جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵۸

محمد خاتمی و برادرش در انتخابات شرکت کردند +عکس

جمعه ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 211452
محمد خاتمی و برادرش در انتخابات شرکت کردند.
به گزارش جهان، سیدمحمد خاتمی که گفته می شد امروز جمعه در خارج تهران به سر می برد ، امروز بعدازظهر با حضور در پای یک صندوق رای واقع در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را به این صندوق انداخت.

صندوق رایی که خاتمی در آن اقدام به مشارکت در انتخابات مجلس نهم کرد ، در نزدیکی ویلای علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی قرار دارد.

 رئیس دولت اصلاحات چند روز پیش در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، به گفتن جمله "مخلص همه شما هستم"، بسنده کرد.

یکی از مخاطبان فارس که هنگام حضور خاتمی در حوزه اخذ رای «وادان» در این محل حاضر بوده،‌ با تلفن همراه تصویری از وی گرفته و برای خبرگزاری ارسال کرده است.


فرماندار  دماوند حضور خاتمی در انتخابات را تایید کرد

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در گفتگو با فارس با تایید خبر حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم گفت:محمد خاتمی را امروز علی خاتمی برادرش در زمان‌رای‌گیری در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه همراهی می‌کرد.

 وی در عین حال افزود: سید محمد و سید علی خاتمی با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع) در این منطقه در انتخابات شرکت کردند.

 علی‏رضا قاسمی‏ فرزاد ادامه داد: این مدرسه در شعبه وادان به سمت کیلان قرار دارد و ساعت اخذ رای از سید محمد و سید علی خاتمی نیز 13 و 53 دقیقه ظهر امروز بوده است.

وی همچنین حضور محمدرضا خاتمی، برای شرکت در انتخابات در این منطقه را رد کرد.

درگیری در جبهه ضدانقلاب

پیش تر در رسانه های اپوزیسیون عنوان می شد که وی در انتخابات شرکت نخواهد کرد به همین دلیل اقدام امروز خاتمی موج جدیدی از درگیری در جبهه ضدانقلاب را ایجاد کرده است.

تقریبا همه نظرسنجی ها از مشارکت حدود 60 درصدی مردم در انتخابات حکایت دارد. انتظار تحلیلگران از میزان مشارکت مردم حاکی از خلق حماسه ای بزرگتر از انتخابات مجلس هشتم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
یه روز که می گفتید شرکت نمی کنه امروز هم برای این که جلوی خواننده هاتون نمی خواین بپذیرین که اشتباه می کنین مجبورین کلمه "تغییر مواضع " را به کار ببرین.
این بابا چی شد پس تحریمشون . اینا که مدام از حمایت مردم از اصلاح طلبها دم میزدن چی شد یهو ول کردن همه چیز رو دویدن از سیل مردم ایران جا نمونن
دمش گرم که پشتیان نظام و رهبری بوده و هست.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی محبوب ترین، دیندارترین، دلسوزترین، و اندیشمندترین سیاستمدار تاریخ ایران است
بهتر بود در این حماسه ملی از جنگ لفظی پرهیز کنید و هر کار خوبی را با خوبی تحلیل کنید آیا شما از اینکه خاتمی با این کار فریاد می زند درون نظام است عصبانی هستید؟
United States
بابا یه کم گذشت کنید . اینا هم ایرانی هستند . شاید نظرشون با ما فرق کنه اما همه ایران رو دوست داریم . امروز روز وحدت است . پس همه باید بیان .
درسته دور و برش آدم هایی که هستند خرابن اما دیگه شما بگذرین چون امروز روز وحدت هست
United States
جذب حداکثری رو یادتون باشه
Iran, Islamic Republic of
ملت متدین ایران به رای احیانا سفید ولی پوشالی راس الفتنة و النفاق و الخیانة محمد خاتمی احتیاج ندارند همان بهتر که تحریم اش را ادامه میداد
Iran, Islamic Republic of
وقتی متوجه شدن طرفدار ندارن و کسی به اندازه یه ارزن ارزش برای تحریم قائل نیست برای اینکه بیش از این منفور نشن مجبور به شرکت در انتخابات شدن.
راي دادن يا ندان اين خاتمي چه تاثيري تو اراده مردم داره كه شما اين همه تبليغ مي كنيد؟ خاتمي توسط مردم حذف شد
کسی اگر قصد کرده برگردد نباید کیهانی عمل کرد باید جذب حداکثری داشت ادبیاتتان را اصلاح کنید
شازده پسر خودش میگفت شرکت نمیکنه و حالا تغییر موضع داده
حالا که دیدن مشارکت مردم بالاست اومدن بگن باعث استقبال مردم حضور دوباره ما و لغو تحریم انتخابات از جانب ماست!!!
خدا میدونه اینها هر چه تونستند تیغشونو به روی نظام کشیدن حالا که دیدن کاراشون هیچ اثری نداره و خودشون تحریم شدن دقیقه 90 پریدن وسط میدون
آقا شما که گفتین "مجبورین کلمه تغییر مواضع را به کار .." خیالت راحت باشه، چون من هرچی گشتم کلمه تغییر مواضع رو توی متن پیدا نکردم! تغییر استراتژی با تغییر مواضع یه کمی فرق میکنه این آقای محترم ممکنه تغییر استراتژی بده ولی بر مواضع منافقانه خودش تا آخر پافشاری خواهد کرد، شما خیالت راحت باشه.
Iran, Islamic Republic of
بازم به خاتمی که گوشتمون رو خورد ولی استخونمون رو دور ننداخت!
United States
وقتی دیدند مردم استقبال زیادی از انتخابات کردند
دیدند فایده نداره
این از سیاست کثیفشونه یک سئوال چرا همون صبح رای ندادن؟
جوابش خیلی ساده است .
اون اول فکر میکردن کسی شرکت نمی کنه ولی وقتی دیدن صف ها طولانی شده گفتن بریم رای بدیم که ضایع نشیم و خودشونو برای فتنه آینده آماده کنند.
بحمدالله شعور سیاسی افراد مانع از سوءاستفاده بدخواهان خارجی و بی بصیرتان داخلی گردید. خاتمی با این عمل خود خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی کشید. حتما این اقدام ایشان مورد رضایت خدا و رهبر عزیزمان گردیده است.
Netherlands
دم خاتمي گرم
معلومه ته دلش آدم فهيميه
فقط نمي خواد نشون بده
به نظرم خاتمی سیلی خیلی محکمی بر دهن خارجی ها زد.
گر چه با موضع گیری های وی غالبا مخالفم ولی هرکس در محیط های مجازی است می داند این اقدام خاتمی چقدر ضد انقلاب را به آتش کشیده است.
Iran, Islamic Republic of
نميومد بيشتر آبروش مي رفت.
مثل اینکه این خاتمی دست از سر ما برنمیداره ... بابا ما نخوایم تو در صحنه حضور داشته باشی کیو باید ببینیم؟!!
پس نظام متقلب نیست . پس تشریف بیاورند و جوابگوی خون های ریخته شده ، هزینه وارده به کشور و ... باشند. مرگ برای فتنه گران کم است . عدالت باید برای این مزدوران اجرا شود.
اگه نیان میگین ضد نظامند..وقتی میان میگین پس چی شد تحریمشون....واقعا فی قلوبکم مرض فزادکم الله مرضا
از این حرکت خاتمی خوشم اومد آفرین به تو که نشون دادی هنوز هم واقع گرا هستی و مثل خیلیا که دور و برت رو گرفته بودن تو توهم نیستی. این می تونه شروع خوبی واسه پیوستن دوباره تو به صفوف مردم باشه.
Iran, Islamic Republic of
با این که این آقا دیر به سیل خروشان مردم داره می پیونده اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری حتی در این مورد نیز جذب حداکثری رو رعایت می کنیم
این آقا دوزاریش افتاد که جاماندن از این اقیانوس یعنی خشک شدن و نابودی
درود بر ملت عظیم ایران
France
وقتی عوام رفتار چنین خواصی را می بینند از آنها تقلید می کنند، نتیجه اش می شود جامعه ایی منافق!
سلام
خاتمی و جریان فتنه گر وحامی وی از همان ابتدا هم که شرکت می کردند اعتقادی به نظام اسلامی ومردم نداشتند انها همیشه نظام ومردم را بازی داده اندوالبته خدا ومردم هم به شدت انها را تحقیر کردند. جریان مدعی اصلاحات به رهبری وی وموسوی کینه توز ، بدترین توهین را به بشریت کرده اند وآبروی اسلام را خدشه دار ساختند. ما نباید هیچگونه تصویری از این خائن پخش کنیم چون تحریم کرده بود واین آخر کار آمد تتمه آبروی نداشته خود را حفظ کند.خطاب به این انسانهای مریض با مرض قلب سیاسی وفرهنگی(خاتمی وموسوی):
کارها کردند اما پست وزشت
ساختند ایینه ها اما زخشت
روشنی ها خواستند اما زدود
کاخ ها افراشتند اما به رود
تا که خود بشناختند از راه، چاه
چاهها کندند مردم را به راه
درسها خواندند اما درس عار
اسبها راندند اما بی فسار
رهنمون گشتند در تیه ضلال
توشه ها بردند از وزر و وبال
دزدها بگماشتند از بهر پاس
در چه محضر محضر ، محضر یزدان پاک
کردیمش با مهربانی ها بزرگ
شد بزرگ و تیره دلتر شد زگرگ
خواست تا لاف خداوندی زند
برج وباروی خدا را بشکند
رای بد زد، گشت پست وتیره رای
سرکشی کرد وفکنمدیمش ز پای
United Kingdom
مردم ایران جهان را غافگیر کردند .
سکوت محض ومبهوت ضدانقلاب .
ایرانیان عالی بود
Netherlands
آفرین به خاتمی. خواهش دارم نظرات تفرقه افکنانه رو نمایش ندهید
Iran, Islamic Republic of
اين بابا آلان يه شهروند معموليه پس راي دادنش هم عاديه ونيازي به تبليغ و اطلاع رساني نداره!
Iran, Islamic Republic of
خیانت محمد خاتمی به مقام معظم رهبری و کشور و مردم عزیز و با عزت ایران زمین را نه تنها فراموش نخواهیم کرد که مطمئن باشد سخت از او انتقام خواهیم گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اين تصوير چيزي رو ثابت نميكنه. ناظرين و مسئولين صندوق راي همه از طرف وزارت كشور (نهاد دولت مخالف خاتمي) منصوب شدن كه امكان عكس گرفتن براشون فراهم بوده. پس لزومي نداشته چنين عكس جاسوسي رو بگيرند و ميتونستند خيلي آشكارتر عكس بگيرند. (در عصري كه همه موبايلها دوربين دارند)
ضمناً هيچ جاي عكس پوستر يا نشونه اي از انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ديده نميشه.
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد
بعضیاتون خیلی دور گرفتین!
فک کنم همین خاتمی 8 سال رییس جمهورتون بود!
حالا اون شد بد؟؟؟!!!!
فک کنم پایه ی همه ی موفقیت های ایران تو دوره ی اون تشکیل شد و فقط تو دوره ی الان از اونا استفاده میشه
خاتمی خیلی شخصیت مرموزی داره

وقتی فهمید در انتخابات 88 رای نمیاره موسوی متوهم رو جلو کشید و خودش پشتش پنهان شد.
الان هم وقتی فهمید مردم در انتخابات شرکت کردن ریاکارانه اومد و رای داد.
Iran, Islamic Republic of
"بعضیاتون خیلی دور گرفتین!
فک کنم همین خاتمی 8 سال رییس جمهورتون بود!
حالا اون شد بد؟؟؟!!!!
فک کنم پایه ی همه ی موفقیت های ایران تو دوره ی اون تشکیل شد و فقط تو دوره ی الان از اونا استفاده میشه"


دلیل نمیشه چون یه روز کارش درست بوده هنوز مردم بهش اعتماد کنن و یا احترامشو داشته باشن در صورتیکه خاتمی با خیانت به مردم در فتنه 88 نقش کلیدید داشت و آب به آسیاب دشمنان ملت ریخت. شما خودتو زدی به خواب و برای مردم دور ورداشتی تازه طلبکارم هستی.
Iran, Islamic Republic of
برای افرادی مثل خاتمی که انقدر دو رو رفتار می کنن همون ادبیات کیهانم زیاده
United States
خاتمی رو از اولم دوست داشتم والان بیشتر مخلصشم
Iran, Islamic Republic of
برید کلاتون بندازید هوا که خاتمی رای داد شاید یک ذره وجهتون رو ببره بالا، راستی سال 88 فتنه نبود اعتراض بود، خاین هم شما هستید و تمام محافظه کارا
Iran, Islamic Republic of
از عقلش استفاده كرد
United States
این که شبیه روحه...!!!!ترسیدم
Iran, Islamic Republic of
"برید کلاتون بندازید هوا که خاتمی رای داد شاید یک ذره وجهتون رو ببره بالا، راستی سال 88 فتنه نبود اعتراض بود، خاین هم شما هستید و تمام محافظه کارا"



کلاهی که باید هوا بره کلاه شمات سبزاست که در دوره ای که حتی اربابان غربیتون شماها رو داخل آدم حساب نمی کنن هنوز رافت اسلامی مردم مسلمان ایبران و حکومت دینیشون باعث شده شماها داخل آدم حساب بشید و رای ازتون گرفته بشه. اما شماها که در اعتراضاتتون مغازه آتیش می زنید و زن و فرزند بی گناهو در مهدکودک می کشید و با انواع دروغ کشته سازی می کنید و دوستان خودتونو مثل ندا اقاسلطان می کشید تا بهانه برای فحش به نظام داشته باشید اونوقت وقتی بخواید دشمنیتونو نشون بدید چکار می کنید ؟! لابد بمب هستهای می بندید به خودتون میاد وسط شهر برای انتحار
Iran, Islamic Republic of
این عکس چیزی راثابت نمی کنه گیرم که درست باشه مگه چی میشه !؟خاتمی که خدا نیست، به جای این درگیری و بچه بازی حزبی یه خورده حواسمان به سران خائن عرب منطقه هم باشه، که همه سرمایه خودشونو گذاشتن برای اینکه ایران را زمین بزنن. ایران را! اونا کاری به اصولگرا و اصلاح طلب ندارن. اگر آقای خاتمی تو این انتخابات شرکت کرده باشن واقعا همه باید بهش أحسنت بگیم و باید هم از یه سیاستمدار حرفه ای و وطن دوست یه همچین توقعی داشته باشیم.
من که شخصا چندان از خاتمی خوشم نمیاد دلیلش هم به خاطر انتخابات ۸۸هست چه درست باشه چه غلط به هر حال نظر شخصی خودمه، اما به هر حال آقای خاتمی هم یه ایرانیه و حق رأی دادن داره مثل من و شما، اما جدا خوشحالم تا شاید این کار ایشان باعث حضور پرشورتر مردم بشه
Iran, Islamic Republic of
"خاتمی محبوب ترین، دیندارترین، دلسوزترین، و اندیشمندترین سیاستمدار تاریخ ایران است"

عجب؟!!!
Sweden
دوستانی که میگویند جذب حداکثری باید باشد قبول ولی این را هم در نظر داشته باشیم که رای دادن خاتمی بیشتر برای حفظ خود و دارو دسته اش بوده و لا غیر! چرا که اگر میخواست تنور انتحابات در کشور داغتر باشد علنا میگفت شرکت میکند و مردم را نیز به انتخابات تشویق میکرد که صد البته اینکار را نکرد. ایشان بر خلاف سیاسیون نظام رایش را ساعت 4 بعد از ظهر به صندوق انداخته است ! به عبارتی دیگر خاتمی ناخواسته و بالاجبار به انقلاب و نظام کمک رسانده است و این باحضور فعالانه و عاشقانه بسیار فرق میکند!
Iran, Islamic Republic of
به آدم خائن اعتمادي نيست حتي مي تواند به خودي ها هم خيانت كند!!!
من موندم با چه روئی این آدم اومده رای بده!!!! فردی که انتخابات رو تحریم کرده بود واسه چی باید رای بده؟ این فرد نشست تو خونه و از تلویزیون داشته تصاویر مردم رو میدیده که ببینه مردم زیاد میان یا کم، باخودش گفت حالا که همه اومدند ما هم بریم پای صندوق رای ... تو اعمال این جور آدما پر است از دروغ، ریاکاری، نفاق، دشمن شادکردن و خلاصه پراست از کینه به نظام.
اما این مردم میدانند که هرکسی بخواهد مقابل نظام بایستد او را له خواهند کرد، اینا که کوچک اند ...
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن نون به نرخ روز خور واقعي
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا ایشان و رسانه های غربی به دنبال اصلاح چهره سیاسی ایشان در بین انقلابیون هستند! چه برنامه ای دارند خدا میداند....
Iran, Islamic Republic of
بابا به جای این همه تخریب بیاین جذبش کنین. این که یه قدم اومده جلو، شما هم لااقل یه قدم جلو بیاید
بنده خدا از هرطرف داره له می شه.
درود بر خاتمی که با سربلندی میگویم که دوستش دارم و از افتخاراتم این است که پشت ایشان نماز خواندم.
هر کس با کمترین فهم سیاسی متوجه می شود که آقای خاتمی با توجه به اینکه یک چهره سیاسی برجسته در لباس روحانیت است لذا مجبور است خلاف میل خود در انتخابات شرکت کند چون کسانی هستند که منتظر عدم حضور خاتمی بودند تا بهره برداری سیاسی کنند و قطعا آقای خاتمی بخاطر جلوگیری از عواقب آن این کار را کرد .
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان. خیلی خوب که این همه نظرات مختلف در جامعه داریم. اما باید یاد بگیریم که به نظرات مخالفمان هم احترام بگزاریم. در مورد آقای خاتمی هم باید بگم که ایشون همون موقع که 25 میلیون رای پشتشون بود اقتدار لازم رو از خودشون نشون ندادن که کارشون به اینجا کشید. اما دوستانی که اصولگرایی رو مساوی دین می بینند هم باید دقت کنند که این اصولگرایی یه زمانی حامی آقای ناطق بود یه زمانی حامی آقای احمدی نژاد و این روزا می بینیم که چطور همین اصولگرایان ایشون رو تمامیت خواه و اطرافیانشون رو جریان انحرافی میدونن. پس از نظر این گروه چیزی که اسلام و اصولگرایی خوانده میشه در واقع منافع است ولی افسوس که ما مردم فراموشکار و احساسی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
"درود بر خاتمی که با سربلندی میگویم که دوستش دارم و از افتخاراتم این است که پشت ایشان نماز خواندم.
هر کس با کمترین فهم سیاسی متوجه می شود که آقای خاتمی با توجه به اینکه یک چهره سیاسی برجسته در لباس روحانیت است لذا مجبور است خلاف میل خود در انتخابات شرکت کند چون کسانی هستند که منتظر عدم حضور خاتمی بودند تا بهره برداری سیاسی کنند و قطعا آقای خاتمی بخاطر جلوگیری از عواقب آن این کار را کرد ."



کار به نمازت ندارم ان‌شاءالله قبول باشه ولی اون موقع که خاتمی باید می پایید که کیا منتظر دیدن اقداماتش هستن تا سوءاستفاده کنن از رفتارهاش مراقبت نکرد و تا تونست آب به آسیاب دشمن ریخت حالا دیگه بود و نبودش جز ایجاد سرگرمی رسانه‌ای جهت سر به سر سبزا گذاشتن، چه سودی برای مردم مومن ایران داره
Iran, Islamic Republic of
ان‌شاءالله تمامی گول خوردگان و دشمنان به خود ایند وبه جامعه ونظام و اسلام برگردنند البته تا دیر نشده است
با سلام
خدمت دوست محترمی که فرموده به نظرات مخالف احترام بگذارید بعد در ادمه گفته که آقای خاتمی 25 میلیون رای داشت. چرا دروغ می گویی؟ میزان مشارکت در زمان ریاست جمهوری خاتمی در دور دوم 26 میلیون نفر بود که از این میزان 21 میلیون و چند صدهزار نفر از آرا به خاتمی اختصاص یافت و چهار ونیم میلیون به آقای توکلی اختصاص پیدا کرد. لذا خاتمی با هر وسیله‌ای که بود وبا نهایت تلاش وبسیج همه امکانات خود 20 میلیون رای را با فریب مردم بدست آورد نه 25 میلیون!!! تنها و تنها رای بزرگ وخالص و پاک ، مال آقای احمدی نژاد بود که رکورد 25 میلیونی بود وپیروزی بزرگ تاریخ لقب گرفت. مدعیان اصلاحات هرگز نخواهند توانست چنین رایی را بیاورند
باسلام .خاتمی ضمن اتکاء به اینگونه اقدامات که با نظام و مردم هستم به ارکان نظام ضربه می زند وکسانی که از بصیرت بر خوردار نیستند را سر در گم می کند نمونه اش همین نظراتی است که ابراز کرده اند ...یاد قدیمها بخیر که دست می گرفتیم به شاخه ای و لگد می زدیم به شاخه دیگر.......