جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۳
۱۳۳
وقتی متهم، مدعی می شود؛

فریاد «آی دزد» رضا خاتمی و نگرانی از نفوذ در کشور!

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 458766
نایب رئیس بدسابقه مجلس ششم می‌گوید نفوذ مهم است و باید مراقب باشیم دشمن در بین مسئولان نفوذ نکند.
فریاد «آی دزد» رضا خاتمی و نگرانی از نفوذ در کشور!
به گزارش جهان، محمدرضا خاتمی در نشست انجمن اسلامی جامعه پزشکی با بیان اینکه باید نسبت به مسئله نفوذ هوشیار باشیم، افزود: اگر کسی بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آیا مداخله نظامی، اقتصادی یا جاسوسی جایی دارد؟ اگر آمریکا، سوریه یا اسرائیل بخواهند نفوذ کنند چه می‌کنند؟ آنها اگر بخواهند نفوذ کنند در بین مسئولان نفوذ می‌کنند. آیا نفوذ دشمن غیر از این بود که رئیس‌جمهوری را روی کار بیاورد که ۷۰۰ میلیون دلار را به باد فنا بدهد و منابع کشور را غارت کند و همه دنیا را علیه ما متحد کند؟

خاتمی با اشاره به اینکه نفوذ دشمن یک واقعیت است تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم از نفوذ استفاده جناحی کنیم. باید به صورت علمی مسئله نفوذ را بررسی کنیم. هشت سال گذشته نشان داد که چگونه دشمن می‌تواند در کشور نفوذ کند.

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که شفافیت وجود نداشته باشد، نفوذ به وجود می‌آید. ما اگر می‌خواهیم راه نفوذ را ببندیم باید شفافیت داشته و مردم را غریبه ندانیم.

اظهارات رضا خاتمی از جنس فریاد حرفه‌ای‌هایی است که برای رد گم کردن داد می‌زنند «آی دزد»! و گرنه اولین دبیرکل حزب منحله‌ای که شماری از اعضای نفوذی آن پس از لو رفتن از کشور گریخته و در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفته‌اند، بهتر از هر کس می‌داند که امثال وی متهم ماجرا هستند و نه مدعی آن.

درباره رئیس‌جمهور قبلی که رضا خاتمی مدعی است به واسطه نفوذ ذشمن روی کار آمد باید گفت این سخن اهانت به مردمی است که در سال‌های ۸۴ و ۸۸ به وی رأی دادند و آن رأی حاصل خیانت‌ها، فسادها، غارت‌ها و دهن‌کجی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی به مردم در طول ۱۰-۱۲ سال قبل از آن بود، از سوی دیگر احمدی‌نژاد وقتی به واسطه عملکرد حلقه انحرافی از اصول و آرمان‌ها فاصله گرفت، در ابتدای مسیری قرار گرفت که مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی (امثال خاتمی و...) تا ته آن خط را رفته‌اند. درباره فساد اقتصادی شایان ذکر است که از شهرام جزایری گرفته تا بابک زنجانی همه یار غار مدعیان اصلاح‌طلبی و برخی دست‌اندرکاران دولت‌های سازندگی اصلاحات بودند.

در همین مجلس ششم، و در کنار رضا خاتمی، نایب رئیس دیگری از مدعیان اصلاح‌طلبی (بهزاد نبوی) حضور داشت که به شکل غیرقانونی رئیس هیئت مدیره شرکت نفتی پتروپارس بود و توانسته بودند از رانت ۸ میلیارد دلاری در اخذ برخی قراردادهای نفتی برخوردار شوند اما همان زمان امثال رضا خاتمی بی‌هیچ اعتراضی، مشغول وطن‌فروشی و ایجاد تحصن و پروژه‌ نیابتی استعفا و تهدید به خروج از حاکمیت بودند و به همین دلیل هم مورد حمایت آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرار گرفتند که می‌گفتند ما از اصلاح‌طلبان در ایران حمایت می‌کنیم. البته باید تصریح کرد که امثال رضا خاتمی صرفا ملعبه و سپر بلای برخی نفوذی‌های اصلی در میان افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی محسوب می‌شوند.

یادآور می‌شود در دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان در مجلس برخی محورهای کلی حرکت این جریان عینا اجرای مطامع و مطالبات دشمن بود؛ از جمله؛ تحریف خط امام و اصول کلی انقلاب، القای ترس نسبت به استکبار و قوی نشان دادن دشمن به موازات تحقیر ملت و کشور و جبهه خودی، دادن اطلاعات پنهانی به بیگانگان و همچنین دادن گراهای دقیق به دشمن برای ضربه زدن نظیر کاری که در تحریم اقتصادی کردند، زد و بندهای سیاسی و انتخاباتی با دشمنان نظیر کاری که در آشوبگری سال ۷۸ و ۸۸ مرتکب شدند و...
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط یه مراوده معمولی با سفارت آلمان داشته اند
در مورد تایید بودن ایشان همین نکته بس که از خانواده امام همسر گرفته اند
محمد
اتفاقاً در باطل بودن نظر شما و تفکر شما در مورد این آقا همین بس که رابطه خونی با امام خمینی رحمت الله علیه را دلیل پاکی و معصومیت ایشان می دانید.
در سال 88 هم، همسر موسوی میگفت چون من اهل لرستانم و شوهرم آذری، پس مردم لرستان باید به خاطر من به موسوی رأی می دادند، پس تقلب شده!!!
من فرض میکنم نمی دانی و قدرت تحلیلت به وسیله رسانه های اصلاح طلبان پایین آمده. خدمت شما عرض کنم تقوا و عمل نیک به ارث نمی رسد، همانطور که عمل زشت کسی به اطرافیانش به ارث نمی رسد.
اما یک سؤال: چرا زندگی و سوابق این سیاسیون اصلاح طلب را یکبار نمی خوانید یا راجع به محتوای حرفشان قضاوت نمی کنید؟! فقط میگید فلانی فامیل فلانیه، فلانی زمان امام میزیسته، فلانی شکلش شبیه آمیتاباچانه! این چه طرز تفکره؟!
حسین
Netherlands
شاید بهتر باشد تصمیم بگیریم که نظام وابستگی به یک شخص یا یک کشور دیگر خوب است یا خیر؟
قرآن بخوانیم
قرآن را می خوانیم. اما نظام وابسته به یک شخص یعنی چه؟! ما نظاممان وابسته به یک شخص نیست. تعالیم اسلام اجازه نمی دهد مسلمانان دست تنها بمانند. این ما هستیم که نیازمند نظام اسلامی هستیم. نظام وابسته به هیچ شخصی نیست.
و البته وجود تصمیم گیرنده دینی در رأس نظام این نقطه قوت است نه ضعف.
ايشون از نفوذ بگويد خيلي عجيبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سی
نفوذ از این بالاتر است که با خانواده امام وصلت کنی و خلاف راه امام بروی !?
یعنی مراوده با سفارت آلمان را معمولی می دانید؟ معمولیش چیه که ما از این مراوده های معمولی نداریم؟!
علی
پسر نوح با بدان بنشست .... چه رسد به داماد
علی
خدا به داد ما برسد که ایشون از نفوذ حرف بزند .
United States
آره فقط شماها باید از نفوذ بگید چون خوب نون دونی شده براتون!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
نفوذی ها که نباید از نفوذ حرف بزنند. تف سر بالاست. دوستان شما (کدخدا و اسراییل) در سال 88 همه چیز رو روشن و واضح اعلام کردند که اصلاحات سرمایه آنها است. پس فرار به جلو نکنید
ایران
اگر میخوای از رضا خاتمی دفاع کنی خواهشا منطقی دفاع کن...این دلیل مسخره چیه اخه؟!!خجالت نمیکشی اخه!!؟؟
چون از خانواده امام همسر گرفته دیگه شد طیب و طاهر...
هنوزم واقعا ادمایی هستن که مثل شما فکر میکنن!!!!!؟؟!!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
بازم تکرار تز داماد بزرگان و قبایل بودن!!
ان اکرمکم عندالله اتقیکم
خدا به خود پیامبر هم هشدار داده که اگر فلان کار را نکنی، من رگ گردنت را میزنم. اونوقت شما برای تایید ایشان همسر مسئله دارش را حجت می آورید؟! نوه امام که چندبار به امام راحل نسبت ناروا در مورد مثلا حجاب داده؟ نوه ای که در پوشش ظاهر و نحوه کلام رعایت حرمت این خاندان را نمی کند خودش هم مورد تایید نیست! آن وقت شوهر فتنه گرش را به واسطه او تایید می کنید؟؟!!!!!
خیلی مضحکه!!!
دقیقا همین همسر گرفتن از خانواده امام برای چنین فردی میتونه در کلاس های نفوذ تدریس شه!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً یکی از اساتید دانشگاه می گفت که اگر می خواهید مسئولیتی بهم بزنید با خانوده های خاصی وصلت کنید ! پس واقعاً راست گفته این از تحلیل شما و آنهم نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم !
این چه حرفیه
خداوند به حضرت نوح علیه السلام فرمود: انه لیس من اهلک انه عمل غیر صالح
کنعان از خاندان تو نیست او مجسمه عدم صلاحیت است و وصله ناهمگون به پیامبر خدا.
United States
اي كاش مي گفتيد در مورد تاييد بودن ايشان همين نكته بس كه برادر سيد بزرگوار سيد محمد خاتمي هستند .كسي كه كوچكترين اختلاسي در دولتش نشد .و مورد بيشترين هجمه ها قرار گرفت و پاك ترين دولت بود .بله آقا بله .حرف صحيح همين است نه دزذي هاي هزار ميلياردي .
خود گویی و خود خندی، عجب آمریکایی هنرمندی!
ان شاء الله دولت خاتمی پاک بوده و ما هیچ اتهامی نمی زنیم، اما بین پاک بودن و عدم کشف جرایم تفاوت هست. اگر در دولت آقای احمدی نژاد جرایمی کشف شد، این نقطه قوت است که دولت راه بر اکتشاف جرایم نبست. آیا لزوماً در دولت های دیگر، هیچ جرمی روی نداد؟! مثلاً همین کرسنت، یا ستاد بهینه سازی مصرف سوخت محصول کدام دولت است؟!
پس دولتی پاک تر است که پرونده ها را لاپوشانی نکند. وگرنه جرم که همه جا هست.
سرور
Romania
فقط یک مراوده معمولی و فقط با آلمان!
در مورد دوم نیز مگر قرار است بر امام(ره) منتی باشد از این بابت!
محمدرضا خاتمی عین نفوذی است.
چــغــوک
United States
مثل داماد لرستان شد که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سید حسین خمینی هم نوه امام است ولی امام گفت دستگیرش کنید و اگر مقاومت کرد او را با تیر بزنید
ایرانی
بایدشرم داشت ازکسانی که باعث شدند کسی دراین مملکت شصت میلیون حقوق بگیردوفردی همتراز با اودرآموزش وپرورش دومیلیون تومان مدعیان دروغین عدالت دادواسلاماسرمی دهند درحالی که فرزند هیچیک از آنان بیکارنیست وفرزندمردم بی پناه بامدارک تحصیلی دانشگاهی بیکارندآنان که بانفت 12دلاری مملکت رااداره کردندعامل استکباربودن وآنان که بانفت 120دلاری قیمت دلاررا به3500تومان افزایش دادندانقلابی ؟حیا هم خوب است.
شما بفرمایید چرا هر وقت همین نمایندگان استکبار مصادر حکومتی رو دست میگیرن قیمت نفت کاهش پیدا میکنه؟!واقعا چرا؟!؟
حیا کن دروغگو؛ چگونه دولتی که مدعی هستی کشور را با نفت 12 دلاری اداره کرده است قیمت دلار را از دویست تومان به هشتصد تومان رساند؛.....
نفت را 12 دلار میفروختید؟
حراج زده بودین به سرمایه مملکت یا باج میدادین؟
به اضافه اینکه نفت 12 دلار باشه یا 120 دلار سهم دولت از آن مشخص است.
با نفت 12 دلاری همه بچه هاشون را فرستادن اروپا برای زندگی و تحصیل و...؟!
حسین
Netherlands
در دورانی که دنیا بفکر پاره کردن اسارت وابستگی به دلار است ، ما معیارمان بر پایه دلار گذاشته ایم؟
بله پول نفت 12 دلاری را صرف روزنامه های زنجیره ای و ترویج سکولاریسم کردند نه صرف عمران و آبادی کشور! اونی که باید حیا کنه شمایید که دست پرورده هایتان الان در بی بی سی و وآ مشغول مزدوری دشمنند!
آنهایی که در سال 88 در مقابل رای مردم ایستادند عامل استکبار بودند و البته فراموش نکن در دولت فعلی حقوق وزیران کابینه چند برابر دولت قبل شده است .
مصطفی
من هر روز میان رجا نیوز لذت ببرم از اینکه شما اینجور خودتونو تو درو دیوار می کوبید
اقا قبول کنید روحانی و اصلاحطلبان هرچی گند زده باشن به پای احمدی نژاد نمی رسند
اخه مگه داریم معاون اول یه دولت ... باشه؟
دولت اول و دوم احمدی نژاد دقیقا یکی بود فقط تو دولت دومش گند کاراش در اومد ولی تو دولت اولش بخاطر زیر ساخت خوب اقتصادی که خاتمی بنا نهاده بود گند کاراش در نیمده بود
احسنت
گندی بزرگتر از فتنه و ... و همنشینی با سوروس و لدین هم مگه داریم که از خود به اصطلاح رئیس جمهور وقت(نفوذی) سر زده باشه؟!؟ نقدا وزیر دولت اصلاحات و پسرشو جمع کن بعد اگه روت کم نشد بیا اینجا اظهار نظر کن!
فعلا شما خیلی بهت فشار اومده سه متر نظر نوشتی :)
محمد
United States
معاون اول احمدی نژاد سالها کنار هاشمی و.....کار میکرد و اگر هم ... کرده از همان سالها شروع کرده.....حالا رسیده به احمدی نژاد ، مچش را گرفتند که احمدی نژاد را خراب کنند.
United States
بله یکی از افتخارات کوچک وناچیز اصلاح طلبان وطن دوست وجناب حجت الاسلام والمسلمین بزرگشده مکتب اسلام... آقای خاتمی اینه که وزیر شون آقای مهاجرانی به خارج پناهنده شد وسراز بی بی سی درآورد والان یه عنصر فعال ضدانقلاب واسلام هست البته ایناجز کارای معمولی اصلاح طلبانه طبیعیه
آره داریم ! مگر الان نداریم ؟اون معاون اول قبلی در زمان احمدی نژاد ... بود و ... بود ؟اون معاون در دولت هاشمی و اصلاحات که همه داشتند ... و ... خورده بود ! زیر ساخت اقتصادی خاتمی ؟اون ... که بلد نبود دور و بریهاش رو حمع و جور کنه ساختار اقتصادیش کجا بود که خودش هم خبر نداره ! وزیر ارشادش که الان تو بغل صهیونیستهاست و خودش در فتنه داشت عملگی اونها را میکرد !
احسنت
نفوذ یعنی اینکه تو همه چیز را وارونه ببینی و گند معاون دولت احمدی نژاد را که ماحصل فساد دولت هاشمی و خاتمی است را نبینی !
مراقب تفرقه دشمن با بازي نفوذ نشيم ، فعلا ببينيد همين كلمه چطور در بين امت اسلامي ايران داره تفرقه و جدايي ايجاد ميكنه كار بجايي رسيده كه خودي ها همديگر را به نفوذي متهم مي كنند !!!!!!!!! و از دشمنان اسلامي غافل شده اند
دشمنان اسلام همین نفوذی ها هستند که تا از نفوذ صحبت شده، صداشون در آمده که ما نفوذی نیستیم. پس باید به شناخت نفوذ و نفوذی ادامه دهیم تا کارشان یکسره شود.
تفرقه هم بین امت ایجاد نشده. بین نفوذی ها ایجاد شده. اشتباه نشود.
شهاب
همراه با تو رسانه های وابسته به اسرائیل و آمریکا هم از غیرت جهان نیوز خودشون رو به در و دیوار میزنند نگران نباش تنها نیستی !!!
خوشحالیم که هر روز میایی سایت جهان نیوز را می بینی سایت پرطرفداری است و خبرهایش دست اول و به روز و بدون تملق است و خوشحالیم که خوت رو به در و دیوار میزنی تا حق را با باطل بپوشانی
Iran, Islamic Republic of
قرصاتو بخور کوچولو!
خواب دیدی، هذیان میگی! بخواب!
Iran, Islamic Republic of
گل سرسبد کابینه خاتمی که ... انگلیس بود یادت رفت؟؟ پسرشم که چند روز پیش به جرم دزدی دکل نفتی گرفتن!

خود خاتمی هم .... آمریکا و عربستان از آب درومد! نمی بینی اجازه حضور در هیچ محفل رسمی را نداره؟؟؟؟!!!!بهش رحم کردن وگرنه الان باید سر قبر خائن فاتحه میخوندی.
Iran, Islamic Republic of
اونقدر گیجی که نمیدونی تو جهان نیوز نظر میذاری یا رجا نیوز!!!!
ما هم خنده مون میگیره از اینهمه سربه هوایی و عقده های تل انبار شده امثال تو!!!
Iran, Islamic Republic of
رجا نیوز؟
ظاهرا شما خیلی به در و دیوار می کوبی که تو همه سایتای این طرفی می چرخی ...
اینجا جهان نیوزه، جهان نیوز
گند دولت اصلاحات را هم نزن که بوی تعفنش زیاد بلند میشه !
Iran, Islamic Republic of
آرزوی سلامتی برای شما دارم، ولی فکر کنم این بیماری در شما نهادینه شده و بهتر است نزد همان آقایی که نام بردید بروید یه سرکتابی، دعایی برات بنویسه!
زرديني
نميخواي خودتو به هميبن دکتر خاتمي نشون بدي؟
از زندان اوین و آقازاده جونیور و سکه ها چه خبر ؟!
کاظم
میگن رحیمی و بقایی از اوین خبر دادن دکتر کجایی بیا با هم تو زندون جلسه هیات دولتو تشکیل بدیم!خخخخ
خاتمی دولت را با صدها میلیارد دلار بدهی خارجی تحویل داد و در زمان دکتر احمدی نژاد مقدار زیادی از این بدهی پرداخت شد و بدهی های خارجی کشور کاهش یافت .
Iran, Islamic Republic of
فعلا خواهرزاده نفوذی... فعلی رو دریاب که جاسوس از آب دراومده
شهروند
سلام
جهان نیوز در تیترهایی که انتخاب میکنه دقت کنه
با تشکر
دکتر احمدی نژاد امیرکبیر زمانه بود خدا او را حفظ نماید
کاظم
تن امیر کبیر تو گور لرزید.میرزا آقاخان هم نبود!
حرفهای خاتمی کاملا درست و شلیک به هدف بود. مهم میزان ارای احمدی نزاد نبود مهم این بود که با فریب مردم و با نفوذ در لایه های تاثیر گذار جامعه یک فاجعه 8 ساله با هدر دادن میلیاردها دلار سرمایه مردم وگسترش فساد و ... مملکت را به ناکجا اباد بردند. حالا اینکه شماها پاسخی برای این داستان ندارید چیز دیگریست.
با فریب رای جمع کرد؟
یعنی 4 خانم بازیگر لوس و عشوه ای را در میتنگ هاشون رنگ میکردن و مینداختن جلو تا با نام آزادی، جوانهای ساده را فریب داده و رای جمع کنن؟!
فریب وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی بود !
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یک نمونه را می گوییم. قرارداد کرسنت.
در دولت دکتر احمدی نژاد 8 برابر دولت خاتمی طرحهای عمرانی و زیربنایی در کشور اجرا شد که در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده است .
ببخشید آقای هاشمی! متوجه منظورتون نمی شم؟!!
فهم و شعور محمد رضا خاتمی در همین حد بیشتر نیست
زرديني
آخه ايشون متخصص کليه و مجاري ادراره
حامد
نفوذ یعنی همین برادر خاتمی. نفوذ از این بالاتر؟
کسی مثل این آدم بیاد بشه یکی از بالاترین مقامات قوه مقننه و بعد برای آمریکا کار کنه. یا کسی مثل کروبی بشه رئیس . یا کسی مثل خاتمی بشه رئیس جمهور. یا کسی مثل مهاجرانی بشه وزیر. کسی مثل دزد دکل که پسر همین وزیر بود بیاد در صنعت نفت ورود کنه. اینایی که آمریکا علنا از همشون دفاع می کرده و دفاع می کنه و اینا هم از آمریکا دفاع می کنن
حرف حق را از هرکسی قبول کنید
اتفاقا حرف حق را باید از انسان باتقوا قبوا کرد نه آدم فاسد
قلاده طلایت را احیانا گم نکردی که حرف از نفوذ میزنی ؟
«کلمة الحق یراد به الباطل»

"نفوذ" هم کلام حقی است که این جماعت افساد طلب، مانند خیلی چیزهای دیگر از آن، بدنبال مقصود باطلی هستند.
ب س
جيگر ! من ميدونم كه قطع يارانه هاى آنچنانى باعث شده فشار زيادى بهت وارد بشه ؛ اما بى حيائى و دريدگى هم حدّى داره ، البته برا خودت ميگم لااقل يه دونه از پلهاى پشت سرتو خراب نكن خدا رو چه ديدى يهو ديدى انتخابات بعدى يه اصلاح طلب تند از جنس خودت رئيس جمهور شد اون موقع ديگه خاتمى رو ميپرستى! بخدا جدى ميگم شما هنوز به خشم ملت برنخورديد
خودش مجسمه کاملی از نفوذه بعد میاد از نفوذ حرف میزنه !
Iran, Islamic Republic of
آره بابا! تو مجلس ششم که مصداق کامل نفوذ بود چه غلطها که نکردن. عملا به رهبری جام زهر تعارف کردند و تحصن کردن و هزار غلط دیگه. خداییش این یارو خودش مصداق نفوذه.
آدم یاد معاویه می افته که علیه امام حاضر خروشید و خودش را امیرالمومنین نام گذاشت!!
این جماعت از سوراخ موش بیرون اومدن و خیلی پررو شدن.
کاظم
از کی تا حالا نفوذی به طور علنی تحصن میکنه؟!نفوذی که باید کارشو یواشکی انجام بده.حرفت پر از تناقضه
سرتون رو کردید توی برف فکر میکنید کسی ارتباط شما را با بیگانگان و غش و ریسه شما را برای اجنبی نمی بینه ؟ توهم شما اصلاح طلبان خیلی زیاده مردم می بینند اما خودتون نمی بینید !
Iran, Islamic Republic of
اي كيهاني ها كاش مردم از مال و منال شما ها اطلاع داشتن و شفاف سازي شامل شما همم ميشد. خدا ميدونه چقدر پول به جيب زدين و كي فراري خواهيد شد وطمئنم اگر داعش حمله كنه اول شما ها فراري ميشين
کامنتت رو گذاشتی برو پولت رو بگیر تا از گرسنگی نمیری !
Iran, Islamic Republic of
من یک کیهانی هستم
مردم را چه فرض کرده اید ؟ آیا چون شما به نان و نوایی رسیده اید ، فکر می کنید مردم کور و کر شده اند ؟ به خدا مردم هوشیارند ....
......همه را به کیش خود میخواند
اینا فکر می کنن هرکی بدر مطبوعات فعاله، مثل خودشونه که از "جاهای خاص تغذیه شدن"!!!
خدا به داد این ملت برسه که چه خوابی برایشون دوباره دیدن این خانواده
Iran, Islamic Republic of
اگر اشتباه نابخشودنی احمدی نژاد یعنی اجرای بسیار نادرست هدفمندی یارانه انجام نمی شد ما هیچوقت تحریم نمی شدیم اسراییل انقدر منتظر این اشتباه بود و انقدر احمدی نژاد ... را در نزد بعضی ها قهرمان کرده بود و منتظر این خطای بزرگ نشسته بوداما کجا بود کمی عقل سلیم
احمدی نژاد هنوز هم برای مردم عزیزه و قهرمان مردمی تا چشم شما دربیاد
و الان هدفمندی یارانه بسیار بسیار درست اجرا میشود و تحریمها را به خاطر این برداشته اند چون هدفمندی یارانه داره درست اجرا میشود و اسرائیل هم فهمیده دارند درست اجرا می کنند خوشحال است خخخخخخخخخخخخ
سیاوش
آخه نادان یارانه چه ربطی به تحریم و اسرائیل داره ؟کمی معلوماتت رو بالا ببر بعد بیا نظر بده !
تطهیر چهره فتنه گران همان نفوذ است
تحریم های ایران از سال 57 شروع شد.
همین چند ما پیش هیلاری کلینتون عزتون اعتراف کرد تحریم های اقتصادی ایران برای حمایت از جنبش سبز شدت گرفت!
پس کمتر به خودتون که از عاملان تحریم هستید فحش بدید!
کاظم
آره اونی هم که میگفت اینقدر قطعنامه بدید تا قطعنامه دونتون پاره بشه هم هیچ تقصیری نداشت!!!روتونو برم!
زرديني
شما اخوي مسعود نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran, Islamic Republic of
اگر اشتباه است، چرا دولت را همراهی نکردید و انصراف دهید از دریافت یارانه، عزیز برادر.
نامه فتنه گران به مقامات آمریکایی برای تشدید تحریم همین تازگی ها توسط لدین افشا شد!اگر نمیخواید نقش میم هه رو در تشدید تحریم در فتنه88 قبول کنید به حماقت خودتون مربوطه!ازین چرندیات تحویل خلق ندید..
Iran, Islamic Republic of
من دیروز که بنر تبلیغ سخنرانی این فتنه گر را در دانشگاه تهران دیدم خیلی تعجب کردم از اینکه کار دانشجوهای دانشگاهی مثل تهران به جایی رسیده که ..........فتنه گران شدن. خیلی ترحم برانگیزن این عمله های ناآگاه.... و چه دردی بالاتر از جهالت؟؟؟ آن هم در مرکز علمی تهران؟؟؟
درد وزیر علوم ماست درد رئیس دانشگاه تهران ماست ... اگر اونموقع بعضیها یواشکی ....... الان زیر سایه تدبیر و امید علنا می کنند و درهای دانشگاه برایشان آذین میشود !
زینب
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر قلم انقلابی جهان.
رسانه و رسالت مطبوعاتی یعنی همین.
متشکر از کلام صریح و واضحتان.
نفوذ یعنی اینکه با این حرفها ماله بکشی بر گذشته ات و دوباره بیایی میان مردم
Iran, Islamic Republic of
فریادهای دزد، آی دزد، آی دزد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان چرا خود را جستجو می کنند، و به دنبال خود می گردند؟!!!
فقط کم مونده بود که شما در باره نفوذ دشمن حرف بزنید و لابد بابای خدابیامرزم بوده که با بیگانه ارتیاط داشته و با حرفهای اون بنده خدا دشمنان ما را تحریم کردند و شما هیچ نقشی نداشتید !!!!!!!
كار هاي احمدي نزاد ماندگار هست وايشان در قلب مردم محروم جا دارد از زمان روي كار آمدن دولت روحاني تمام ناتواني هاي خودشان را به گردن احمدي نزاد مي اندازند در صورتيكه كور خوانده اند مردم خيلي از آنها آگاهترند مايه ي ننگ هست براي شما ورهبر اصلاحاتتون كه وزيرش آفتابه به دست پادشاه عربستان بود.
فتنه 88 از همین آقا و دوستان وی شروع شد کسانی که به رای ملت بی حرمتی کردند و ملت هم در 9 دی دهانشان را برای همیشه بست ولی انگار عده ای هنوز در فتنه 88 جا مانده اند خداوند شفایشان دهد.
شریف مهاجر
Germany
اتفاقا حرفش درست است چون تجربه دارد ودرزمان مسوولیت خود وبرادرش مورد ... قرار وعامل ... شده بودند البته طرح این موضوع مثل دزدی است که می گفت دزد را بگیرید
رسول مشهدی
Iran, Islamic Republic of
حرفهای شما در حد ادعا است و در هیچ دادگاه صالحه ای اثبات نشده.بنابراین حرفهای شما اگر مستنداتی دارید می باید در دادگاه صالحه مطرح و اگر اثبات شد ایشان به مجازات قانونی برسد.در غیر اینصورت این حرفها بی پایه و اساس بوده و میشود در مورد هرکسی گفت که با فلان سفارت خانه مراوده داشته یا اینکه با فلان کس فالوده خورده.این حرفها متعلق به دهه شصت است و کاربردی ندارد.
دادگاه صالحه؟!
اولاً دادگاه صالحه اگر برگزار شود، شما قبول ندارید. مگر دادگاه فتنه گران 88 را نگفتید قرص خورانده اند؟!
ثانیاً تفکر ضد نظام و انقلاب زشتی هست اما جرم نیست. با افراد ضد انقلاب نشست و برخواست داشتن و میتینگ های حرف های براندازانه زدن پلشتی هست، اما فعلاً جرم نیست.
فقط نباید افراد جرم دادگاهی داشته باشند که بگوییم مشکل دارند! من صد نفر به تو نشان می دهم پرونده ای در دادگاه نداشته اند. اما آدم های بیخود و مشکل داری هستند.
رسول مشهدي
هر دادگاهي كه زير نظر قوه قضاييه تشكيل شود و تابع قوانين جاري كشور باشد دادگاه صالحه است و احكامش نافذ مي باشد.ولي اينكه بدون تشكيل دادگاه در رسانه ها به افراد تهمت زده شود از جانب هيچكس مورد قبول نيست.
رسول مشهدي
در مورد آن صد نفري كه شما اطلاع داريد نيز رازي است كه در دل شماست و آنرا عيان بيان نكرده ايد و اين يعني حفظ آبروي انسانها.ولي نه من و نه شما در مقام قضاوت نيستيم كه بخواهيم در مورد ديگران قضاوت كنيم و حكم صادر كنيم.
محمد
اولاً هم من و هم شماف هم در مقام قضاوت هستیم، هم موظف به قضاوت. همین شما الان دارید قضاوت می کنید. من دارم قضاوت می کنم. قضاوت یعنی ارزیابی که اگر نباشد، دوست از دشمن و راه از چاه شناخته نمی شود. این قبوله؟
حالا دقت فرمایید عرض کردم برخی مسائل زشتی هست. اما جرم نیست. اما نگفتم این زشتی نمی تواند علنی باشد. مثلاً کسی که به نظام اعتقاد ندارد، این جرم نیست. اما چنین کسی را مسئول نظام هم نمی کنند. پس دادگاهی نشدن کافی هم نیست. این هم قابل قبوله؟
پس نتیجه می گیریم افراد رو نباید فقط برای جرم دادگاهی نداشتن پذیرفت یا حمایت کرد. به خصوص کسانیکه زشتی هایشان را علنی و با افتخار بیان میکنند یا علناً نقشه میکشند علیه نظام.
ضمناً این ها را هم نظام می شناسد، هم قوه قضاییه، هم بخش های اطلاعاتی. مصلحتشان نیست برخورد کنند. این را هم من می دانم هم شما. بهتر است با دست برداشتن از لجبازی، فقط به ارزش های اسلام و نظام اسلامی و ولایت فقیه تکیه کنیم و لاغیر.
دهه شصت یا دهه 60؟ میلادی یا هجری شمسی؟
جهان نیوز عزیز کاری اصلا خاتمی نفوذی ..پولها کجا رفت
توجیبش خوب بگردش پیدا میکنی
Iran, Islamic Republic of
يه سري به مملكت بزن ببين پولها صرف چه پروژه هاي بزرگي شد. خودتو بخواب نزن
تعداد پناهندگان سیاسی اصلاح طلب به انگلیس و امریکا اینقد زیاده که حسابش از دست ملت در رفته بعد این جماعت دم از نفوذ میزنن
یعنی واقعا ادم میمونه چی بگه!!!!!!
کاظم
خب نفوذی اند دیگه از طرف ایران در کشورهای غربی نفوذ کردند.
ن
Iran, Islamic Republic of
باسلام
نفوذ یعنی شما
United Kingdom
دست پیش گرفته پس نخورده. رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
مریم
Moldova, Republic of
نفوذ یعنی خود شما....
منظور رضا خاتمی از «دشمن» جمهوری اسلامی است! پس بیچاره راست میگه ؛ باید مواظب باشند جمهوری اسلامی در اینها نفوذ نکنه!!
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هردو برادر خاتمی واقعا افتخار ما توئی تو یار ما توی حرف دل ما توی امیدما تویی به کوری چشم تمامیت خواهان
من تمام نظرتو قبول دارم. خاتمی ها عزیز تو هستند و قابل انکار نیست. اما قابل انکار هم نیست که این عزیزان تو، مشتی برانداز نظام هستند.
کاظم
فعلا که سلطنت طلبها و مجاهدین و سایر دشمنان نظام متفق القولند که در دوره خاتمی نظام تثبیت شد و در دوره احمدی نژاد تا لبه پرتگاه و سقوط رفت.
مردک! بقیه را چه فرض کردی؟! دشمنانی مثل سلطنت طلبان و ضد انقلاب، وقتی می گویند احمدی نژاد برای نظام جمهوری اسلامی بد است، یعنی خوب است. آن ها ضد انقلابند. دلشان بریا نظام ما سوخته؟!
تثبیت یک نظام ارزشی با تقویت ارزش ها ممکن است نه سست کردن ارزش ها. آیا خاتمی و دور و بری هایش و طرفداران سینه چاک اصلاً ارزش های اسلامی را قبول دارند که بخواهند نظام را تثبیت کنند؟! آن ها ارزش هایی را کوبیدند که پایه های نظام بود. این چطور تثبیتی است؟!
ننگ بر فتنه گر رفیق جورج سورس صهیونیست .
و اونوقت خود توکی هستی؟ نتانیاهو؟ کلینتون؟ خلیفه داعشی ها؟ دوست سطل زباله ها؟ فتنه گر 88؟
بالاخره بگو کی هستی. نفوذی کوچولوی اسرائیل!!
زرديني
راستي کي بر عليه خدا ميخواين تظاهرات برگزار کني؟
نفوذ یعنی کاسبان تحریم نفوذ یعنی کاسبان فتنه نفوذ یعنی انقلاب های انقلاب نکرده نفوذ یعنی دلواپسوان نزدیک بین نفوذ یعنی حماقت نفوذ یعنی قانون شکنی نفوذ یعنی سکوت دربرار بی قانونی سکوت یعنی نان به نرخ روز خودن
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرتقال فروش=اصلاح طلبان خجسته دل!
شما راحت باش!باور کن کسی ازت انتظار نداره مسائلی مطرح کنی که خودت جوابشی!
Iran, Islamic Republic of
اولا یک نوع نفوذ ، خود ایشان هستند ...
دكان جديد بعد از برجام نفوذ است. سرگرم اين كار باشيد/
Germany
اين روش فرار به جلو ميراث دوره كوتاه مدت ...
Russian Federation
اصال این رضا خاتمی دیگر نفوذی نیست بلکه آشکار است نفوذی به کسی می گویند که به اسم حزب الله برای دشمن کار می کند اما به شکل خود ما این آیت الله زاده نیازی به معرفی ندارد از وقاهت گذشته است
Germany
خیانت برادران خاتمی ( رضا و محمد) بر کسی پوشیده نیست. اینها دست در دست دشمنان این مرز بوم گذاشتند. ایکاش لیستی از بریز و بپاش این دو نفر در زمان مسئولیتان منتشر می شد.
اینجاست که گفته میشه .. آب که سربالا بره ....
خوشتون بیاد یا بدتون بیاد درست گفته
نظام باید تکلیفشو با ان مردک دزد و خاءن روشن کنه
ببخشید یک سوال . محمد رضا خاتمی ، همسردختر اقای اشراقی هستند که میشود نوه دختری امام . محمد رضا خاتمی داماد اقای اشراقی است نه داماد امام راحل .
وانگهی اگر فرض را بر این بگیریم که یک نسبتی دارند نوه پسری امام (سید حسین پسر حاج اقا مصطفی) که ضد ولایت فقیه بود . امام او را از خانواده طرد و راند !!!
چه برسد به داماد اقای اشراقی!!!
این چه تفکر سخیفی است که شما دارید !!!
اسفندیار
هر که با پاکدلان صبح ومسائی دارد
همچو محمود به دل حب مشائی دارد

فقط احمدی نژاد