دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
نبی:

لباس‌‌ها آب نرفت، بازیکنان رشد کرده‌اند!

جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 359360
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در اردوی آفریقای جنوبی لباس‌های ملی پوشان آب نرفت بلکه بازیکنان رشد کردند!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش پایه خوبی برای اردوی برزیل به حساب می‌آید و کادر فنی هم از آ‌ن راضی است.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در این اردوها خاطرنشان کرد: بر اساس توافق نهایی که میان فدراسیون‌های ایران و ۴ کشوری که قرار شده با آنها بازی کنیم قرار است بلاروس، تیرینیداد و توباگو، مونته‌نگرو و آنگولا با بازیکنان اصلی‌شان مقابل ما بازی کنند.

نبی درباره حمایت همه‌جانبه رسانه‌ها از تیم ملی فوتبال افزود: جلسه‌ای با آقای ضرغامی داشتیم و ایشان روی این موضوع خیلی تأکید داشت که رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند و باید در این فرصت باقی مانده این حمایت‌ها ساماندهی شود تا کوچکترین مشکلی به وجود نیاید و انتقادها به سوءتفاهم تعبیر نشود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا کریمی و رحمتی به تیم ملی اضافه می‌شوند یا نه؟ افزود: در این باره کی‌روش تصمیم نهایی را می‌گیرد و من و آقای کفاشیان اختیارات کامل را به او داده‌ایم اما برداشت من این است که برای جام ملت‌های آسیا و بازی‌های مقدماتی که در پیش داریم نفرات را همین بازیکنان تشکیل می‌دهند اما امیدوارم که بتوانیم از همه ظرفیت‌های فوتبال استفاده کنیم.

وی درباره کیفیت لباس‌های آل‌اشپورت گفت: در همین رابطه من با آقایان کفاشیان و کی‌روش جلسه‌ای داشتیم و قرار است نامه‌ای برای آل‌اشپورت بزنیم تا بحث بالا بودن تعداد و کیفیت لباس‌ها در آن مطرح شود و طبق آخرین مکاتباتی که داشتیم قرار است این لباس‌ها در اتریش به ما تحویل داده شود که مشخصاً از آلمان به دست ما خواهد رسید و قطعاً در نوع لباس کیفیت و دوخت آن شاهد شرایط بهتری هستیم.

نبی درباره آب رفتن لباس بازیکنان تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: لباس‌ها آب نرفته بلکه بازیکنان رشد کردند!

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی تصریح کرد: طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشتم و به دلیل قهرمانی تیم الکویت در جام امیر این کشور و مساعدتی که مسئولان این باشگاه کویتی داشتند قرار است نکونام به ما اضافه شود و بقیه هم طبق مکاتباتی که داشتیم به ما خواهند پیوست.

وی در پایان گفت: من در حال حاضر در کنار تیم ملی هستم اما از دوشنبه صبح در خدمت تیم ملی بیشتر خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *