شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۵
۵۳
تصمیمات غلط خادم پرسپولیس را به این روز انداخت

چه کسانی پرسپولیس را به آتش کشیدند؟ / آقای گودرزی شما هم به پرسپولیس گل زده‌اید!

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 406286
آقای گودرزی شما پیش از این توسط آقای خادم یک گل حسابی به پرسپولیس زدید و این تیم را به نابودی کشیدید.
چه کسانی پرسپولیس را به آتش کشیدند؟ / آقای گودرزی شما هم به پرسپولیس گل زده‌اید!
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: این روزها تیم فوتبال پرسپولیس اوضاع و احوال مناسبی ندارد ، پرسپولیس که به امید روزهای بهتر با همت امیر خادم در اول فصل هیئت مدیره جدید جذب کرد!؟ امروز بدترین دوران تاریخش را سپری می‌کند.

بدون تردید وزارت ورزش نقش عمده ای در ناکامی مطلق قرمزهای تهرانی دارد و این مسئله را کارشناسان و هواداران این تیم بخوبی می دانند . گودرزی وزیر ورزش و جوانان می گوید؛ من که نمی‌توانم برای پرسپولیس گل بزنم!

در پاسخ باید گفت آقای گودرزی شما پیش از این توسط آقای خادم یک گل حسابی به پرسپولیس زدید و این تیم را به نابودی کشیدید. ..

شما خواسته یا ناخواسته بخاطر اختلاف شخصی با دایی زمینه ناکامی این تیم مردمی را فراهم کردید . پرسپولیس در حال حاضر چوب بی تجربگی و ندانم کاری‌های امیر رضا خادم را می‌خورد

تصمیمات غلط خادم پرسپولیس را به این روز انداخت

به اعتقاد پیشکسوتان و نیز هواداران پرسپولیس مقصر اصلی مشکلات این تیم وزارت ورزش و در راس آن امیرخادم است، وی زمانی که قصد داشت هیأت مدیره را معرفی کند باید سعی می کرد از افراد فنی و فوتبالی در هیأت مدیره استفاده کند، وقتی غیرفوتبالی در هیأت مدیره حضور داشته باشد، نتیجه‌اش همین است.

نگاهی کوتاه به فهرست هیئت مدیره دو تیم آبی و قرمز می تواند نشانگر خیلی چیزها باشد ، شنیده شد یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال از بستگان آقای خادم است!

همچنین شنیدیم که آقای سیاسی حدود ۳۰ میلیارد تومان با احتساب دریافتی اش از اسپانسر تیمش به فوتبال تزریق کرده است که از این ۳۰ میلیارد تومان حدود ۸ میلیارد برای تیم پرسپولیس هزینه شده و حدود ۱۲ میلیارد برای استقلال!؟ و مابقی هم برای تیم راه آهن ، البته حدود سه میلیارد تومان در این بین ظاهرا مفقود شد!؟ که شاید …

آری درست شنیدید از پول آقای سیاسی و پرسپولیس ، ۱۲ میلیارد تومان برای تیم رقیب یعنی استقلال هزینه شده است تا این باشگاه بتواند چند بازیکن طراز اول مانند کرار، شهباززاده و ابراهیمی را به خدمت بگیرد و با همه بازیکنان ملی پوش خود را هم حفظ کند!؟

در آن سو با تصمیم وزارت ورزش افشارزاده ، مشاور عالی وزارت ورزش! مدیر عامل استقلال شد و رحیمی به عنوان مدیر پرسپولیس معرفی شد ! در فصل نقل و انتقالات تیم پرسپولیس بر خلاف رقبایش نه تنها بازیکن شاخصی نگرفت بلکه بازیکنان ملی پوش خود مانند سید جلال حسینی، پولادی و خلعتبری را هم از دست داد !؟

وقتی استقلال با دو میلیارد براحتی با آندو قرارداد بست! و با ارقام مشابه با ملی‌پوشان خود به توافق رسید ، قرمزها در حالی‌که نماینده ایران در آسیا می‌باشند از تمدید قرارداد با سیدجلال و خلعتبری و دیگر ستاره‌های لیگ عاجز می‌شوند خود گویای همه چیز می‌تواند باشد. هواداران قرمز هرگز این خطای وزارت ورزش را نخواهند بخشید.

حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس از طرف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگویی گفته بود:" در مجلس، نظارت ویژه‌ای به این قضیه داریم و زیربار این هزینه‌ها نمی‌رویم و شخص امیر خادم با انتخاب‌های غلطی که برای پرسپولیس انجام داد باید جوابگوی این شرایط باشد و دیدیم که متأسفانه این مسائل به سکوها هم کشیده شد و اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد که زیبنده نبود

استارت بحرا ن با اختلاف وزارت ورزش و دایی

گفتنی است پیش از خصوصی شدن سرخابی‌ها علی دایی وقتی فهمید که وزارت ورزش برای پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس شرط گذاشته است بسیار ناراحت شد و بعد از بازی با راه‌آهن علیه وزارت ورزش تندترین انتقادها را مطرح کرد. هر چند مسئولان وزارت ورزش گفتد که شرطی برای دادن پول به پرسپولیس نگذاشته‌اند.

با این حال از یک منبع آگاه در وزارت ورزش شنیدیم که علی دایی حتی در تماسی تلفنی با یکی از مسئولان وزارت ورزش با او بگو مگو داشته است و به این فرد گفته است: تو که عددی نیستی! خادم هم عددی نیست من اگر می‌خواستم می‌توانستم جای گنده‌تون بنشینم!

دایی بسود خودش تصمیم گرفت

علی دایی که بخوبی از اختلافش با وزارت ورزش آگاهی داشت به اعتقاد خیلی ها اگر پرسپولیس را دوست داشت نباید هدایت این تیم را می پذیرفت ، چون مشخص بود برای برکناری وی دنبال بهانه هستند و از همان روز اول بودجه لازم را برای خرید بازیکن در اختیار این تیم قرار ندادند…

سهم سیاسی در ناکامی ها

بزرگترین اشتباه سیاسی پذیرفتن علی دایی به عنوان سرمربی تیم و در ادامه عزل غیراصولی دایی بود. وی که بخوبی از اختلاف وزارت ورزش و دایی آگاهی داشت نباید به هیچ وجه وارد این بازی می شد...

حمیدرضا سیاسی فردی که با توصیه و تایید امیر خادم معاون وزارت ورزش به پرسپولیس آمد و متاسفانه با طناب خادم به چاه افتاد، بعد از پیروزی در جنگ قدرت و دوئل فرسایشی با علیرضا رحیمی به کرسی مدیرعاملی سرخ‌ها رسید و در حالی که انتظار داشت آرامشی نسبی را در ادامه راه مدیریتی‌اش تجربه کند، با اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی و تلخ مواجه شد و کرسی مدیرعاملی را با میله‌های زندان تعویض کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می‌شد حمیدرضا سیاسی فضای فوتبال را برای مصونیت از اتفاقات احتمالی انتخاب کرده است؛ مصونیتی که با وجود تلاش برخی اطرافیان و عوامل باشگاه هرگز رنگ و بوی واقعی به خود نگرفت و اجرایی نشد…

هر چند امیر خادم معاون وزیر ورزش به دادگاه رفت تا در مورد وضعیت پرسپولیس پاسخگو باشد.خادم معاون وزیر ورزش یکی از افرادی است که برگه قرارداد پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو کیش را امضا کرده است..

خرید های سوال برانگیز درخشان؟

درست است اگر مورینیوو یا آنجلوتی هم مربی پرسپولیس شود؛ نابود می شوند؛ اما عذر درخشان نابخشودنی شد. خرید های فاجعه بار به ۳۰ میلیون هوادار عاشق که علی رغم این همه ناکامی هم به ورزشگاه می روند. آقای درخشان شما هم به پرسپولیس ضربه زدی و دست هایت آلوده شد.
این نتایج فوق العاده ضعیف سبب شد پرسپولیس در خطر سقوط قرار بگیرد! در نیم فصل محمد قاضی و مسلمان تمایل داشتند به جمع قرمزها بپیوندند ولی با همین پول دو برزیلی دست دوم جایگزین آنها شدند!؟

آقای درخشان ، اگر عاقل بودی تو این شرایط به پرسپولیس نمی آمدی. یک نیم فصل بسیار طولانی همه چیز برایت فراهم شد؛ اردوی خارج از کشور دو ماه استراحت مطلق و دست های باز برای خرید هر بازیکنی اما باز هم خریدهای اول فصل را بهانه کرد. خرید های تو بدترین خریدهای تاریخ پرسپولیس بوده است. دستمریزاد. آن همه درخشش در دوران بازیگریت را نیز کمرنگ کردی.

مدیر عاملان پرسپولیس را چه کسانی تعیین می کنند؟

این مدیران از کجا می آیند؟ چرا از زمانی که فوتبال ما سیاسی شد پرسپولیس دیگر رنگ خوشی ندید و استقلال بهترین دورانش را استارت زد ؟

از سال ۱۳۸۲ تا کنون به جز کاشانی که سال 86 این تیم را به قهرمانی رساند و تا حدی رویانیان که پس از دوسال پرسپولیسی نسبتاً قابل قبول ساخت و در کورس قهرمانی لیگ بود و سال پیش نایب قهرمان شد به یکباره فرار کرد و یک کلام هم در خصوص دلایل رفتنش نگفت. ناخودآگاه این شائبه ایجاد می شود که شاید قدرتهایی پشت این خصومت دنباله دار پرسپولیس است که کسی جرات ندارد حرف بزند...

ای کاش همانطور که شاهین در زمانی که صدرنشین بود منحلش کردند، پرسپولیس را نیز در اوج می کشتند و بعد از سالها دو باره برمی گشت. حداقل این حقارت ها بر تاریخش نوشته نمی شد.

پرسپولیس امروز با درخشان هم می‌بازد، با همان بازیکنانی می‌بازد که در زما ن دایی هم بودند و البته تیمی که نسبت به نیم فصل اول تقویت هم شده است، اما پرسپولیس همچنان می‌بازد...

تا همچنان هواداران این تیم برای پیروزی تیمشان در حسرت بسر ببرند. به راستی چه بلایی به سر تیم پرسپولیس به گواه آمار پرطرفدارترین تیم ایران آوردند که بدترین دوران تاریخ خود را سپری می کند ؟

از یک طرف مدیر عامل این تیم در بازداشت بسر می برد و از سوی دیگر مانند توپ فوتبال دست به دست می شود...

هواداران پرسپولیس این روزها سرخورده هستند، آنها بدترین تیم تاریخ پرسپولیس را با چشمانشان می‌بینند و جز حرص و جوش خوردن چاره‌ای ندارند ...

آری آقای گودرزی حقارت امروز پرطرفدارترین تیم ایران حاصل تلاش شما و البته معاون پر جنب و جوش شما آقای خادم است، این را نه ما بلکه همه کارشناسان می گویند که درگیری شخصی خود را وارد ماجرای یک تیم بزرگ کردید...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
مثل اینکه دوستان نیت کردن پرسپولیس را به لیگ یک ارسال کنند
Russian Federation
رو چه حسابی میفرماییدپرسپولیس سی میلیون هوادار داره؟
Iran, Islamic Republic of
طبق علم آمار و جامعه ی آماری به بزرگی 3 - 4 میلیون نفر که در برنامه 90 شرکت میکنن. نتایج آمار گیری از همچین جامعه ی بزرگ آماری بی هیچ وجه رد خور نداره. پرسپولیس حداقل 10 میلیون هوادار بیشتر از استقلال داره.
اگه با علم آمار آشنا باشی این چیزا رو متوجه میشی.
با این استدلالت علم آمار و هم به گند کشیدی....
اولا که من تا حالا ندیدم توی نود چهار میلیون شرکت کنند....
ثانیا چون توی نود چهارمیلیون تو نظر سنجی شرکت میکنند پرسپولیس ده میلیون هوادار بیشتر داره؟
اگه اینجوریه تراکتور سازی 20 میلیون هوادار بیشتر داره....
و اصلا میشه نتیجه گرفت ایران صدوچهل میلیون جمعیت داره
برنامه نودی که چهار میلیون رای میدن و توش ثابت میشه پرسپولیس ده میلیون رای بیشتر داره با تاریخ و نوع نظر سنجی و روش نتیجه گیر یآماریت همینجا بنویس......
برنامه ای که عادل پرسپولیسی مجری آن است....
پیج استقلالی ها در اینستاگرام شانزده هزار نفر فالور داره و شلوغ ترین پیج پرسپولیسی دو هزار تا پس طبق نتیجه گیری طبق مدل این آقا ئ متخصص آمار پرسپولیس سه میلیون طرفدار هم نداره واستقلال سی میلیون طرفدار داره
شما یه جامعه اماری حداقل 60 میلیونی را با 3 میلیون می سنجید!
شما تنها با درصدی قابل محاسبه و با خطای بالا می توانید نتیجه گیری کلی کنید.
دوم، بسیاری از افراد تمایلی به شرکت در نظرسنجی های سمسی ندارند که تنها منفعت ان به جیب مخابرات می رود و گاهی مبنای سو استفاده برای محبوبیت 1 برنامه.
سوم، گاهی برای نظرسنجی ها، فرزند خانواده از تعداد سیمکارت های متفاوت خود و خانواده خود نیز برای شرکت در مسابقه برای احتمال بیشتر برنده شدن خود و نیز بالا بردن امار شمارش تیم خود استفاده میکند.
پس تنها 1 پدیده اماری نیست.
رو این حساب که نظر موافق پرسپولیس تو همین پیج 3 برابر استقلالیهاست.این تیم 5 ساله نتیجه نگرفته مگر نه تا حالا 50 میلیون طرفدار داشت.
United States
آقایون نمی تونن استعفا بدن خب
استقلالی اصلا این پیج رونمیوخونن.....
بعدشم شماها که به انواع تخلف ها برای دور زدن آی پی دسترسی دارید میتنید هر دفعه پینج تا نظر بدید...
صحبت شما درست اما اختلاف و دعواهای پیش کسوتان تیم از لحاظ روانی حرمت و تعصب پرسپولیس را شکست.
روجا
این هم یکی از تدبیرهای دولت بسیار تدبیر و خیلی امید است که دل میلیونها طرفدار پرطرفدار ترین تیم آسیا را از طریق تصمیمات ناصواب وبسیار اشتباه آقای وزیر ووزارتخانه پراشتباهش خون کرد
انشاءالله خداوند اوضواع ماراسروسامان دهدواندک عقلی به این مسئولین مدبر!!!!!!!!!!!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
آقای گ با برداشتن سردار رویانیان پرسپولیس را به این وضع کشید. ما که نمی گذریم ازشون، خدا هم ازشون نگذره.
United States
واگذارش می کنیم به خدا
هواداران پرسپولیس
United States
ایول جهان حرف دل هواداران پرسپولیس را زدید
این مساله تقصیر خادم است، به وزیر ورزش ربطی ندارد.
کمالی
United States
وزارت ورزش و در راس ان امیر خادم عامل همه بدبختیهای پرسپولیس است
راستی
United States
خوشم میاد نویسنده با کسی تعارف نداره و تو کار همه مقصران گذاشت...ای..خ..
خدا ازت نگذره گ....
ای کاش در تحلیلتان مسائل را فردی و شخصی نمی کردید،
متاسفانه مدیریت دولتی در این زمینه بسیار نقش دارد و همواره هم همین گونه بوده است!
United States
اون از فدراسیون جودو این هم از این
مرادی
United States
خدا ازشون نگذره که دل هواداران را خون کردند خداع...زیاد کنه ..خ....
م.
United States
عکس پرمعنایی انتخاب کردید واقعا تیم پرسپولیس را مانند طفلی بی صاحب دست به دست می کنند
Iran, Islamic Republic of
بگو احمدی نجات مقصره تا بگم اوکی ........
United States
مقصران را به خدا واگذار می کنیم امیدواریم خبر م...رو...
محمد
لطف دولت بسیار تدبیر و خیلی امید است که دل میلیونها طرفدار پرطرفدار ترین تیم آسیا را از طریق تصمیمات ناصواب وبسیار اشتباه آقای وزیر ووزارتخانه پراشتباهش خون کرد
Iran, Islamic Republic of
از روحانی بعید بود وزیری به این بی .... و بی تدبیری انتخاب کنه. در این زمینه واقعا برای دولت منتخب خودم متاسفم...
United States
نماینده ها چی؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما که صدای اعتراض هوادارن رو شنیدید و حرف دل ما رو زدید. احسنت بر شما...
United States
هوادارن بازی بعد به استادیوم نمی روند
hamid
این را هم اضافه کنید، آقای خادم به خبرنگاران تلوزیون های خارج از ایران هم .... می ده حسابی تا ازش ... نکنند. ما.. شده این بچه م...ی
Hossein
تو اين همه نامردي عليه پرسپوليس از بالا تا پايين بالاخره يكي كمي از حرفهاي دل ما هوادارارو زد دمتون گرم ولي كو گوش شنوا بخوان بزنن زمين ميزنن ولي ما تا آخر پاش وايميستيم يا علي
United States
برادر پاشنا فدایییییییییی داریییییییی
حامد
سلام
شما که یک خبرگزاری ارزشی هستین چرا اینقدر سنگ فوتبال رو به سینه میزنید؟
مگر فوتبال به جز بلعیدن بودجه بیت المال انواع فساد و گرفتن وقت مردم فایده دیگه ای داره؟
مگه نشنیدید سخنان اون روحانیه یهودی که گفت باید سر مردم جهان را با فوتبال گرم کنیم تا به مسایل مهم کار نداشته باشند؟
ابوالفضل
از وقتی سیاست وارد فوتبال شد اوضاع پرسپولیس اینجوری شد.نمیدونم چه کسی از مسئولین با این تیم و محبوبیتش مشکل داره.ولی هر کی هست یه روزی دستش رو میشه.خدا ازشون نگذره.
Iran, Islamic Republic of
فوتبال ایران رو تو دنیا با آقای گل جهان علی دایی می شناسن و هر کاری هم که بکنن نمی تونن دایی رو نابود کنن .
به جای اینکه به اسطوره های فوتبال کمک کنیم جایگاهی در سطح بین الملل و دنیا ( فیفا ) داشته باشن مدام زیر پاشونو خالی می کنیم .
آقای گورزی باید پاسخگویی بیش از 30 میلیون هوادار پرسپولیس باشید . با اون نحوه تعویض مربی و بازی با آبروی دایی معلوم بود تیم به جایی نمی رسه . از قدیم گفتن چوب خدا صدا نداره .
الان آقای سیاسی کجاست . تیم درخشان چه وضعیتی داره . خریدهای درخشان در حد لیگ دسته دو استانها هم نیست .
چرا وزارت ورزش الان ورود نمی کنه؟
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
خادم مامو ریت دارد که پرسپولیس را به دسته یک انتقال دهد آقای خادم کم بااعصاب هوادارن بازی کن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من همه از بالا تاپايين در ناكامي اين تيم نقش دارند
اين تيم الان نياز به رفتا كاملا منطقي دارد چون تا امروز همه رفتار ها در اين تيم بدون منطق علمي و از روي احساسات بوده . حتي دادن پنالتي به بازيكني كه روز اولش است در تيم بازي ميكند يك كار خارج از عقل وعلم است
مسئولان بايد معقولانه در خصوص اين تيم تصميم بگيرند
مسعودی
شیوا و گویا جهان حرف دل هواداران رو زدی از وقتی فوتبال سیاسی شد گذاشتن تو کار پرسپولیس ...خدا عذابشون روز...کنه امیدوارم....عذاب ...
United States
با این حال اس اسی یادت باشه پرسپولیس رورته
خبرنگار قدیمی
م...جان ایول همچنان شجاع و بدون تعارف ...امیدوارم همواره بزرگ بمانی...
United States
همین روند رو ادامه بدید تا به نتیجه برسید
این و برادرش از سهمیه های ناطق نوری در دولت هستند.
هوا دار پرس پولیس
همه میدانند که شما با ...و همه متعلقین آن مخالفید و از هر فرصت و لو با تحریک طرفداران یک تیم از آب گل آلود ماهی می گیرید. مردم هوشمندن به خصوص هوا دارن تیم پرطرفدار و محبوب پرسپولیس. پیشنهاد می شود که لباس هوا داری ورزش را بتن نکنید و نفاق ایجاد نکیند.
زحمات ...... را نادیده نگیرید
Iran, Islamic Republic of
عمرا شما پرسپولیسی باشی عزیزم. هیچ کس مثل این آقایون نمی تونست همچین بلایی سر پرسپولیس بیاره.
مهدی
سلام
واقعا نیمی از حرف دل ما هوارداران را زدی بخدا ترکیدیم به هرکی میگیم میگن توهم توطئه دارید ولی بخدا ین نیست از وقتی فدراسیون جدید سرکار اومده کار از روز قبل بدتر شده و از وزیر جدید اومده کاملا شمشیر رو از رو بستن اینقدر شواهد زیاده که کور هم میفهمه یعد آقا یوزیر میگه مگه من میتونم برم برای اونها گل بزنم(نقل به مظمون) نه آقا ی وزیر شما نمی خواید برای ما گل بزنید ولی به خود ما هم گل نزنید
آقای خادم عزیز این نونی بود که شما تو دامان ما گذاشتین خدا از شما هم ن....
ج کارمند
Iran, Islamic Republic of
...حالا نوبت ورزش کشور عزیز مون
United Kingdom
وزیر ورزش و جوانانی که نمیتونسته یک دانشکده را اداره کنه,...
United States
حالا شده وزیر
اتفاقا عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد . شاید به وسیله این آقا بساط کثیف فوتبال که ورزش انگلیسی های وحشی و ورزش محبوب ماسون هاست از مملکت ولایی برچیده شود و صدها میلیارد پول حرامی که صرف این ورزش بی فایده و غیر اسلامی می شود صرف مسائل بسیار مهمی چون افزایش ایمان و بصیرت در بین مردم و حجاب اسلامی و امور فرهنگی - دینی بشود . از آن مهمتر هزاران ساعت از وقت جوانان بجای صرف در استادیومها در مساجد و حسینیه ها برای تقویت بنیان دین و ارزشهای اسلامی بشود....
علی جوادی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه کشتی گیر توسط وزیر بی... انتخاب میشه و فک و فامیلای بی سوادشو میاره جزء هیئت مدیره باشگاه بزرگ و مردمی مثل پرسپولیس میکنه همین میشه اینو همه میدونن که اینا همه تاجی هستند وبا برنامه این کارا رو انجام میدندو چشم دیدن پرسپولیس رو ندارند.در ضمن من از همه هوادارا و طرفدارای عزیز تیم بزرگ پرسپولیس خواهش میکنم که اگه حتی 1000 نفر هم به استادیوم میرن فقط تیم رو تشویق کنند و کاری به اشخاص و بقیه مسائل نداشته باشند تا تیم بدون حاشیه و با روحیه بازی کنه و نتیجه بگیره.اگه ما تو استادیوم در حین بازی اسم کس دیگه رو ببریم یا شخص دیگه ای رو تشویق کنیم پس بهتره که اصلا" به استادیوم نریم و تو خونه بشینیم و بازی رو تماشا کنیم .این همه بازیها بصورت زنده پخش میشه که حتی میبینیم تیم بازنده بعد پایان بازی هم توسط تماشاگرانش بشدت تشویق میشه یه کم از اونا یاد بگیریمممممممممممممممممم
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
خدا ازآقای گودرزی وخادم نگذره که با دل این همه هوادار بازی کردند به خاطرلج بازی با علی دایی چون دایی پیشنهاد رئیس جمهور برای پست وزارت ورزش رو رد کرده بودوگفته بود بهترین گزینه برای وزارت محمد دادکانه آقای گودرزی عقده ای هم با دایی لج کرد وتیشه به ریشه پرسپولیس زد زنده باد پرسپولیس وهوادارانش ودرود به شرف علی دایی که زیر بار منت هیچ احدوناسی جز خدای بزرگ نمیره.
حجت
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسی رو که نمیخواد پرسپولیس و هوادارانشو در اوج ببینه /...آهای مدیران نالایق با شما هستم آه و نفرین میلیونها هوادار پشت سر شما ست... به امید موفقیت و سربلندی پرسپولیس و هواداران عاشقش....الهی آمین
United States
مگه خون استقلال از پرسپولیس رنگی تره