتند و اعتدال را در همه گزینه البته در درجه اول ترجمه صحیح وسپس رعایت میکردند. در این رابطه همین بس که اگر کدخدا در ژنو با ایران توافقی هرچند مشروط انجام داد و هنوز هم عاقبت کار معلوم نیست ولی این ثمره مقاومت دولت و ملت در شرایط تحریمهای بی سابقه و فلج کننده و نیز مستکبرانه است همه با شناختی که از این ظالمان داریم میدانیم که اگر راهی جز توافق با ایران را هنوز اندکی موفق میدانستند حتما تا ان را نمی ازمودند خبری از توافق نبود پس باید پذیرفت که دولت قبل و ملت ایران قدرتها را از توهم در اوردند و با اهرم غیرت وسرافرازی مجبورشان کرد که باید با ایران فقط توافق کرد.
یادمان نرود که دولت تدبیر هم دلیل مشکلات را در تحریمها میداند حتی اگر اعتراف نکند زیرا اگر اشکال در رفع تحریمها حل نمیشد مهمترین اقدام را در پرونده هسته ای جستجو نمیکرد و حد اقل سال اول دولت را در حل مشکلات مدیریتی و تصمیمگیریهای اصلاح کننده امور سپری میکرد.
منتظر عدالت
آخه بنده خدا اون جرمهایی که ایشان فرمود واز طریق محاکم هم ثابت شد مثل جرایم وحشتناک مهدی هاشمی ول معطله مگه جرایم این آقایون روشن بشو است !!! اونایی هم که سنگ تهمت وافترا واینا را می زنند به پرونده جناب شاهزاده مهدی خان نگاه کنند جرایم دیگر با اثبات جرم این مجرم ثابت می شود چون که صد آمدنود هم نزد ماست امروز که هر فرد عامی وعادی دیده واقرار کرده که طی هشت سال گذشته به اندازه حداقل نیم قرن کار شده برو تمام روستا ها وشهر را ببین وانوقت بگو دولت دروغگو یان به سردمداری هاشمی راست می گوید نگاه نکن به جو سازی فردی مثل محسن رضایی که سیاه نمایی را با اتهامات عدیده به دولت نهم ودهم در تبلیغات ریاست جمهوری که حسرتش به دل آقا محسن مانده بلکه برو در میدان عمل ببین وبپرس ونظر بده
بابا جون اینقدر طولانی افاضه فیض نفرمائید
کوتاه بنویسید، ملت بخونند!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
...
بابا ما تو جنگ روانی با دشمنه خارجی هستیم اتحادتون کجا رفته
...
راست میگی اتحاد !! حالا که رنگتون پریده اتحاد !! اینهمه تهمت زدید و جامعه را ملتهب کردید اتحاد کجا بود؟!
&
باز دم خارجی گرم که جنگ روانی میکنن بعضا داخل این ممکت خیلی راحت خون مردمو تو شیشه میکن بدون جنگ!!!!
United States
دیگه دوست شدن رفت
دانشجو
خیلی ازت ممنونم که تشخیص دادی نظر من فقط همین را داشته و دیگران حرف مهمتری دارند من توهین نکردم و تو برای تحریف نظر من اون دنیا بدهکاری
مسلم
همین اقای احمدی نزاد با رفتارهای غیر اصولی در دو سال اخر ریاستش باعث شد که مردم از وی سرخورده شوند و رو به فردی به مانند اقای روحانی بیاورند و تنها کسی که باعث شد اقای روحانی در انتخابات موفق شود اقای احمدی نژاد بود و بس و اکنون درخواست مناظره دارد و این کارها دیگر دردی را دوا نمی کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
الان وقتشه ؟ مذاکرات هسته ای چی ؟
United States
چه ربطی به اون داره؟
همچين ميگي مذاكرات هسته‌اي!!
ديگه فروختن دونه دونه حقوق كشور كه قمپز نداره.
Iran, Islamic Republic of
دیکته نوشته نشده غلط نداره این آقا مسکن مهر ساخت جاده وگاز کشی روستا ها تولیدات پتروشیمی
راتعطیل کرده به دیکته های احمدی نژاد ایراد می گیره
Iran, Islamic Republic of
روحانی در مناظره چی بگه کاری نکرده فقط باید مسکن مهر جاده سد وغیره .... ساخته شده توسط دولت های 9و10را زیر سوال ببره
بلدم بلدم بلدم
می گه
خلاص
بيدگلي
مرد است و حرفش بايد روحاني پاسخگو باشد! چون خودش ادعا كرده كه رسانه بايد به كساني كه تهمت زده ميشود فرصت جواب بدهد

مردم ايران فراموشكار نيستند و خدمات دكتر را فراموش نميكنند

اگر خزانه را هم خالي كرده همه را خرج ملت كرده دستش درد نكند
در هر شهر كوچك و روستا كه همان سفر استاني اول رفت گفت دو ورزشگاه يكي براي خانم ها يكي براي اقايان ميسازم در شهر ما پنج عدد ورزشگاه سرپوشيده ساخت سه تا بيشتر از قولي كه داد

حالا نتيجه پيشرفت ورزش شده و روحاني مدال به سينه خودش ميچسبونه

متاسفم كه بهش راي دادم

يادم مياد آخراي دولت خاتمي خزانه كه هيچ بلكه چند بار با اجازه مجلس از ذخيائر برداشت و متاسفانه چپاول كردند و خرج ملت نكردند

خدا بخير كند
جواد
Iran, Islamic Republic of
طالب حقيقت 2
من هم در حمايت از نظر طالب حقيقت اعلام مي کنم که اگر روحاني به مناظره آمد آماده اعدام در کنار برج آزادي هستم
سلام بر نام مقدس احمدی نژادی نامی که بدن شیاطین شرق و غرب را به لرزه می اندازد و نور ایمان به دلهای پاکان می تاباند
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد دلاور
اگر برخی لج و لجبازیهای نسنجیده اواخر دولت نبود، اکنون دولت روحانی در کار نیود و احمدی نژاد در حد یک قهرمان ملی ، ستودنی می بود.
چه کنیم که برخی اختلاف سلیقه ها، این بهانه را به رقیب داد و الان بی رقیب، جولان می دهد تا 4سال آینده
هزار صلوات نذر یک لحظه سلامتی دکتر احمدی نژاد
صفر سوخته سرائی اصل
United States
کلا احمدی نژاد طرفدار میانه نداره
یا همه موافق کاملشن یا مخالف کامل!
Iran, Islamic Republic of
نام مقدس برای افرادیکه اهانت وتوهین به افرادرا افتخارخودمیدانندواخلاق اسلامی وادب رازیرپا گذاشته اند
Netherlands
به او گفتند بگو ، گفت بگم ، فرمودند بگو : گفت ، گفتند چرا گفتی؟ جریان مجلس را می گویم.
اگر به دروغگو دروغگو بگویم آیا اهانت کرده ام؟
اگر دزد یا خائن یا منافق این گونه بنامیم اهانت کرده ایم؟
حسین
Netherlands
از حرفهای احساسی گذشته ، اگر این مناظره در محیطی سالم و با دستور کاری صحیح بر گزار شود ، اولین نفع آن نصیب امت اسلام خواهد شد. آگاهی و تصمیم گیری بر اساس عقل و منطق و نه احساس و منافع کوتاه مدت.
یا حق
Canada
دوست عزیز، حالا رنگت چرا مثل گچ سفید شده!!! خیلی ترسیدی نه؟ ....
United States
رنگشو از کجا دیدی؟
شما که سنگ افراد را به سینه می زنی حتمآ می دانی ولی می خواهم یاد آوری کنم سال 88 قبل از منا ظره ها در میتینگ انتخاباتی موسوی که با حضور گروهی از بی هنران وآقازاده گان مدعی بر گزار شده بود کلی اهانت به این خادم مردم شد آنوقت که ایشان نه تقلب به زعم آنان کرده بود نه مناظره ای شده بود
در زمان فتنه گری اصحاب فتنه به سردمداری هاشمی هم که شاهزاده ایشان یعنی یک پای همیشه حضور در فتنه وآتشبیار معرکه فائزه اتش به جانش افتاده در یک مصاحبه علنآ اعلام کرد که خامنه ای در زمان پدر من وخاتمی رهبری نکرد وفقط در زمان احمدی نژاد !!! پس می بینید که اصل دشمنی با این خادم مردم در این قضیه (تبعیت از رهبری )است درآخر هم که اگر خدا را در نظر داشته باشید اینکه از بالاترین مقامات علمی ومذهبی ومراجع ومداح و...توهین به این خادم مردم کردند که ما مردم شاکیان قیامت هستیم برای اثبات جرم این مجرمانی که از حاشیه امنیتی برای توهین به دلاور مرد قهرمان ایران برخوردار بودند وهمان هایی که باید اینها را محاکمه می کردند عامل تشویقشان بودند والله قسم خداوند روزی انتقام این اسوه صبر وپایداری را خواهد گرفت
احمدي نژاد بايد اينها را به خدا واگذارد
ديگه خيانت ... بركسي پوشيدن نيست. روحاني كسي رو ....
سعید
حالا شمام دیگه اینقده اغراق نکن درست نیس !!!
حقیقته به نظر من
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران م یگفتی خلاص
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
امیدوارم اشتباهی این جمله (به نام خدا و خلق قهرمان ایران) رو نوشته باشی چون این سرتیتر همیشگی منافقین (باصطلاح مجاهدین خلق!) بود که نشون دادن نه خدا رو قبول دارن و نه خلق را.
امت خداجوی ایران هم از مناظره منطقی و بدور از تنش برای تنویر افکار عمومی استقبال میکنن و هم از راستگویی و اخلاص در عمل و بی انصافی نکردن نسبت به خدمت گذشتگان.
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما میترسید پاسخ بنده رو بذارید یا خودتون یه چیزی تون میشه!
این جمله منافقین خلق رو گذاشتین که چی؟ خجالت بکشید! مگه قراره هرچی هر کی بگه اینجا بذارین
با اینکه بنده با استفاده از این واژه ها موافق نیستم ولی این کلمه صرفا حکایت از محبت بالای شخص نویسنده نظر فوق دارد و با آنچه شما مقایسه فرمودید خیلی متفاوت است. ایشان احمدی نژاد را عاشقانه دوست دارد و این محبت داشتن حق اوست همان طور که برخی افراد می توانند ایرادی جدی داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای امثال آدمهایی مثل شما که آقای احمدی نژاد رو مقدس میدونید درصورتیکه ایشان حتی مقام معظم رهبری رو تمکین نکردند! متاسفم
با تمام احترامی به برای دکتر قایلم ولی استفاده از برخی القاب را نه برای ایشان و نه برای هیچکس دیگر شایسته نمی دانم. لطفا رعایت بفرمایید. احساسات شخصی نباید دخیل در تحلیل ها و ادادت های منطقی شود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
...
اگه کسی را هم دوس داری مقدسش نکن ...
می تونه انقد خوب باشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
راست می گی آقای احمدی نژاد که در توهم بود و هاله نور می دید و میگفت تا سال 90 یک نفر بیکار نخواهیم داشت و تمر د وسرپیچی از دستور مقام ولایت و............بزرگترین خدمت به رژیم غاصب کرد ونعمتی بود برای همین شیاطین
Iran, Islamic Republic of
اميدواريم كه برگزار شود... سالهاست كه مردم منتظر پاسخ رييس جمهور سابق به اعمال غيرعقلاني در اداره كشور هستند.
امیدوارم روحانی بپذیرد تا خادمان واقعی برای مردم مشخص شوند
احمد
Iran, Islamic Republic of
عقلانیت برای امثال شما = نادیده گرفتن آیات وحی الهی.
برای امثال شما آرزویی ندارم ولی برای روشن ذهن مردم حقیقت طلب من هم امبدوارم این مناظره صور پذیرد.
حسینی
با سلام بر همه خدمتگزاران بی ادعا

متاسفانه نقل خوشحالی جماعت به دوران رسیده ذکر به قول خودشان مصائبی است که در 8 سال گذشته بر مردم رفته که آخرین آن گزارش 100 روزه دولت تدبیر و امید بود که جز کوبیدن خدمات گذشتگان چیزی براب ارائه نداشت. البته وعده شیر لنگ مدارس و دو بسته کالا آب نباتی بود که شاید کام ناکامان را شیرین کند.

باید گفت که آی آدم ها اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!!!
شما بیااید ویژگی دولت قبلی را لیست کنید
همین پرکاری رو داشته باش فعلا بسه
Iran, Islamic Republic of
انتقاد روحانی در ارائه گزارش 100روزه چنانچه واقعیت داشته باشد اجماع عقلی وشرعی ایجاب دارد به دعوت مناظره دکتر احمدی نژاد بعنوان مخاطب نقد و مردم کشور وتنویر افکار عموی پاسخ مثبت دهند ویک رویارویی سیاسی منصفانه ای دردنیای رسانه ها ودنیا به نمایش بگذارند وقدرت وفهم سیاسی مردم ودولت نیز ضمن رشدوارتقا به جهانیان هم اثبات خواهد شد
رهبری که تنهاست با حرف هایی که شنیده نمی شود
1. شش ماه قبل از انتخابات دولت دهم به بعضی ها که این طرف آن طرف سخنرانی می کردند تا برای کاندیدای خودشان رأی جمع کنند فرمودن اینقدر دولت را نکوبید. هیچ کدام گوش نکردند.

2. در جریان انتخابات احمدی نژاد که کارد به استخوانش رسیده بود حرفی زد که شاید صحت داشت ولی ابزار توجیه عملکرد خلاف برخی حتی فتنه شد که اول او شروع کرده. رهبری در این باب هم تذکر دادند اما غیر از احمدی نژاد دیگران گوش نکردند.

3. در ماجرای فتنه هر چه رهبری تذکر داد با این کار کشور را دچار هزینه می کنید. گوش ندادند. دشمن که اتحاد داخلی را شکست خورده می دید جری تر و گستاخ تر شد و به کشور ما طمع کرد.

4. هر چه به مجلس تذکر داد با دولت همکاری کنید گفتند این نظر رهبر است و مجلس در رأس امور است و نظر خودش را دارد. و اینکه حرف ایشان هم صرفا یک توصیه است حکم حکومتی که نکرده اند.

5. به احمدی نژاد تذکر داد قدری آرام تر که ظاهرا ایشان تلاش خودش را می کرد ولی کار به استخوانش رسیده بود و گاهی هم از دستش در می رفت.

6. در زمان انتخابات به جز یک کاندیدا به توصیه های رهبری در مورد عدم سیاه نمایی عمل نکردند. دولت نهم شده بود کیسه بوکس و دوستان فکر می کردند هر کس مشت بیشتری به آن بزند برنده رینگ انتخابات است!

جهان واقعا یک خبر راجه به سخنان رهبری که شنیده نشد تهیه کن. مطمئنم خبری بی نظیر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
آفرین
.اجب بود اینطوری اظهار نظر کنی؟
خبری مربوط به یکشنبه سیاه ... هم کار کنید
Iran, Islamic Republic of
شیره احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
منظورت شیر پاستوریزه که نیست اخوی
شیر پاستوریزه که حسن جانه!
امیدورام انجام بشه تا معلوم بشه کی راست میگه کی دروغ میگه وتهمت میزنه
مردی در مقابل خانواده های ه......وآقازاده ها و.....!!! قبول کنید که کار سختی است مردم باید حمایتش کنند.
نوکره عباسه احمدی نژاد
یادش بخیر شعار اون موقع اوایل ریاست چمهوریش
ای جانم...
درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز
دلم برای مناظره هات تنگ شده عزیزم...
زنده باد دکتر احمدی نژاد...
مواظب باش فدا نشی فقط
همه ميدانيم مناظره اى انجام نميشودحالا چراچون مردم نامحرمند وآنموقع همه چى روشن ميشود و مردم دوست ودشمن خود را ميشناسند ودشمن نمي تواند به خيانتهايش دراين مملكت ادامه بده خدايا سايه امام خامنه اى را بر سرمسلمين عالم مستدام بدار آمين يارب العالمين
نتیجه این مناظره تضعیف دولت را به همراه خواهد داشت. بنده به شدت با سیاست های این دولت مخالفم ، به خاطر قرارداد هسته ای احساس حقارت می کنم، به دلیل بی احترامی به خانواده محترم شهید روشن ناراحتم و هزاران دلیل دیگر ولی حضرت آقا چند بار تأکید فرمودند نباید دولت تضعیف شود. جنس این مناظره بدون شک با دیگر مناظره ها متفاوت خواهد بود.بنده این کار را به خاطر ارادت خاص به رهبرم در زمان حاضر درست نمی دانم. شاید نظر شخصی خودم چیز دیگری است ولی امر امر رهبر است. و ایشان تضعیف دولت را صحیح نمی داند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا ببینید اینقدر مرد هست که خودش بیاید وسط یا خیر؟
من گمان می کنم برای تحقیر احمدی نژاد هم که شده یکی از مشاورینش را می فرستد.
در هر صورت خودش تحقیر میشه. چون نشون میده سواد نداره و تمام حرفاش را حفظ کرده بوده و از روی استدلال و منطق حرف نزده.
Iran, Islamic Republic of
خودشو خواسته نه مشاورشو در هر صورت اون بازنده است(منظور روحاني است)
مشاوراش که هییییییچی ندارن بگن باز خودش یه چیزی
احمد
Iran, Islamic Republic of
خودش که بلد نیست! فقط ابزاره!
دوست
Iran, Islamic Republic of
اگرچه دکتر روحانی شخصیتی فرهیخته و باسواد هستند و بیان بسیار رسایی دارند اما مطمئنم جلوی احمدی نژاد کم میارن(صرفنظر از اینکه حق با کیه)بنابراین به شدت از این مناظره اجتناب خواهند کرد
مجید
اگه جواب نده ومناظره نکنه ترسوست!
زنده باد احمدی نژاد حامی مستضعفین...
یامین
با اطمینان میگم اگر اکبر، حسن و محمد و غیر ذلک هم باهم بیان حریف حاج محمود نخواهند شد.
همه که مثل محمود نمی شن
من فکر کنم حاج اکبر به نیابت از حاج حسن بیاد!
اونقت معلوم میشه کی راست گفته کی دروغ
البته کسی از طرف روحانی نمیادچون مشتشون وا میشه!!!!!!!!!!!!
خوش بود گر محک مناظره آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
غش
احمدی نژاد به سمت حقیقت غش می کنه
برادر عزیز آقای محمود احمدی نژاد: آیا مطمئن هستی که مردم ایران خادم می خواهند یا ارباب؟! از صمیم قلب میخواهم خداوند نامردمی های مردممان را برایت جبران کند. عزتت در پیشگاه الهی مستدام باد
مردم قدر خدمتگزارانشان را میدانند ولی چه کنیم با این سحر رسانه و زر و زور و تزویر
محمد
Iran, Islamic Republic of
دولت نهم ودهم هدیه زیادی به ملت داد وهمه مطلع هستند لازم نیست دعوت به مناظره کند اقای راحمدی نزادا ظاهرا میخواهد ابروی منتخب ملت رابا عنوان بگم بگم بگم ببرد .
France
مگه منتخب جدید ملت دم خروسی در زیر قبا پنهان دارند که می ترسند با بگم بگم بیرون بزنه؟؟؟؟
آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟
ایرانی
تشخیص آن با مردم است البته بعد از مناظره!!!
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
کسی که ضعف نداشته باشه، از بگم بگم ها آبروش نمیره....شما با این حرفت ، تایید کردید که مخاطبین بگم بگم های احمدی نژاد، آدمهای آلوده ای بودند که از این بگم بگم ها میترسیدند. در غیر اینصورت یک کلام میگفتن بگو تا ایشون هم حرفاشو بگه و خیال همه راحت شه
Iran, Islamic Republic of
داداش شما چرا ترسیدی یه مناظره می کنن و هر کی نظراتش رو میگه تا ببینیم حرف کدومشون صحیح تر هستش
Iran, Islamic Republic of
بله اگه مناظره واقعی باشه حرفی نیست.ولی ارباب شما اهل مناظره نیست،اهل غلوبازی است.
اگر به جای کلمه ارباب اسم آقای روحانی را به کار می بردید کامنت شما خواندنی تر می شد. استفاده از برخی الفاظ برخی مخاطبان را ناراحت می کند و به موضع گیری نامعقول می کشاند در حالیکه اگر با استدلال محکم ولی کلامی شایسته صحبت کنیم مخاطب ما هم از حالت دفاعی خارج شده و فرصت اندیشه پیدا می کند.
فعلا كه منتخب لب مرزي جز بگم بگم و نادرست بافي! چيزي براي گفتن نداره!! واي از اينهمه تدبير!! و صداقت!!!
تدبیر نه عزیر ، تزویر !!!!
احمدی
Iran, Islamic Republic of
مگر آبرویی هم دارند که ببرد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
علی
Iran, Islamic Republic of
خبر نداری این دولت هم قرار هدیه های زیادی به مردم بده اونم تو کلاه های پشمی بریزه و به مردم بده!!! معلومه خوب سرت کلاه میره!!! شیطون چند تا کلاه داری؟!!!
شما هم مطلعی!!!!!!!!!!
نه رفسنجانی نه خاتمی نه موسوی و نه کروبی هیچ کدام حاضر به مناظره نیستند چون حرف حسابی برای گفتن ندارن!
این جماعت فقط بلدن یک طرف حرف بزنن و ژست اپوزیسون بگیرن که به ما اجازه حرف زدن نمیدهند!
Iran, Islamic Republic of
رشد اقتصادي منفي كه ديگه اينقدر قپي نداره كه بهش افتخار مي كني
Iran, Islamic Republic of
مهر و موم کردن تاسیسات هسته ای هم افتخاری نداره...
بدتر از اون مذاکره در مورد جزایر ایرانی این دیگه واقعا خیلی مسخره است بحرین و دادن زمان شاه که اون سه جزیره بمونه 8 سال جنگیدیم حالا مفت مفت میخوان مذاکره کنن چهار سال دیگه نه روحانی نه احمدی نژاد نه خاتمی نه هاشمی ان شاالله
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
دولت هشت سال در برابر همه سختی ها و تحریمها مقاومت کرد و تا آنجا که بلد بود و توان داشت مضایقه نکرد و خم به ابرو نیاورد و شادی به اردوگاه دشمن نبرد. ولی این تدبیری ها صد روز نشده گریه و زاری سرداده و کاسه گدایی به دست، موسسه جهانی دوست یابی راه انداخته اند. می خواستی با این تحریمهای نفتی و بانکی، رشد اقتصادی بالای هشت درصد باشه؟
تازه دیدن شرایط سخته از مشاوران دولت قبل مشورت میگیرند،در صورتی که همه را با داس درو کردن!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر مردین بیاین مناظره
خاتمی وکروبی و موسوی که پیش مردم ابرو ندارند وگرنه خاتمی مخفیانه رای نمی داد!!!!!!
احمدی نژاد خیلی مشکل داشت اما این حضرات جدید هم که خودشونو رستم معرفی می کنن به نظرم ریگی به کفششونه
کاش مناظره بشه تا سره از ناسره تمیز داده بشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا بیش از 16 سال راس کار بودن و هیچ کاری نه بلد بودن و نه کاری انجام دادن!!!!! راستی مگه تفکر اطلاعاتی و امنیتی می تونه در مملکت اعتدال و عقلانیت برقرار کنه؟!
..... حضرت امام هم معتقد بود همه ما باید نظامی باشیم. پس چرا واژه های را که دشمن در معنای آن فرافکنی می کند و رواج میدهد را شما با همان معنای بدلی به کار می برید.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردمی نژاد!
به احتمال 90 درصد روحانی نمیاد چون ایشون مثل موسوی مرد اولدرم قلدرم پشت سر هستند و وقتی کار به مناظره بکشه استدلالات به چند تا چیز چیز کردن ختم میشه
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دولتی های دست چندم برای اینکه احمدی ژاد را سبک کنند جواب های گنگ می دهند و آخرش هم بر سر میز مناظره حاضر نمی شوند.اینها همه ته عقده گشائی هستند
اقای احمدی نژاد در همان مناظره های سال 88 نشان داد اهل مردانگی و صداقت نیست و به راحتی به فریبکاری و دروغگویی و بی اخلاقی رو می اورد. شان آقای روحانی بالاتر از هم کلام شدن با احمدی نزاد است
اینکه مدرک تقلبی زن موسوی رو رو کرد دروغ بود؟
اینکه نقش اقازاده های انگلیس رفتاه رو لو داد دروغ بود؟
اینکه موسوی نوچه هاشمی بود رو به رخش کشید دروغ بود؟
...
Netherlands
...در مجلس افشا کرد را نگفتی...
نه که روحانی همه چی رو تو گزارشش راست گفت
Iran, Islamic Republic of
اینو نگید چی بگید
گزارش 100روزه روحانی ، و محکوم نمودن دولت قبلی با الفاظ گوناگون، حتماً از نظر شما با مردانگی همراه بود؟؟؟!
خوبه مرادنگی را هم از شما دیدیم
ترکمن
رای 24 میلیونی مردم به احمدی نژاد حرفهای شما را تایید می کند!!!!!!!
ما یک استادی داشتیم میگفت شماها خدای توجیهید!! خب هر جا دروغ گفت روحانی بگه دروغ میگی رسواش کنه!
نه اینکه دولت راستگویان تا حالا دروغ های بزرگی مثل ممنوع القلم بودن برای شیرین شدن در بین اهل فرهنگ نگفته که وزارت ارشاده خودش هم حتی تکذیب کرده! والا
Iran, Islamic Republic of
داداش شما نترس
من با احمدی نژاد صحبت می کنم مراعات روحانی رو بکنه
ضمنا آقای رییس جمهور هم نباید اینقدر تقصیرات رو گردن دولت قبل می انداخت
دولت اگه توانش رو داره به جای نقد دولت قبل عیار خودش رو نشون بده تا مردم خودشون قضاوت کنند
بله!! شأن ايشون هم كلام شدن با دشمنان باادب! و باهوشي! است كه دستشان تا مرفق به خون اين ملت آلوده است!

"آن مرد" كه رفت داغ حتي يك نگاه را به دل اين دشمنان بي ادب احمق گذاشت.

و حالا "اين مرد" ژنرال!! ياراي مناظره با "آن مرد" را كه نوكر مردم بود، ندارد!!
علي
اگر دولت راستگويان راست ميگويد بياد به ادعا هاي كه دارد نسبت به دولت قبل به مردم جواب بداهد و يك طرفه به قاضي نرود كه امثال شما براش هورا بكشيد
Iran, Islamic Republic of
راست ميگي شما راستگوييد .خزانه خاليست ... نه خزانه پر است ...خانه مسكن نمي سازيم..... نه خانه اجتماعي مي سازيم....... غني سازي ميكنيم ... نه غني سازي نميكنيم....
امیر
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا به کسی که حق را می گوید نامرد وبی صداقت اطلاق می شود!!! احتمالاً در ادبیات شما چنین است!!!!
Iran, Islamic Republic of
صداقت یعنی اینکه خیلی تمیز و با پرستیژ با چند نفر متملق بنشینی و با هیچ چالشی روبرو نشوی احمدی نژاد آن قدر صداقت و مردانگی داشت که در جایی بگم بگم بگویدکه همان جا طرف مقابل یا هوادارش باشد و اسخ بگوید نه اینکه با متملقین بنشینی و هر چه دل تنگت می خواهدبگویی و بعد هیچی به هیچی نه سندی و نه استنادی تنها از خودت تعریف کنی و هیچ کس هم نباشد جوابت را بدهد اینکه موسوی عرضه جواب دادن بهاحمدی نژاد را نداشت مشکل احمدی نژاد نبود بلکه موضوع به بی عرضگی و عادت به یک طرفه سخن گفتن ایشان داشت والا احمدی نژاد همه جا بی ترس و واهمه حتی با مخالفین خودش بحث می کرد و میدان را خالی نمی کرد
روحانی شانش از مردم است و الا به هیچ نمی ارزد. اگر معیار مردم را هم ملاک قرار دهیم معلوم است شان چه کشی بالاست. نصف وثت مردم اینروزا به جوک و متلک به همین آقای پرشان شما میگذرد.
آفرین به نامه پر از ادب و سیاست. آفرین به احمدی نژاد
بی ادعا
وای شأنشو برم. چیه مگه؟خداس؟معصومه؟قدیسه؟ نه بابا فقط یکیه که نصف مردم بهش رای دادنو خیلی مخالف و منتقد داره
بی ادعا
درود بر احمدی دلاور.
روحانی ببینم بازم می تونی. یه ریز چرت و پرت بگی؟؟خجالت نمی کشی؟ عوام فریبی را رو سفید کردی. خودت باورت میشه حرفاتو. میدونم که میدونی خودت که داری عوام فریبی میکنی.
کدوم شان فقط میدونم روحانی غرور بالایی داره!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما اول مردانگی رو معنی کن ببینیم چی میگی بعد .....
Iran, Islamic Republic of
سلطان مناظره وارد می شود
Iran, Islamic Republic of
البته سلطان هتک حرمت اشخاص وخدمتگزاران قبل ازخود
هموطن
خوب عزیز اونقدر روش فشار آوردن که نگو
البته اگر اختلاس های آقازاده ها رو بیاد باباهاشون باید برن جزایر مالدیوووووووووو!!!!!!!!!
گلسرخی
احمدی نژاد هرچه بود وطن فروش نبود اقای روحانی وظریف درفاصله 110 روز درپیمان هسته ای و قبول نشست و مذاکره درخصوص ابوموسی کاری کردن که عهدنامه های ننگین گذشته روسفید شدن.
Iran, Islamic Republic of
سلطان مناظره اگه مي تونه جوابهاش رو به صورت مكتوب بده چه نيازي به برگزاري شوي تلويزيونيه.
سلطان شوي ايران
Iran, Islamic Republic of
چرا می ترسی؟
شوي تلويزيوني نيست، رو در رو صحبت كردنه.
اينطوري كسي نميتونه زير آبي بره. فهميدي فرقش رو؟!
Iran, Islamic Republic of
سلطان قلبها .سلطان دلها محمود عزيز ما
خواهشا از این واژه ها استفاده نکنید. ایشان دو دوره روئیس جمهور قانونی و شرعی این کشور بوده که در مقابل تمام فشارها با جسارت تمام ایستاد و انواع بی حرمتی ها را هم تحمل کرد. ولی استفاده از این دست کلمات و القاب شایسته نیست.
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
امتیاز منفی شماها مثل آمار الکی تدبیر و امیدی هاست.
Iran, Islamic Republic of
بابا کسی جرآت نداره بیاد جلو
محمد
United States
بابا هرادم عاقلی باشه همین کارو میکنه!
طالب حقیقت2
Iran, Islamic Republic of
کیف میکنم وقتی میبینم رسانه های معاند احمدی نژآد به هول و هراس افتاده اند و بعد از این دعوت احمدی نژاد( معروف به سلطان مناظره) فقط توهین و هتاکی به محمود را راه چاره یافته اند. عجب میسوزند بعضیها از شجاعت و پاکدستی و مردمی بودن احمدی نژاد؛ همان کسی که محافظینش مردم را نمیزدند؛ کسی که دست روستاییان را میبوسید؛ کسی که بر خلاف روحانی و خاتمی و ... ریز اموال اندکش را شفاف به مردم اعلام کرد و ...
ولی یقین بدانید حاج حسن و اعوانش مناظره بیا نیستند چون مشتشان وا میشه البته بهانه های عوام فریبانه خواهند آورد. ببینید و تماشا کنید.
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
یا حق...دولت پاسخگو بسم الله...، این گوی و این میدون...بفرما در منظر عام حرفاتونو بزنین...چون شما لباس روحانیت هم برتن دارید در رعایت اخلاق دینی بر سایر اقشار اولی هستید، لذا با بر گزاری این مناظره، به جامعه نشان خواهید داد که حرفهایی که در تریبون های مختلف در خصوص خزانه خالی و ....زده اید، اتهام زنی نبوده است .
ما منتظر یم.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد پیشنهاد بجا و منطقی مطرح کردند.امیدوارم آقای حقوقدان حق تمام ملت ایران را در دانستن و روشن شدن حقایق پاس بدارند و در مناظره حاضر شوند و خدای ناکرده مثل سرهنگها تدبیر نکنند و دنبال بهانه برا رد این مناظره نباشند. کم کم داره دم خروس میزنه بیرون و معلوم میشه دروغگو کیه و راستگو کی.
سیروس
در صورت برگزاری مناظره مردم می توانند حق را از باطل تشخیص دهند . البته اگر کسی بهانه نیاورد.
مدعيان دانستن حق مردم است . بيايند مناظره كنند
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان يك شهروند مي گويم آقاي احمدي نژاد به اندازه كافي اوضاع اين مملكت را بهم زده اند. لطفاً خواهش مي كنيم از ايشان كه ديگر در آقاي دكتر روحاني مداخله نكنند. ضمناً وضعيت بد كشور گوياي عملكرد ايشان است. نيازي به مناظره نيست. آقاي دكتر احمدي نژاد به نكات بسيار مهمي در موضوع اقتصاد اشاره كردند. از ايشان متشكريم.
چه زکاوتی به خرج دادی!!!!!!!!!!!!!!!!
مداخله؟! مگه نمي‌گفتيد شما دولت اخلاق‌مداريد؟!
خب حق داره در جلسه رو در رو، به اتهامات روحاني جواب بده. روحاني هم از خودش دفاع كنه. ديگه ترس نداره كه!
مگه نميگيد شما صاحب حق هستيد؟! خب كجاي دنيا صاحب حق، ازگفتن حق جلوي مردم مي‌ترسه؟! نكنه چيزي تو چنته نداريد؟!!!
بی ادعا
خوبه قاضی نشدی.چیش گویای وضع بد کشوره؟؟؟ خیلی بی انصافی
نقطه ضعف داشت ولی نمرش 20 بوده و هست.
نظری
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تو مختار هستی در برابر ابن زبیرها و قاتلان شهدای کربلا و سپاه معاویه. اگر چه هم با این ها به مناظره نروی چیزی از عظمت تو کم نمی گردد
رضا
Iran, Islamic Republic of
روحانی جگرش را ندارد
ناشناس
ولی ابرو و حیثیت دارد
ایرانی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژادمردی است که در زمان ریاستش در برابر دشمنان داخلی وخارجی گردن خم نکرد وبا پشتوانه قوی ایمان واعتقاد به ولایتمداری برای مردم وایران عزیز وبا اعتماد به نفس فراوان کارهای بسیار زیادی انجام داد
اما در سالهای اخر ریاستش همین اقایان واقازاده ها
در کشور بازیهایی برای برد از اقای احمدی نژاد انجام دادند برای خراب کردن اوضاع بازار وسکه وانبار کردن اجناس و... گرانی وتورم ناشی از بازی انجام شده بر مردم تحمیل کردندکه تا حدود زیادی از این برد پیروزی خوبی به دست اوردند
اما اقای احمدی نژاد در دل مردم جای دارد
اگر بیاید اقای روحانی پشیمان می شود
موج
France
ایشون خیلی پاسخگو هست ؛ اول بره دادگاه پاسخ بده بعد تقاضای مناظره بکنه...
جواب دادگاهم میده عزیزم
شما چرا ترسیدی؟؟؟؟
فعلا کلاهتو بگیر باد نبره، دادگاه می دونه چکار کنه تا احمدی رو بکشونه زیر هشت
علی
Iran, Islamic Republic of
روحانی و طرفداراش از همین حالا شروع کردن جر زدن
طوفان
Iran, Islamic Republic of
آقای موجی ! شما هنوز نمی دانید این دادگاه ، سیاسی و جناحی است ؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی جان بیا برو مناظره ! مطمئنم همه چی رو به خوبی می تونی بپیچونی .
Iran, Islamic Republic of
بابا نترس زیاد سخت نمی گیره
زرندی
از خاتمی و فائزه و مهدی هاشمی پاسخگوتره
نمی دونم چرا دولت جدید و طرفداراش زیادی اهل هوچی گری هستن؟؟؟
خب شما که خودتونو حق!!! می دونید از جی می ترسید؟ به جای شلوغ کاری و دری وری گویی و اتهام زنی (مثل همون بگم بگم هایی که ازش نالانید البته به زعم خودتون) سکوت اختیار کنید و در جاش یعنی در مناظره جواب بدید
احمدی نژاد خواب را از چشم روحانی گرفت
ميثم
هيچ كس جرات مناظره با احمدي قهرمان را ندارد
Iran, Islamic Republic of
از قدیم میگن از چند چیز بترس:
1- دیوار شکسته
2- زن بی آبرو
3- آدم .....
عبد
هوراااااااااااااا
ای ول احمدی نژاد
حالا دولت یازدهم بنشینه دروغاش رو ثابت کنه
هرچند بدون شک روحانی نخواهد امد
alireza
جرأت مناظره داری بیا ! روحانی میدونه با این مناظره 4 سال آینده رو می بازه !!!!!! پس نمیاد !!! باشه ؟
رحمت خداوند بر مرد خستگی ناپذیر احمدی نژاد
بعهید بنظر میرسد با اون گزارش 100 روزه غیر واقعی و غیر منصفانه آقای روحانی حاضر به مناظره بشه.
اگر اطلاعاتي كه رئيس جمهور محترم داده اند صحيح نيست پس شما بگوئيد چرا اوضاع اقتصاد وصنعت مملكت اين همه خراب شد چرا شركتها نيمه تعطيل شدند شما ها كه در پايان سال 1386 اين همه آمار و اطلاعات مي داديد و زحمات دولت قبلي را به نام خود ثبت مي كرديد الان چرا اوضاع اين همه خراب است تورم وگراني و ورشكستگي اقتصاد وصنعت شماها كه صندوق ذخيره ارزي را پر تحويل گرفتيد ونفت 100 دلاري چرا صندق خالي ونفت تحريمي تحويل داديد اين است امانت داري رئيس جمهور قول داده بود در 100 روز اول گزارش از وضع مملكت بدهد و داد نمي توانند بخاطر اينكه جنابعالي آزرده نشويد ...
روحانی تو رو خدا قبول کن تا ما بفهمیم که کی راست میگه و کی دروغ؟؟؟ اگه قبول نکنی معلوم میشه که احمدی نژاد راست میگه......
ناشناس
عزیزم به اوضاع و احوال و وضع معیشتی مردم نگاه کنی خیلی سخت نسیت فهمیدن اینکه کی راست میگه
اره مخصوصا وقتی که همش می گن مشکلات به خاطر سوء تدبیرهاست نه فقط تحریم ها.. ولی همه ی هم و غمشان شدن برداشتن تحریم ها.. با کلی عقب نشینی و امتیاز دادن به دشمن در مقابل برداشتن 5 درصد تحریم ها..
اوضاع و احوال مردم قبلاً هم همين بود. پس بايد با آمار حرف زد تا معلوم شود كي راست ميگويد و كي دروغ.
فقط مناظره، وگرنه اين دولت، دروغگوست و حرفي ندارد.
زرندی
عزیزم مطمئن باش درهر صورت احمدی نژاد راستگوتره
Iran, Islamic Republic of
با كيس كه با آداب مناظره آشنا نيست نبايد مناظره كرد.مردم فهيم با مقايسه دوران احمدي نژاد وروحاني منصفانه ترين فضاوت را انجام مي دهند.ضمنا احمدي نژاد به جاي مناظره چرا در دادگاه حاضر نمي شود.احمدي نژاد فقط دنبال حاشيه سازي است ودرمناظره ها هم به دليل عدم رعايت مرزهاي اخلاقي كارنامه خوبي ندادرد.
حتماً میترسی مشت روحانی باز بشه !!!!!
قضاوت و میدیم مردم!!!!!!!!!
مثلا شما خیلی بلدید. گاز انبر یادتونه؟ بدتر از این راه داشت؟؟؟
حق داره دربرابر تهمت های این دولت از خودش دفاع کنه .دادگاه هم همه میدونن قضیه شکایت مجلس برای چیه .
وقتی مردم به قول شما میدونن که احمدی نژاد اینهمه بلا سر مملکت اورده !!! دیگه چرا شیخ حسن وقت مردم رو میگیره و براشون انشا میخونه !!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای احمدی نژاد که چنین مودبانه آقای روحانی را به مناظره دعوت کرده وانشالله جناب رئیس جمهور هم جهت روشن شدن افکار عمومی به این مناظره بروند
علیرضا
از اقای روحانی انتظار داریم وارد چنین حاشیه ای نشوند.
ملت انتظار دارن مشخص بشه کی راست میگه کی دروغ!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان حتما منکر 3000میلیارد تومان هم می باشد ایشان می بایستی در دادگاهی محاکمه شود تا به سزای جفایی که به مردم کرده بدهد
اول هاشمي و دار و دستش محاكمه شوند، بعد نوبت به روحاني و احمدي نژاد هم ميرسد!
زیره
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان هست در ضمن ما هنوز تاوان آن مناظرات کذایی 4 سال پیش را میدهیم.
ما تاوان یک سری ادم های متوهم را می دهیم که هر وقت خودشان پیروز شوند همه چی درست و راسته ولی وقتی ببازند همه چی دروغه و تقلب!
مصطفی
دکتر ما شما رو واقعا قبول داریم ، گندی که شما زدی ، روسای جمهور و پادشاهان تمام ادوار تاریخ جلوش کم میارن و باید با چنگیزخان در این مورد مناظره کنی
چرت گفتی عزیز جان . ادم باید منصف باشه هم خوبی رو بگه هم بدی رو . احمدی نژاد کار زیاد انجام داد .اشتباه هم داشت. هرچند وقتی دولت اعتدال رعایت اعتدال رو نداره وفقط سیاه نمایی میکنه از طرفدارش چه انتظاری هست
...كيلويي‌ حرف زدن كاري نداره كه. اينقدر شما و رئيس دولت اعتدال، كيلويي حرف بزنيد كه كارتون به يكسال هم نكشه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
یا لثارات الحسین.
ا لآن در شان رییس جمهور نیست که بشینه با احمدی نژاد مناظره کنه. اونم با کسی گه نه رعایت ادب می کنه نه راستگویی بلده و دوباره می خواد آمارهای دروغ به مردم بگه.
چقدر امارهای روحانی واقعی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خودتون رو زدین بخواب .اگه واقعا روحانی درست میگه امارش درسته نباید ازمناظره بترسه
گلادیاتووووور محموووود احمدی نژاد
شان روحانی و عاقلان بسیار بالاتر از انی است که با کسی مثل احمدی نزاد مناظره کنند احمدی نزاد دیگه مرده و چیزی برا از دست دادن نداره و باید از حرفهای ضد اخلاقی اون ترسید و بهش اهمیت نداد
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
چرا ترسیدید؟ حرف مفت زدند باید ثابت کنند. اگر شما راستگویان هستید که دکتر محمود احمدی نژاد شکست می خوره و شان و منزلت رئیس دولت تدبیر بالاتر میره!! اتفاقا" باید استقبال بکنید. حالا اگر مرد میدان هستید بسم الله.
اون قدر شان شان نزنید!!!
بذارید حقیقت بر مردم روشن بشه!!!!!!!!!!!
همین خودبرتر بینیتون حال آدم را بد میکنه.
شان؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موافقم شأن آقای روحانی جناب آقای مؤدب است نه احمدی نژاد، همان طور که هاشمی برادر ملک ...
راست گفتي احمدي با وانت ميرفت و روحاني با ده تا ماشين اخرين سيستم عكساش در منطقه دشتستان ببين
فرض بر این که آقای احمدی نژاد مرده... اما همین جسدش برای روحانی کافیه چه برسه به زنده اون...
فقط در شانش بود تهمت و سیاه نمایی در مورد احمدی نژاد بکند؟دوست عزیز مردم هم مغالطه را خوب می شناسند هم جواب میدهند لطفا با تدبیر حرف بزنید. پس جواب این سیاه نمایی را باید به کی بده؟
متاسفم برات او همیشه تاریخ زنده است. اگر کار شکنی اردوگاه خودی و خیانت آنها نبود ایشان کمترین مشکل را داشت. نیازی به مرحمت و لطف بی گانه نداشت.
سامان
ترکان: دولت آماده مناظره است، منتهی شرط مناظره راستگویی احمدی نژاد است.
اگه اومد! ببینیم و تعریف کنیم.
یعنی دیگران لازم نیست راست بگن؟!!
دبیر جاد
Iran, Islamic Republic of
یکی می تونه معنی «احمدی نژاد » را بگه؟
مصطفی
اگه حسن کلید بیاد اونم به چیزچیز میفته و ...
امیر
بسم الله الرحمن الرحیم
باید بگویم صرف نظر از بعضی از اشتباهاتی که احمدی نژاد در دوران ریاستش انجام داد و با ولایت زاویه پیدا کرد به جرات میتوان گفت که یکی از خدمتگزار ترین روسای جمهوری بود که شخصا و مستقیما با بدنه مستضعف جامعه در ارتباط بود و ساده زیستی او نیز مثال زدنی است کاری که امثال روحانی حتی به سایه اش هم نمیتوانند برسند و البته فکر میکنم که روحانی آنقدر جرات و جربزه نداشته باشد که رو در رو با احمدی نژاد مناظره کند چون قطعا دروغهایی که برای توجیه ندانم کاری هایش در گزارش صد روزه عنوان کرده ندارد که بگوید و البته در این مناظره حرفهای احمدی نژاد بسیار شنیدنی خواهد بود و از پیش معلوم است که اصلاح طلبان چرا از مناظره رو در رو با احمدی نژاد میترسند.
محشر بود! خدائيش روحاني عملا چه قبول كنه چه نكنه بازي رو باخته! قبول كنه گندش در مياد دروغ گفته چون در جواب وا ميمونه قبول هم نكنه باز معلوم ميشه هم دروغگوست هم بي جربزه!
اقای روحانی نبینم به چیز چیز بیوفتیا
Iran, Islamic Republic of
من مطمئنم با شنیدن خبر مناظره، خواب از چشم مردان تدبیر! و امید ربوده شده. الان بشدت دنبال آمار و ارقام درست هستند تا جلوی احمدی نژاد کم نیارن. واقعا جای احمدی نژاد در مناظرات سرد و بی روح سال92 خالی بود
آره واقعا هر کی هر چی...دلش خواست گفت هیچ کس هم نبود که بگه آقای محترم با توجه به این اسناد شما داری ...
Germany
عمرررررررا بياد
قافیه چو تنگ آید شاعر به ...
اینا کم آوردن دارن احمدی نژاد و تخریب شخصیت می کنن چون می ترسن دستهای الوده پشت پرده لو بره
آقای روحانی از اعتدال سخن گفتی پس نشون بده که مرد اعتدال از مناظره نمی ترسه و دروغ ها دولت دهم را به عموم جامعه نشان بده .
خواب دیدی عمو، اعتدال کجا بود ؟
روحانی این مناظره را نمی پذیرد. احمدی نژاد انسان نترس و شجاع و جسوری است که از کسی ابائی ندارد.
اساسأ درخواست ابن مناظره نشانه ضعف احمدی نژاده، خودشم میدونه که شدنی نیست، ولی این درخواست رو داده که صرفأ یه اعلام وجودی کرده باشه! به فرض محال اگر این مناظره شکل هم بگیره مطمئن باشید احمدی نژاد از اینی که هست رسواتر خواهد شد، بنابراین خودش و هوادارانش دست و پای بیخودی نزنن که بیشتر فرو میرن... به هر حال خیلی واضح و روشنه که احمدی نژاد تو این 8 سال چه افتضاحی به بار آورده، خیلی نیاز به آمار و ارقام هم نداره، مردم دارن با پوست و خون حسش میکنن...
الکی میگی!!!!!
علی
اینجوری باید بگی
الکییییییییییییییی می گیییییی
عوض اين همه روده درازي، به رئيستون بگو بياد مناظره!
هي شعار نده، پاشو بيا حرفتو رو در رو بزن اگه حرفي داريد(كه نداريد)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوستان عزیز
حرف حساب که حاشا نداره .الان که دکتر احمدی نژاد مستدل و مودبانه درخواست روشنگری داده به نظر میاد دکتر روحانی که داعیه دار شفافیت تدبیر و محرمیت مردم را دارند از این مناظره استقبال کنند.
Iran, Islamic Republic of
نترس عزیز دل مناظره کن جواب بشنو از مردی که اهل نبرد روزهای سخت است
دوستت داریم احمدی نژاد قهرمان روزهای سخت
لطفاً به رشد صنعت واقتصاد وكشاورزي از سال 1376 تا 1386 توجه شود سالهاي 84 الي 86 ادامه بهره برداري از پروژه هاي در حال ساخت 1376 تا 1384 مي باشد گسترش شركت هاي فولاد ، لوازم خانگي ، لوازم كشاورزي ، خودرو سازي ، صنايع سيمان روز به روز توليد افزايش مي يافت و وضع مردم بهتر مي شد مراجعه شود به لوازم خانگي لوكس اقشار متوسط وبه پائين مردم ولي از سال 1386 تا حال چه چيزي عايد مردم شد قيمت همه چيز را به بهانه هدفمندي بالا بردند وپول نفت را پخش كردند بين خودشان وتنها بدبختي وتحريم ماند براي مردم
در سالهاي 1376 تا سال 1386 وضعيت كشور در همه چيز روز به روز بهتر مي شد ولي الان چطور حتي دستمال كاغذي ها هم چيني شده است كليه قطعات لوازم خانگي وخودرو چيني مي باشد اين است نتيجه مديران جوان وبدون تجربه تنها انقلابي بودن وارزشي بودن وقناعت كردن كافي نيست مسئولين لازم است مدير وكاردان هم باشند همين الان مراجعه كنيد به بيمارستان ها وداروخانه ها ووضعيت اقشار مردم را ببينيد قيمت حبوبات وبرنج و دارو سر به فلك گذاشته وگراني بي داد مي كند در يك سيستم اگر ورودي ها مناسب بوده وفرآيند نيز درست باشد محصولات خروجي سيستم بايستي مناسب باشند ولي از سال 1386 تا 1392 اين اتفاق نيافتاد يعني خروجي تورم وگراني بود شركت هاي بزرگ صنعتي به تعطيلي كشيده شدند
نا شناس
بزرگان گفتن که با آدم بی فکر هیچوقت هم کلام نشو چه برسه به مناظره
تا دیروز مدعی بودید اهل پنهان کاری نیستید!!!!
بزرگان نگفتن وقتی حرفی میزنی باید جوابگو باشی؟
بلال
Iran, Islamic Republic of
ايشون 8 سال با هيچ خبرنگار و روزنامه داخلي مصاحبه نكرد حالا چي ميگه ؟
رضا
اول تشریف ببرن دادگاه بعدش مناظره!!!1
شما اینو نداشتی بگی چی می گفتی؟
این جماعت خودشونو با این جو کشتن
روحانی مچکرییییییم....
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم
برای چه کاری؟
برای دیدن کدخدا تشکر می کنی؟
دلسوز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من معتقدم دولت آقاي احمدي نزاد خالي از نقص نبود اما اين چنين حق نشناسي از خدمات انجام شده هم ضعف آقاي روحاني را نشان ميدهد كه نتوانست گزارش قابل قبول صد روزه را به ملت بدهد وملت ايران هرگز نمكدان را نميشكند
در عوض 100 روز دیگه با دست پر میاد. مردم ایران بدانید:
1. انرژی هسته ای را دادیم رفت.
2. ابوموسی رو دادیم رفت.
3. مراسم عزاداری رو هم داریم میدیم بره.
4. کاخ ریاست جمهوری هم در شأن رئیس جمهور شد و رفت.
....
5. این مردم کلاه گشادی سرتون رفت و رفت.
ali
روحانی جرات مناظره نداره
مجید مجد
ایشون فقط بلده
آقای احمدی نژاد! برای مناظره دیر است وقت محاکمه است ... خجالت هم اصولا چیز خوبی است
مردمی نژاد
گندشونو سال 88 زمین زد این حسن عزیز ما که جای خود دارد!
رسول
بسم ا... اگر حریف اویی آقای روحانی!
منفی زنا جاموندیداااااا
اگه روحانی راست میگه بیاد مناظره کنه
محمد محدر
Iran, Islamic Republic of
دوستانی اینقدر دم از آقای روحانی می زنند ایشان تو این صد روز که قول داده بودند چه کردند ؟؟؟بعدش هم توی گزارش صد روزه همه کاسه کوسه هارا سر دولت قبلی شکستند این که نشد جواب.آذم باید بانصاف باشه یک طرفه به قاضی رفتن راهمه بلدند.
رئيس جمهور به مردم وعده داده بود از وضعيت فعلي كشور بعد از 100 روز گزارش مي دهد آيا به نظر شما دروغ گزارش مي داد براي اثبات گزارش رئيس جمهور لطفاً مراجعه كنيد به شهرك صنعتي اطراف تهران و وضعيت توليد وصنعت و اقتصاد كشور را ببينيد و اگر باز قانع نشديد سري هم به بيمارستانها و داروخانه ها بزنيد آنچه عيان است چه حاجت به بيان است
ماجرا از این قرار است که دعوت به مناظره نخستین بار از سوی حجت‌الاسلام روحانی در تاریخ پنجم خرداد ماه 1388 مطرح شده است.
روحانی در آن تاریخ در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در مورد بیانیه سعد‌آباد گفت: «متاسفانه اغلب اظهارات انتقادی در مورد دیپلماسی هسته‌ای نظام در سال‌های 82 تا 84 که این روزها و به بهانه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بیشتر مطرح می‌شود‌، نادرست‌، غیرمنصفانه و در مواردی هم کذب محض است؛از نقطه نظری دیگر‌، این رفتار تحریف تاریخ و نادیده گرفتن منافع ملی کشور محسوب می‌شود ... وقتی پای منافع نظام و مردم در میان باشد، سکوت به معنی نداشتن پاسخ نیست. گرچه اینجانب آمادگی دارم تا چنانچه رئیس جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پیرامون دیپلماسی هسته‌ای نظام باشند‌، گفتگوی مستقیمی را با ایشان در رسانه ملی جهت تنویر افکار عمومی و شفاف شدن حقایق تاریخی داشته باشم».

البته نپذیرفتن این دعوت از سوی رئیس جمهور وقت ، قابل درک بود زیرا یک رئیس جمهور قاعدتاً با افرادی در رده های پایین تر مناظره نمی کند و وقتش را به اداره امور مملکت اختصاص می دهد.
روحانی رای آورد چون کسی مثل احمدی نژاد نبود.....
Iran, Islamic Republic of
سلام .باز هم مثل همیشه جومونگ برنده میشه ......
کی روحانی؟
خیلی خوبه زنگ تفریحی برای مردمه .ازطرفی بی فایده س
سلام
روحانی پرچم دار اشرافیت است وبقول خودش حقوقدان است ونیروی ستادی نیست، لفاظی را خوب بلد است وهمین خصوصیت لفاظی سبب شد عوام فریبی کند ورای بیاورد. اما احمدی نژاد از جنس مردم است ونیروی ستادیست واهل عمل است، روحانی محال است تن به مناظره دهد چون حریف مرد عمل نیست .
باباجون ایشون حقوقدانن سخندان که نیستن!!!!
توقع مناظره نداشته باشید
درود بر احمدی نژاد عزیز
اف برکسانی که مردم وکشور وانقلاب را ارث بابایشان (تاجر پسته) می دانند
Iran, Islamic Republic of
تو سایت فرارو که حامی سر سخت روحانی وضد احمدی نژاده نظر سنجی گذاشتند که روحانی با احمدی نژاد مناظره کنه یا نه جالبه درصد بالایی پاسخ منفی دادند این نشان میده که طرفدارهای روحانیم مطمئن از شکستش تو مناظرند به خاطر همین منفی دادند از همین الان واز همین تریبون این پیروزی را به احمدینژاد و طرفدارانش تبریک میگویم
هر روز به این فکر میکنم که کاش احمدی نژاد 2 سال اخرش رو خراب نمیکرد
چی میشد
يكي از شعارهاي. آقاي روحاني ادامه و گسترش. مناظره ها بعد از انتخابات بود كه صدا وسيما بخشي از اون رو عملي كرده. ودرمناظره به هرحال مردم قضاوت مي كنند ومردم مي فهمند وبهترين داورند
کلا شعار ها برعکس شد
کاش به جای روحانی قالیباف رئیس جمهور بود
با همت جهادی و بدور از سیاسی کاری در مدت 100 روز پایه کارهای بزرگ را می چید. کشور شاهد تحولات عظیمی می شد.
ما هم طالب حقيقتيم اميدوارم اقاي روحاني قبول كنند وگرنه عذزشان پذيرفتني نيست.لطفا پيام ما را به رييس جمهور برسانيد
Sweden
اقای روحانی و دوستان مثلا اصلاح طلبش خوب میدانند احمدی نژاد از چه پایگاه گسترده مردمی برخوردار است و همه این اظهارات تند مغرضانه و اکثرا بی ادبانه علیه ایشان صرفا جیغ های بنفشی است در مقابل قدرت این پایگاه مردمی او
قادر
احمدی نژاد رو چند سال دیگه خواهید شناخت ولی افسوس که ما بعد از تحریر تاریخ شناختمون میره بالا
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز خوردن و پنبه به نرخ روز زدن همینه
لایکش می کنم عالی بود
حسین
ای کاش یوم تبلی السرائر در دنیا بود.........اللهم عجل لولیک الفرج
حسین
آقا (رهبری)فرمودند نباید دولت های پیشین را زیر سوال برد ،پس کو اطاعت از رهبری؟
علي
1- اقاي كليد و مثلاتدبير قرار بود گزارش بدهد نه اتهام بزند

2-عملكرد ايشان در صد روز چيزي خاصي نداشت

3- بعضي اقدامات ايشان و مديرانش هم روي خيلي ها را سفيد كرده بهتر است پاسخ و گفتار منصفانه داشته باشند يعني سياه نمايي اينقدر نكنند.اينقدر گفتن احمدي نژاد دروغگوست كه خودش هم باورش شده شما كه راست ميگيد چرا وقت مردم را با فرا فكني ميگيريد از 8سال مقاومت احمدي نژاد اسمي نبرديد و قضيه هستهاي را بنام خودتان مصادره كرديد و...... الله اعلم بما يكتمون
مجید مجد
گزارش کجا بوده چی کار کرده که گزارش بدهد
دیدن کدخدا (از نظر خودش) شد کار؟
کاش این مناظره هنگام انتخابات انجام می گرفت اونوقت مردم در انتخابشون بیشتر دقت می کردن!!
زدی به هدف
مردم باید از اول بصیرت به خرج می دادند.
من پیشنهاد می کنم روحانی قبول نکنه آخه خیلی برای یه رئیس جمهور زشته به " چیز چیز" بیفته!!!
اون که کار اون فتنه گر وطن فروش بود
روحانی کارش درسته
كلوخ انداز را پاداش سنگ است.دولت راستگويان در كماست.به فريادش برسيد.
تنفس مصنوعی
ما همه کمک می کنیم
آقای روحانی گزارش 100 روزه کارش را نداد!!

دو نفر گل یا پوچی بازی میکردند یکیشون هر دو دستش خالی وپوچ بود وقتی طرف مقابل یکی از دستاهای اونو به عنوان گل انتخاب میکرد اوسریع دستش رو باز میکرد و میگفت پوچه واون یکی دستشو هیچ وقت باز نمیکرد چون اون یکی دستش هم پوچ وخالی بود وبا زرنگی هر چه تمام تر دستاشو پشت سرش میبرد و تند تند به بازی ادامه میداد
چی بشه اگر بشه
بعید می دونم بشه که بشه
به نظرم روش مدیریت حسن روحانی مانند... است روی خوش نشان دادن ، ... انحراف افکار عمومی و پنهان نمودن واقعیات پشت پرده .
محمد
United States
احمدي بت شكن بت تزوير و نا اميدي را بشكن
United States
ایول حاج محمود
بریل میر هستم از آمریکا
اين رسمي است كه رئيس جمهور محترم سابق بنا نهاد و عامل مشكلات را دولتهاي قبلي معرفي كرد
در حال حاضر يكي يكي شاهكارهاي دولت سابق توسط نمايندگان محترم مجلس نمايان مي شود پس معلوم مي شه مناظره واين همه گردو خاك براي فرافكني وفرار از پاسخگوئي مي باشد
روحاني جرات مناظره را ندارد
درود بر مرد خدا احمدي نژاد قهرمان
احمدي نژاد خار چشم منافقان
Germany
یاد شعار روزهای مناظره 88 افتادم:
مناظره عالی بود
جای امام خالی بود
سعادت
Germany
نیازی به مناظره نیست...باز میخواد بیاد اراجیف تحویل مردم بده...همون حرفارو بره تو دادگاه بزنه....اگه راست میگه و حق با اونه...
مگر .....مردم را ابله ميداند
ساخت مسكن مهر در كل كشور
ساخت جاده هاي ارتباطاتي در كل كشور
دادن يارانه به كل ملت كه روحاني آنرا توهين به مردم ميدانست ولي حالا نمي تواند پرداخت كند
ظلم ستيزي و مبارزه با نا عدالتي
بومي سازي انرژي هسته اي كه ميلياردها تومان صرفه اقتصادي دارد
تقويت قدرت نظامي
تهمت به ريس جمهور كه دروغگو است
كه مطالب بالا براي همه در معرض ديد است و هيچ انسان با وجدان آنرا رد نميكنداينها را خيانت ميداند
اما
شركت در فتنه 88 وزير سوال بردن آبروي ملت را با مشاركت 85 درصدي را تقلب
سكوت كردن خود ايشان در اين مسئله
همين توافوق اخير كه به قرارداد تركمن چاي سه معروف است
و در آينده ..................

را افتخار مي داند
ما فقط صبر مي كنيم كه عملكرد ايشان را ببينيم
فعلا كه هيچ كار مثبتي نكرده فقط طي اين 100 روز عملكرد ايشان انتسابات دوستان و وامدارانش بوده است
خداوند قاضي بسيار خوبي براي همه است

فقط يك حرف باقي مي ماند!!!!!!!!!!
abdollah
خوبست این مناظره درباغ ویلایی 1000متری ودرکنارنوزادان 1میلیون تومانی وباشرکت تنی چند از2.5میلیون نفرشاغلان طرح توسعه کشاورزی ودرکنارمساکن مهرپرازسکن و درمجاورت طرحهای مهر ماندگار اتمام یافته برگزار شود!بگم بگم بازم بگم؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما طرفدارای احمدی نژاد چرا از او قدیس میسازید؟مشکل با شخص او نیست با عملکرد او است.....
Iran, Islamic Republic of
برگزار نمی شه
هادی
مگر در قانون آمده که دولت در انتخابات ریاست جمهوری حتما باید نماینده ای داشته باشد....
احمدی نژاد ... بیرون باشه و رجز بخونه !
احمدی نژاد خجالت بکش بعد از این 8سال
Iran, Islamic Republic of
ایول به احمدی نژاد