کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد خاتمی و برادرش در انتخابات شرکت کردند +عکس

12 اسفند 1390 ساعت 15:54

محمد خاتمی و برادرش در انتخابات شرکت کردند.


به گزارش جهان، سیدمحمد خاتمی که گفته می شد امروز جمعه در خارج تهران به سر می برد ، امروز بعدازظهر با حضور در پای یک صندوق رای واقع در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را به این صندوق انداخت.

صندوق رایی که خاتمی در آن اقدام به مشارکت در انتخابات مجلس نهم کرد ، در نزدیکی ویلای علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی قرار دارد.

 رئیس دولت اصلاحات چند روز پیش در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، به گفتن جمله "مخلص همه شما هستم"، بسنده کرد.

یکی از مخاطبان فارس که هنگام حضور خاتمی در حوزه اخذ رای «وادان» در این محل حاضر بوده،‌ با تلفن همراه تصویری از وی گرفته و برای خبرگزاری ارسال کرده است.


فرماندار  دماوند حضور خاتمی در انتخابات را تایید کرد

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در گفتگو با فارس با تایید خبر حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم گفت:محمد خاتمی را امروز علی خاتمی برادرش در زمان‌رای‌گیری در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه همراهی می‌کرد.

 وی در عین حال افزود: سید محمد و سید علی خاتمی با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع) در این منطقه در انتخابات شرکت کردند.

 علی‏رضا قاسمی‏ فرزاد ادامه داد: این مدرسه در شعبه وادان به سمت کیلان قرار دارد و ساعت اخذ رای از سید محمد و سید علی خاتمی نیز 13 و 53 دقیقه ظهر امروز بوده است.

وی همچنین حضور محمدرضا خاتمی، برای شرکت در انتخابات در این منطقه را رد کرد.

درگیری در جبهه ضدانقلاب

پیش تر در رسانه های اپوزیسیون عنوان می شد که وی در انتخابات شرکت نخواهد کرد به همین دلیل اقدام امروز خاتمی موج جدیدی از درگیری در جبهه ضدانقلاب را ایجاد کرده است.

تقریبا همه نظرسنجی ها از مشارکت حدود 60 درصدی مردم در انتخابات حکایت دارد. انتظار تحلیلگران از میزان مشارکت مردم حاکی از خلق حماسه ای بزرگتر از انتخابات مجلس هشتم است.


کد مطلب: 211452

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/211452/محمد-خاتمی-برادرش-انتخابات-شرکت-کردند-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com