شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تیموریان؛ بکن باوئر جام جهانی ۲۰۱۴

جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 359366
ظاهرا آندو می خواهد پروسه بکن باوئر شدنش را تا جام جهانی و جایی که نگاه های میلیونی را دنبال خود دارد ادامه دهد.
به گزارش جهان به نقل از آی اسپورت، آندرانیک تیموریان با دست شکسته در دو سه بازی آخر مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی بازی کرد تا حرکت فداکارانه او اهالی فوتبال را یاد از خودگذشتگی فرانتس بکن باوئر بیاندازد که در جام جهانی با یک دست برای تیم ملی آلمان غربی بازی کرد اما ظاهرا آندو می خواهد پروسه بکن باوئر شدنش را تا جام جهانی و جایی که نگاه های میلیونی را دنبال خود دارد ادامه دهد.

تیموریان در طول فصل گذشته و دربازی آسیایی با الشباب دوباره از همان ناحیه و همان دست دچار شکستگی شد و مشکلاتش از این ناحیه ادامه دارد.آندو که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی است دیروز هم با آتل مخصوص تمرین کرد اما به نظر می رسد مشکل دست او فعلا گریبانگیرش خواهد بود و بعید نیست در برزیل هم رهایش نکند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که آندو به خاطر پست بازی اش و نوع فوتبالی که ارائه می دهد مدام درحال درگیری با هافبک های حریف است و اگر نتواند در کورس ها و جنگ های تن به تن با بازیکنان حریف از یکی از دست هایش استفاده نکند یا در این راه با درد مواجه شود شاید از میزان کارایی او در فاز دفاعی تیم ملی کاسته شود وبازی او هم کمتر به چش بیاید.

به هر حال آندو با این نگرانی به برزیل خواهد رفت مگر اینکه طی یک ماه آینده دست شکسته او کاملا بهبود یابد و حتی نیازی به آتل مخصوص هم نباشد.البته شاید بستن یکی از دست های آندو در جهت مهار آرنجش که این اواخر برای او دردسر ساز شده بود چندان هم بد نباشد و ان هافبک جنگنده و پرنفس تیم ملی را از گرفتن کارت های زرد و قرمز در جام جهانی نجات دهد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *