چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

شهرک سینمایی فیلم محمدرسول الله(ص)

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 400660
فیلم حضرت موسی(ع) نیازمند ۱۶۰ میلیون دلار بودجه است خبرگزاری تسنیم: دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم حضرت موسی(ع) نیازمند ۱۶۰ میلیون دلار بودجه است که تنها ۲۰ میلیون دلار برای آن اختصاص یافته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا رضا‌داد که ظهر امروز در دیدار با رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) سخن می‌گفت، با اشاره به رونمایی از لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: شهرک سینمایی فیلم محمد رسول الله(ص) یکی از شهرک‌های دیدنی سینمایی است که پس از رونمایی از آن به روی مردم باز می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم فجر افزود: این شهرک در ۵۵ کیلومتری قم واقع است که مختص ساخت فیلم ارزشمند محمد رسول الله(ص) است و با استفاده از توان متخصصان داخلی و خارجی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: پبامبر(ص) برای ما بسیار عزیز و بلند مرتبه است با توجه به شأن ایشان، هر مقدار که برای ساخت این فیلم لازم بود هزینه و سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره به مشکل کمبود بودجه در سینمای ایران، خاطرنشان کرد: سینمای کشور در این مقطع به شدت نیازمند حمایت است و یکی از آثار ارزشمند دیگر، پروژه حضرت موسی (ع) است که برای ساخت آن نیازمند ۱۶۰ میلیون دلار بودجه هستیم اما تنها ۲۰ میلیون دلار برای آن اختصاص یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *