يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱۳
۶۸

انتقاد بقایی از واکنش مشاورین رئیس‌جمهور به نامه احمدی‌نژاد

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 329340
معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دولت دهم، از اظهارات مشاوران رئیس‌جمهور درباره نامه احمدی‌نژاد به روحانی، انتقاد کرد.
انتقاد بقایی از واکنش مشاورین رئیس‌جمهور به نامه احمدی‌نژاد
به گزارش جهان، حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعلام آمادگی رئیس‌جمهور سابق مبنی بر برگزاری یک مناظره با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پیرامون مواردی که در گزارش ۱۰۰ روزه مطرح شده است، گفت: اظهاراتی که از سوی آقای روحانی در گزارش ۱۰۰ روزه مطرح شد، اطلاعات درستی نبود.

وی افزود: آقای احمدی‌نژاد، آقای روحانی را به یک مناظره در فضای دوستانه و صمیمی دعوت کرده است. بنده تعجب می‌کنم و دیده‌ام که مجموعه اطرافیان آقای روحانی واکنش‌های خیلی تندی از خودشان نشان داده‌اند و حتی در مواردی توهین هم کرده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق در ادامه اظهار داشت: این موضوع از مجموعه‌ای که معتقد به تدبیر و اعتدال و اینگونه حرف‌هاست، جای تعجب دارد. آنها نشان می‌دهند که به شعارهایی که داده‌اند پایبند نبوده‌اند و مردم نیز به خوبی دارند این مجموعه را می‌شناسند. اتفاقی نیفتاده و بنده نمی‌دانم چرا آنها وحشت کرده‌اند و از چه چیزی می‌ترسند.

بقایی در ادامه تاکید کرد: واکنش‌هایی که نشان می‌دهند متاسفانه واکنش‌های توهین‌آمیزی است و منطقی نیست. آقای روحانی صحبتی کرده و آقای احمدی‌نژاد هم درخواستی از وی داشته، قضاوت را هم به عهده افکار عمومی گذاشته است. اینکه آقای صادق تند صحبت می‌کند و آقای ترکان نیز بی‌ادبانه صحبت می‌کند، نمی‌دانم چنین رفتارهایی را چه بنامم.

وی همچنین تصریح کرد: مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور می‌گوید که مدیریت اجرایی ۸ سال گذشته باید در محکمه پاسخگو باشد؛ همین شخص خودش پرونده قضایی دارد. تعجب می‌کنم که چه کسانی علیه چه کسانی حرف می‌زنند، البته اسناد و مدارک صحبت‌هایم موجود است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق افزود: به عنوان مثال، آقای ترکان خیلی بی‌ادبانه صحبت کرده و اصلا توهین کرده است، البته اینها از این جهت خوب است که مردم بدانند مشاورین دولت یازدهم چگونه فکر می‌کنند و چگونه حرف می‌زنند و طبیعتاً چگونه رفتار می‌کنند.

بقایی خطاب به رئیس‌جمهور و دولت یازدهم گفت: اگر شما ادعا دارید که اطلاعات‌تان درست است و به موارد مسلط هستید و آنچه که به مردم گفته‌اید، حقیقت بوده است، چرا اینقدر برآشفته شده‌ و وحشت کرده‌اید. اتفاقا شما باید استقبال کنید و فرصتی است برای اینکه حرف‌هایتان در گزارش ۱۰۰ روزه اثبات کنید.

وی اظهار داشت: متاسفانه اینگونه نیست و ما شاهدیم که در مقابل وحشت کرده‌اند و موضع‌گیری‌هایی داشته‌اند که خیلی موضع‌گیری‌های تندی است و البته این یک نمونه‌ای است از اینکه مردم و افکار عمومی بتوانند بهتر در مورد چنین رفتارها و برخوردهایی قضاوت کنند.

بقایی در ادامه افزود: دعوت به مناظره به نوعی دعوت به پاسخگویی به افکار عمومی است. قضاوت را باید به عهده مردم بگذاریم. به هر حال دو رئیس‌جمهور سابق و فعلی با هم مکاتبه کرده‌اند، دیگران چرا وسط می‌آیند و برای طرفین تعیین تکلیف می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهناز نقی پور
Iran, Islamic Republic of
موقعی که احمدی نژاد رئیس جمهور بود شما جهان نیوزی ها با اکراه و به بهانه عضو حلقه انحرافی از مصاحبه هاش رو درج می کردید. چی شده که حالا اینقدر مهم شد....
Canada
یادمه قبل از مناظرات ۸۸ پدر خوانده و ۳ تا نوچه هاش هی میگفتن، احمدی نژاد دروغ میگه، دکتر احمدی نژادم در جواب این آقایون گفتن، دروغگو خائن و خائن هم ترسوست. و ترسو هم جرئت نمیکنه بین مردم بره، ما که همیشه بین مردمیم و ترسی هم از کسی نداریم. آدم وقتی راه راست رو انتخاب کنه، زیر پاش سفت باشه، از مردم وحشت نداره. حالا آقای روحانی اگر ترسو نیستید، بسم ا... ، صدا و سیما هم موافقت کرده.
مردم تنشنه حقيقت هستند مناظره مي خواهيم
علی
حقیقت در هر زمانی باید روشن بشه این که دیروز تعدادی از اطرافیان آقای احمدی نژاد انحرافی خوانده شدند دلیلی بر این نیست که هر کس از راه می رسد با تخریب آقایب احمدینژاد به خاطر مشکلاتی که در دوران ریاست جمهوریش وجود داشت خودش رو به اصطلاح عزیز کنه.
نيازي به آمار ومستندات وسند ومدرك نيست كافي است دوري در جاده مخصوص وقديم كرج وشهرك هاي اطراف تهران و داورخانه ها وبيمارستانها بزنيد وعملكرد دولت قبل را ببينيد
اگه ملموسه و نیاز به آمار و مستندات نیست پس چرا نیمی از وقت گزارش 100 روزه دولت به ارائه این آمار گذشت؟
شما هم که مثل آقای روحانی حرف می زنید .کسی منکر مشکلات نیست. بیایید تو مناظره علت و راه حل طرح کنید. نه کلی گویی و تهمت و سیاه نمایی بعضی از این مشکلات متاثر از خیانت و انتقام دوستان داخلی که همیشه طلب کارند بوده.
احمدی نژاد با تمام نواقصش مرد بود.7سال دانشگاه آزاد که هم منبع مالی آقایان بود و هم ابزاری برای انتقام جویی اجازه دادند در دستشان باشد. این دولت اولین اقدامش برگرداندن این دانشگاه به سیستم اربابسالاری قبلی بود. چون از آن میشه راحت سوء استفاده کرد. باید منتظر فروش کشور هم باشیم.
وحید
با احترام
چرا شما اون موقعی رو یادتون نمیاد که احمدی نژاد تمام دولتهای قبل از خودشو با سیاه نمایی تخریب می کرد. در ضمن من خودم از دانشجویای دانشگاه آزادم نفوذ احمدی نژاد در دانشگاه آزاد هیچ نفعی برای ما دانشجوها نداشت .منصفانه نقد کنید . ممنون
لطفاً به رشد صنعت واقتصاد وكشاورزي از سال 1376 تا 1386 توجه شود سالهاي 84 الي 86 ادامه بهره برداري از پروژه هاي در حال ساخت 1376 تا 1384 مي باشد گسترش شركت هاي فولاد ، لوازم خانگي ، لوازم كشاورزي ، خودرو سازي ، صنايع سيمان روز به روز توليد افزايش مي يافت و وضع مردم بهتر مي شد مراجعه شود به لوازم خانگي لوكس اقشار متوسط وبه پائين مردم ولي از سال 1386 تا حال چه چيزي عايد مردم شد قيمت همه چيز را به بهانه هدفمندي بالا بردند وپول نفت را پخش كردند بين خودشان وتنها بدبختي وتحريم ماند براي مردم
در سالهاي 1376 تا سال 1386 وضعيت كشور در همه چيز روز به روز بهتر مي شد ولي الان چطور حتي دستمال كاغذي ها هم چيني شده است كليه قطعات لوازم خانگي وخودرو چيني مي باشد اين است نتيجه مديران جوان وبدون تجربه تنها انقلابي بودن وارزشي بودن وقناعت كردن كافي نيست مسئولين لازم است مدير وكاردان هم باشند همين الان مراجعه كنيد به بيمارستان ها وداروخانه ها ووضعيت اقشار مردم را ببينيد قيمت حبوبات وبرنج و دارو سر به فلك گذاشته وگراني بي داد مي كند در يك سيستم اگر ورودي ها مناسب بوده وفرآيند نيز درست باشد محصولات خروجي سيستم بايستي مناسب باشند ولي از سال 1386 تا 1392 اين اتفاق نيافتاد يعني خروجي تورم وگراني بود شركت هاي بزرگ صنعتي به تعطيلي كشيده شدند
سید
United Kingdom
میشه بفرمائید کدوم پروژه های 76 تا 84؟؟؟؟؟؟منظورتون همون 40 هزار پروژه نیمه کاره ای بود که افتتاح کردن؟؟؟؟؟یا 7 فاز عسلویه که توی 16 سال ساخته شده!؟
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اقاي بقايي شما اگر جمله پاياني خود را قبول داريد (( دو رئیس‌جمهور سابق و فعلی با هم مکاتبه کرده‌اند، دیگران چرا وسط می‌آیند و برای طرفین تعیین تکلیف می‌کنند.))پس شماهم دخالت نكنيد و تعيين تكليف نكنيد
همين شما و مشايي و جوانفكر وامثال شماها بوديد كه دولت دهم و احمدي نژاد را .... برديد
خوب گفته
اگر اطلاعاتي كه رئيس جمهور محترم داده اند صحيح نيست پس شما بگوئيد چرا اوضاع اقتصاد وصنعت مملكت اين همه خراب شد چرا شركتها نيمه تعطيل شدند شما ها كه در پايان سال 1386 اين همه آمار و اطلاعات مي داديد و زحمات دولت قبلي را به نام خود ثبت مي كرديد الان چرا اوضاع اين همه خراب است تورم وگراني و ورشكستگي اقتصاد وصنعت شماها كه صندوق ذخيره ارزي را پر تحويل گرفتيد ونفت 100 دلاري چرا صندق خالي ونفت تحريمي تحويل داديد اين است امانت داري رئيس جمهور قول داده بود در 100 روز اول گزارش از وضع مملكت بدهد و داد نمي توانند بخاطر اينكه جنابعالي آزرده نشويد....
Canada
دوست عزیز، حالا رنگت چرا مثل گچ سفید شده!!! خیلی ترسیدی نه؟ خوب بعد از اینهمه خوردن و خوابیدن و کرنشهای قهرمانانه!، اضافه شدن تحریمها، لغو همه مصوبات قبلی مثل مسکن مهر، طرح استخدام مهر آفرین، رشد قیمت آب، برق، گاز، لبنیات، مرغ، تخم مرغ ، رشد ۳۰ درصدی قیمت خودرو و افزایش ۴۴۰ درصدی حق هزینه انشعاب برق شهری، بالا بردن حق انشعاب برق روستائیان از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر قبل، خالی کردن ۱۳۴ میلیارد دلار از خزانه کشور بعلاوه در آمد بقول خودتون افسانه ای نفت در این چهار ماه، سفرهای هفتگی به ژنو با جت شخصی سوپر دولوکس هالیوودی و اقامت در هتلهای ۵ ستاره برای انجام دادن کرنشهای قهرمانانه و انعقاد قرار داد ترکمانچای ۲، خوب هر کس دیگه هم که باشه، مثل آقای "چیز چیز" میترسه از مناظره، به تته و پته میفته! من میگم دلایل محکمه پسندت رو به حسن بولدوزور سوار فکس کن، شاید یه فرجی شد!!!
مجید
اتفاقا" برای قضاوت در مورد مطالبی که گفتی تقاضای مناظره شده! فقط یک گرا بهت میدم چرا روحانی میزان واردات 90 رو اعلام کرد چرا 91 رو اعلام نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
شما که توی همه خبرها کامنت میذاری
لااقل یه تنوع به کامنتهات بده؟؟
اینهمه کپی پیست کردی خسته نشدی؟
خوب احمدی نژاد برای همین میگه بیایید مناظره. تا پاسخ این سوالهاتون را بده
احسنت به این طرز بیان و دفاع و استدلال ،اقای ترکان و صادق برای شما این صحبت ها پیام دارد به خصوص برای اقای صادق که از ایشان انتظار بیشتری می رفت
بهرحال درسته به آقاي بقايي نقدهاي زيادي وارده ولي بهرحال اين صحبتاشون كاملا درسته
مصطفی
تو دیگه چی میگه....
عبد
منطق ندارن و شکست خود مقابل مردمی نژاد را قطعی میدونن
برا همین فرار رو به جلو کردن
آقای بقایی مگر آن زمانی که اقای احمدی نژاد پشت سر همه حرف می زد در رسانه ی ملی کسی اجازه داد آنها هم بیایند پاسخ بگویند و مناظره کنند؟!
اون موقع کسی احمدی نژاد رو به مناظره دعوت نکرد
در غیر رسانه ملی که گفتند
اینا مگه رسانه ملی را هم قبول داشتن که بخوان بیان توش جواب بدن. تو همون بی بی سی پاسخگو بودن کافی بود
.....آقا دست بردارین.شماهارو نمییخوایم به پیر به پیغمبر نمیخوایم
درود بر بقایی....حقا که اکنون فهمیدم,دکتراحمدی نژاد چه افراد خوبی را درکنارش قرار داده بود...ازاینجا از دکتر احمدی نژاد حلالیت می طلبم...یک زمانی فکر میکردم پورمحمدی واژه ای ,حق را میگویند..به اشتباهم پی بردم...زنده باد مردان بهاری
ماشاالله رو كه نيست
مونا
آنها از افشاگری های آقای احمدی نژاد وحشت دارند.
بنده خدا
ترس و وحشت صفوفشون را بهم ریخته
با فرارشون از این مناظره مردم همه چیزو میفهمن
محمد
من با اینکه از ایشون خوشم نمیاد ولی حق گفته اند

مسولین دولت چرا حراسانند؟؟
اولاغ .چرا دوست .. شما یعنی احمدی نژاد به دولت های ماقبل خود اتهام .تهمت زد اجازه دفاع از خود ندادند؟؟!! ودر ضمن ویرانه های شما ملت ایران به خوبی می بینند .کشور وانقلاب را به پرتگاه بردید.
راست میگه دیگه!
رئیس جمهور تو گزارش عملکردش فقط به تخریب دولت قبلی پرداخت حالا که زمان پاسخگویی رسیده باز هم به شعور ملت توهین میکنن و میگن ما نمی خواهیم جنجال راه بیفته یا فلانی در سطح ما نیست!
اگر فلانی در سطح رئیس جمهور نیست پس چرا انقدر وقت گذاشت تخریبش کنه.

حالا خوبه آمار ارقام گزارش آقای روحانی توسط وزرای خودش زیر سوال میره.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد 8 سال تریبوندر اخیارشان بود به همه تهمت زدند. در مجلس آبروی رییس مجلس را بردند، در صدا و سیما به هر که خواستند توهین کردند، در جلسات مخفی هم همینطور حالا بنشیند و دسترنج خود را بیند. ....
نه که اون موقع به احمدی نژاد توهینی نشد
این حرف ها اصلا قانع کننده نیست.
یک ساعت در مورد طرف حرف زدین حالا رسما خواستار مناظره شده. پس الکی خودتون را توجیه نکنید
رئيس جمهور به مردم وعده داده بود از وضعيت فعلي كشور بعد از 100 روز گزارش مي دهد آيا به نظر شما دروغ گزارش مي داد براي اثبات گزارش رئيس جمهور لطفاً مراجعه كنيد به شهرك هاسي صنعتي اطراف تهران و وضعيت توليد وصنعت و اقتصاد كشور را ببينيد و اگر باز قانع نشديد سري هم به بيمارستانها و داروخانه ها بزنيد آنچه عيان است چه حاجت به بيان است
رئیس جمهور وعده داده بود از عملکر خودش و تحولات 100 روزه اش گزارش میده! حالا دیدید دروغ گفته
ماجرا از این قرار است که دعوت به مناظره نخستین بار از سوی حجت‌الاسلام روحانی در تاریخ پنجم خرداد ماه 1388 مطرح شده است.
روحانی در آن تاریخ در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در مورد بیانیه سعد‌آباد گفت: «متاسفانه اغلب اظهارات انتقادی در مورد دیپلماسی هسته‌ای نظام در سال‌های 82 تا 84 که این روزها و به بهانه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بیشتر مطرح می‌شود‌، نادرست‌، غیرمنصفانه و در مواردی هم کذب محض است؛از نقطه نظری دیگر‌، این رفتار تحریف تاریخ و نادیده گرفتن منافع ملی کشور محسوب می‌شود ... وقتی پای منافع نظام و مردم در میان باشد، سکوت به معنی نداشتن پاسخ نیست. گرچه اینجانب آمادگی دارم تا چنانچه رئیس جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پیرامون دیپلماسی هسته‌ای نظام باشند‌، گفتگوی مستقیمی را با ایشان در رسانه ملی جهت تنویر افکار عمومی و شفاف شدن حقایق تاریخی داشته باشم».

البته نپذیرفتن این دعوت از سوی رئیس جمهور وقت ، قابل درک بود زیرا یک رئیس جمهور قاعدتاً با افرادی در رده های پایین تر مناظره نمی کند و وقتش را به اداره امور مملکت اختصاص می دهد.
اون زمان روحانی خیلی پایینتر بود اصلا جزء مقامات نبود!!!!!!!
آهان برای همین انقدر از احمدی نژاد کینه داره و تخریبش میکنه!

برادر من انقدر مغلطه نکنید. اومدید 1 ساعت آمار دروغ دادید از جمله خزانه خالی حالا که نوبت پاسخگویی رسیده فرافکنی میکنید!
مگه وزیر اقتصادتون خزانه خالی را رد نکرد؟
مگه آمار واردات گندم اشتباه نبود؟
مگه آمار بدهی های دولت در نیومد؟
مگه خود همون ممنوع القلم ها!!! ادعاتون را رد نکردن؟
مگه آمار کتاب های توقیفی اشتباه نبود؟
روحانی تا اونموقع هیچوقت رییس جمهور نبود که بخواهد با رییس جمهور مملکت مناظره کند. بگذریم .شما چرا انقدر دستپاچه شده اید ؟! مگر نمیگویید راستگو هستید . بسم الله .
مناظره در يك كشور، باعث بالا رفتن سطح آگاهي عمومي مي‌شود. هر طوري هم برگزار شود، باز مردم جنس مقابلشان را مي‌شناسند.
ما منتظريم ببينيم كدام دولت راستگو و كداميك دروغگوست.
يك قانون هم داريم: هر كي اول بازي جر بزنه، دروغگوست.
خود دانيد.
آقای احمدی نژاد! هر چه در آن 8 سال بر سر ملت آوردی بس است؛ .....
Iran, Islamic Republic of
هر چند میخوام سر به تن این بقایی نباشه اما این تیکه رو خوب و درست اومد: اگر شما ادعا دارید که اطلاعات‌تان درست است و به موارد مسلط هستید و آنچه که به مردم گفته‌اید، حقیقت بوده است، چرا اینقدر برآشفته شده‌ و وحشت کرده‌اید. اتفاقا شما باید استقبال کنید و فرصتی است برای اینکه حرف‌هایتان در گزارش ۱۰۰ روزه اثبات کنید.
اگه راست ميگي اول شما به درخواستهاي آقايان هاشمي و خاتمي براي مناظره جهت اعاده حيثيت در برابر دروغها و اتهامات بي اساس پاسخ بديد بعدا بيايد با دولت جديد مناظره كنيد. چطور فراموش كرديد كه در آغاز دولت نهم از ذيل تا صدر اين انقلاب رو از اول تا پايان دولت خاتمي رو به لجن كشيديد و اجازه دفاع رو به هيچ احدي نداديد ياد اين روزها نبوديد. ضمنا نگران قضاوت مردم نباشيد. مردم خيلي چيزا تو اين ٨ سال ياد گرفتند حداقل الان ديگه ميتونن راست رو از دروغ تشخيص بدهند...
درخواست برای مناظره یا باز هم یکطرفه حرف زدن؟
اینا یه بار مناظره کردن و بعد وایسادن جیغ و داد کردن
Iran, Islamic Republic of
تر کان چقدر بی ادبه
یکی بگه تو چرا افتادی وسط تو یک موقعی معاون رییس جمهور بودی
سلام
روحانی پرچم دار اشرافیت است وبقول خودش حقوقدان است ونیروی ستادی نیست، لفاظی را خوب بلد است وهمین خصوصیت لفاظی سبب شد عوام فریبی کند و رای بیاورد. اما احمدی نژاد از جنس مردم است ونیروی ستادیست واهل عمل است، روحانی محال است تن به مناظره دهد چون حریف مرد عمل نیست .
اشتباهات احمدی نزاد اشتباهات روحانی را در گزارش اخیر توجیه نمیکنه احمدی نژاد بد گفت وبدکرد روحانی که مدعی اخلاق مداریه چرا آن اشتباهات را تکرار میکند؟!
انسان واقعاً إز پررويي اينها هاجو واج می ماند. مملكت را به ورشكستگي كشانديد بستان نيست. ٧٥٠ميليارد دلا ردرامدهاي نفتي +درامدهاي افزوده إز انرژي
ترکان گفته احمدی نژاد راستگونیست. عیب نداره آقای ترکان. بهترین جا برای اینکه دست یه دروغگو رو بشه مناظره است. اقا اگر روحانی رئیس دولت راستگویانه چرا میترسه؟
آقاي روحاني انشاالله 4 سال به هر ترتيبي ميگذرد و بعد شما هم بايد به نفر بعد از خودت توضيح بدهي كه چه كاري كرديد. گهي پشت به زين وگهي زين به پشت .اين داستان براي همه تكرار ميشود شما هنوز داغ پيروزي نصف ونيمه هستيد.
حرف حساب جواب نداره !
حاج حسن منتظریم جواب بدی
باور کنید اینا میخواستن احمدی نژاد رو بکشن وسط میدون تا دعوای سیاسی راه بندازن

زمان انتخابات یادتون هست این فتنه گرا و بی بی سی سعی میکردن کاری کنن احمدی نژاد این انتخابات رو به هم بریزه؟ اما نتونستن!
بعد هم تمام کاندیداها نتیجه انتخابات رو قبول داشتن و به آقای روحانی تبریک گفتند، این فتنه گرا کفری شدند؟!!

الان هم اطرافیان آقای روحانی کاری کردند تا تو گزارش 100روزه سیاه نمایی کنه، تا احمدی نژاد رو بکشن وسط تا دعوای سیاسی درست کنن، و با احساسات مردم بازی کنن...

با این کارشون هم میخوان پروژه عبور از روحانی رو کلید بزنن و هم اینکه با چسباندن نیروهای انقلابی به احمدی نژاد به اهداف شومشون برسن

بچه ها یکمی هوشیار باشید، خودتون رو قاطی دعواهای سیاسی نکنید، به صلاح کشور نیست

تو این جور مواقع باید از رهبر تبعیت کرد، مگه ما نیتمون لبخند رضایت رهبر نیست؟ مطمئنا ایشون راضی نیستند این دعواهای سیاسی ایجاد بشه
متاسفانه این دولت پیر تا الان که خیلی خام رفتار کرده و دلشون را هم خوش کردن به دست و جیغ و هورای یه مشت بچه!
تو سخنرانی هاشون به رسم برنامه های کودک تلویزیون چند تا بچه را میارن تا هروقت لازم باشه واسشون جیغ و دست و هورا بکشن.
حسین
Sweden
اقای روحانی و دوستان مثلا اصلاح طلبش خوب میدانند احمدی نژاد از چه پایگاه گسترده مردمی برخوردار است و همه این اظهارات تند مغرضانه و اکثرا بی ادبانه علیه ایشان صرفا جیغ های بنفشی است در مقابل قدرت این پایگاه مردمی او.
علي
Iran, Islamic Republic of
آقاي بقايي شما در فراز پاياني مطالبتان گفتيد كه چرا ديگران دخالت مي كنند .من از شما مي پرسم چرا خودتون دخالت مي كنيد ؟
آيا زمان شما ديگران اجازه اظهار نظر داشتند ؟آيا تهمتهاي جناب رئيس جمور سابق در دادگاهي به اثبات رسيد ؟
پس اگر با انصاف به فضيه نگاه كنيد خواهيد فهميد در خواست مناظره از اساس واقع بينانه نيست .
ایرانی
مشاورین روحانی به شدت به وحشت افتاده اند...
Iran, Islamic Republic of
آقای بقایی؟! شما همه تونم با هم بیاین نمیتونین پاسخ گوی این همه بدبختی مردم در 8 سال یاشید.
Iran, Islamic Republic of
اصلاً سطح آقاي بقايي در حد آقاي دكتر روحاني و مشاورين ايشان است كه اينچنين صحبت مي كنند. ايشان اول بايد جايگاه خود را درك كنند. ضمناً بي ادبي كه ايشان در طول مديريت خود در سازمان ميراث فرهنگي نسبت به كاركنان و مديران اين مجموعه روا داشتند بسيار زياد و تأسف آور است. تعجب مي كنم كه حالا ايشان دم از ادب مي زنند. ضمناً ايشان يك كارشناس ساده انفورماتيك بودند كه بواسطه دوستي با آقاي احمدي نژاد پستهاي مديريتي گرفتند والا اينقدر هم در امور كارشناس نيستند. با تشكر لطفا نظر اينجانب را منتشر نماييد.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اقاي احمدي نزاد اكنون در جايگاه متهم است و بهتر است رئيس قانونمدارترين دولت!!! به دادگاه برود و اگر از اتهامات تبرئه شد بعدا ادعاي مناظره كند. مي گويند طرف را تو ده راه نمي دهند سراغ كدخدا را ميگيره!
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید روحانی در صورت مناظره با احمدی نژاد بعد از گذشت چند دقیقه از برنامه، از حالت حقوقدان به یک سرهنگ خشن و عصبانی تبدیل می شود. یادمون نرفته موسوی چقدر عصبانی مناظره کرد و عارف هم چقدر دستپاچه و بداخلاق صحبت می کرد.
به هیچ کس به اندازه دکتر احمدی نژاد تو این مملکت توهینهای زشت و غیراخلاقی نشد و کسی هم اعتراض نکرد که این توهینها باعث برهم خوردن آرامش میشه اما حالا که نوبت دفاع ایشون از خودش میرسه، مدعیان حفاظت از آرامش کشور وارد عمل شده اند.
دانستن حق مردم است پس مناظره باید برگزار شود
صوت المستضعفین
Iran, Islamic Republic of
شجره نامه اصلاح طلبان ایران و جهان از کجا آب میخورد؟
رساله عملی اصلاح طلب ها در سال 1373 در ایران ترجمه شد.نام این کتاب موج سوم دموکراسی میباشد و اثر هانگتینگتون است.تمام اصلاح طلبان عصر جدید که با همین برند فعالیت میکنند کم یا زیاد پس از انتشار این کتاب متولد شده اند و رساله مبارزه خود را مستقیم از این کتاب و کشور آمریکا دریافت میکنند.از این رو میتوان بهتر تحلیل کرد که چرا تمامی این گروه های به اصطلاح روشنفکر قبله خود را آمریکا میدانند و از خود استقلالی ندارند.
http://mostazafin.tv/latest-video/video/1046_
دمت گرم بقایی اینها وحشت دارند از اینکه جلوی مردم رسوا شوند هرچند عده زیادی فهمیده اند
حسین
چقدر که آقای احمدی نژاد پیشنهادات رقیبان خود رامی پذیرفت!!!!!!!!