سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۷

پسرخاتمی:پدرم زود عصبانی می‌شود

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 320313
عماد خاتمی گفت: بر خلاف تصور عموم، پدرم اغلب زود عصبانی می‌شود، نقل می‌کنند که محمد آقا وقتی عصبانی می‌شود یک ساعت بعد پشیمان می‌شود اما آقا رضا عصبانی شود، پشیمان نمی‌شود.
به گزارش جهان، سید عمادالدین خاتمی، پسر سیدمحمد خاتمی گفت‌وگویی با روزنامه آفتاب یزد انجام داده است که بخش کوتاهی از آن در ادامه می‌آید:

بر خلاف تصور عموم، پدرم اغلب زود عصبانی می‌شود. از احمد آقای خمینی که با پدرم، عمویم رضا، و عمه‌ام مریم خانم -همسر حجت‌الاسلام محمد علی صدوقی، امام جمعه فقیه یزد- آشنا بوده نقل می کنند که گفته مریم خانم وقتی عصبانی می‌شود وسطش پشیمان می‌شود، محمد آقا وقتی عصبانی می‌شود یک ساعت بعد پشیمان می‌شود، آقا رضا عصبانی شود، پشیمان نمی‌شود.

پدرم که بازنشسته شد، مبلغی به عنوان بازخرید در ماه‌های مرداد و شهریور ۸۴ پرداخت کردند و دیگر حقوق بازنشستگی ندادند تا اردیبهشت یا خرداد ۸۵ و ما در آن ماه‌ها از پس‌اندازمان خرج می کردیم. آن موقع معاونت اجرای ریاست جمهوری ـ آقای سعید‌لو ـ باید دستور پرداخت را می‌داد، اما ماه‌ها پرداخت حقوق بازنشستگی به تعویق افتاد و در نهایت یک جا پرداخت کردند که پدرم تصمیم گرفت کل این مبلغ را به عنوان هدیه قبولی در دانشگاه تهران برای خرید یک پراید به من بدهد که این ماشین را تا اسفند ۹۰ داشتم. مادرم می‌گفت اگر آنها پرداخت حقوق بازنشستگی را ماه‌ها به تعویق نمی‌انداختند ما نمی‌توانستیم برای تو یک پراید بخریم ، چون هیچ وقت چنین رقمی در حساب ما نبود. این هم شاید لطفی بود که دولت احمدی‌نژاد در حق من کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در مورد پاراگراف دوم: آره تو راست میگی....
نه پس فقط شما راست میگین
آن موقع قیمت پراید پنج شش میلیون تومان بود حتما ما باید باور کنیم که کل رقم حقوق عقب افتاده آقای خاتمی در 9 ماه پس از بازنشستگی به اندازه قیمت یک پراید بوده اون هم بازنشستگی با پست ریاست جمهوری ...!!!!
چقدر این سید مظلومه خدایا کمکش کن بتونه بار سنگین معیشتش رو تحمل کنه.
شماره حسابش چنده؟
ایکاش کل مصاحبه ایشان را می گذاشتین
در سلامت نفس و سلامت اقتصادی آقای خاتمی هیچ شکی نیست، چون اگه یک صدم موضوعی دانشگاه ایران نیان ( 16 میلیارد ) برای آقای خاتمی پیش میامد این اصولگرایان آبروی چندین ساله اش را بر باد میدادند
(از سایت جهان میخواهم با شهامت این کامنت را درج نماید)
مجید مجد
United States
من می دونستم ایشون عصبین
کسی که اختیار دولت رو نداشتن اعصاب هم ندارن