پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۳

عامل احتمالی انفجار بوستون+عکس

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 281780
برخی رسانه‌ها از بازداشت یک تبعه سعودی متهم به دست داشتن در انفجارهای بوستون آمریکا خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از نامه، بررسی تصاویر انفجارهای بامداد سه‌شنبه در مسابقات دو ماراتن بوستن از احتمال شناسایی عامل این انفجارها خبر می‌دهد. در همین رابطه یک تبعه عربستانی مظنون به دست داشتن در این انفجارها بازداشت شده است.

فرد مظنون بازداشت‌ شده، 20 سال سن دارد و اکنون در بیمارستانی در بوستون به دلیل جراحت تحت مراقبت است.

ساعتی قبل سه انفجار شهر بوستون را به لرزه درآورد. این انفجارها در جریان برگزاری مسابقه ماراتن رخ داد و بر اثر آن حداقل3  نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000281/nf00281780-1.jpeg

برخی منابع با انتشار این تصویر اعلام کردند فردی که روی بام ساختمان در حال راه رفتن است، احتمالا فردی است که در این انفجارها دست داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارمان
United States
این انفجارها کار خودشان است معلوم نیست میخوان با این انفجارها به کجا لشکرکشی کنند
Iran, Islamic Republic of
این انفجارها کار صهیونیست هاست تا اوباما را برای حمله به سوریه و سپس عراق و نهایتا ایران همراه کنند
Sweden
به نظر بنده هم کار خودشان است.حتی اگر عاملان انفجار مسلمان باشند باز خودشان با کارهای امنیتی چند لایه باعث بروز این حوادث میشوند.القاعده هم تولید خودشان است.یادمان نمیرود جسد بن لادن را چگونه بشیوه ای مضحکانه در دریاها رها کردند!!تا ردی از خود باقی نگذاشته باشند. طالبان هم دستپخت عربستان و صهیونیسم با هدایت امریکایی هاست. جبهه النصره که در سوریه بنام اسلام گردن مردم بیگناه را میزند و مورد حمایت کامل جبهه صهیونیستی است صد در صد تولید خودشان. اینها همه از ایده استفاده کامل از افراطیون وحشی و عقب افتاده که فقط نام اسلام را یدک میکشند در جهت ضربه زدن به کلیت اسلام و جوامع غیرتمند اسلامی نشات میگیرد. یک تفکر صد در صد شیطانی که باید با تمام توان در مقابلشان ایستاد و ان شاء الله سیاه رویی برای دشمنان اسلام خواهد ماند.
مرگ بر امریکا
مرگ بر صهیونیسم بین المللی