جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

صداپیشه کپل در جمع حامیان فلسطین‎

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 383551
به همت فرهنگ سراي انقلاب اسلامي و همزمان با روز همبستگي با كودكان فلسطيني عوامل فيلم «شهر موش ها» و تماشاگران، ياد كودكان فلسطيني را گرامي مي دارند
به گزارش جهان، فرهنگ سراي انقلاب اسلامي همزمان با روز همبستگي با كودكان فلسطيني در اقدامي متفاوت همراه با عوامل فيلم «شهر موش ها» به استقبال سينمادوستان كوچك مي رود و به آنها مجله «آفتابگردان» هدیه می دهد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين برنامه که امروز نهم مهر در سینما آزادی انجام می شود، مجله «آفتابگردان» توسط عوامل فيلم «شهر موش ها» و همكاران اين فرهنگ سرا در ميان كودكان و مخاطبان این فیلم توزيع مي شود. صدا پیشه عروسک کپل، سه تن از عروسک گردان ها و سرپرست عروسک گردان ها به همراه علی سرتیپ از تهیه کنندگان فیلم در این مراسم حضور پیدا می کنند.

در مجله تعاملي «آفتابگردان» تلاش شده است كه كودكان به شكل جذاب و با استفاده از بخش هايي مانند داستان، شعر، بازی، مسابقه و سرگرمی با كودكان فلسطيني و رنج هاي آن ها آشنا شوند.

لازم به ذکر است، بعد از شهادت محمدالدوره، نوجوان ۱۲ساله فلسطینی كه در نهم مهر ماه ۱۳۷۹ در منطقه نتساریم نوار غزه در پناه پدرش مورد هدف تیر مستقیم نیروهای اشغالگر قدس قرار گرفت و به شهادت رسید، این روز در تقویم به روز «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نامگذاری شده است.

طرح اهداء‌ مجله «آفتابگردان» امروز نهم مهر از ساعت ۱۹ در سينما آزادي انجام می شود. سینما آزادی در خیابان شهید بهشتی،‌تقاطع خیابان شهید خالد اسلامبولی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۹- ۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید یا به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه فرمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *