سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
به همت فرهنگ سراي انقلاب اسلامي صورت مي گيرد

«كودكانه‌هاي سفيد» برای كودكان فلسطيني

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 384520
تصویرگران کودک به دعوت فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در کارگاه «کودکانه های سفید»، تصویری از ایستادگی كودكان فسطيني ارائه می دهند.
«كودكانه‌هاي سفيد» برای كودكان فلسطيني
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين كارگاه ها كه از امروز ۱۵ مهر آغاز مي شود، تصويرگران در دو بخش به تصويرسازي با موضوع همبستگي با كودكان فسطيني مي پردازند.

در بخش اول اين كارگاه ها كه ۱۵ مهر برپا مي شود، پانزده تصويرگر به خلق آثاري مرتبط با پايداري كودكان فلسطيني مي پردازند و در روز ۱۶ مهر همزمان با روز جهاني كودك اين كارگاه ها با حضور كودكان به كار خود ادامه مي دهند.

پس از پايان این کارگاه دو روزه، آثار این هنرمندان در نگارخانه مهر فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت. آيين افتتاح نمايشگاه «کودکانه های سفید» چهارشنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۷ خواهد بود.

مليكا سعدا، نرگس دلاوري، كيانا ميرزايي، علي محمدي، نسيم بهاري، سميه عليپور، نيلوفر برومند، زهرا هوشيار، زهرا رسولي، شيوا وليان، الهام جمشيدي مهر، مهديه صفايي نيا، منصوره روح الهي، محبوبه يزداني ۱۴ تصويرگري هستند كه با مديريت سميه عليپور در اين كارگاه ها فعاليت مي كنند.

لازم به ذکر است مجموعه برنامه های فرهنگ سراي انقلاب اسلامي برای ابراز هم دردی با کودکان مظلوم فلسطینی از نهم مهر و همزمان با روز همبستگي با كودكان و نوجوانان فلسطيني آغاز شد که در آن به دعوت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی جمعی از عوامل فيلم سینمایی «شهر موش ها» با حضور در سینما آزادی و در جمع سينما دوستان كوچك، ویژه نامه «آفتابگردان» ‌از تولیدات این فرهنگ سرا را که با زبانی کودکانه و غیر مستقیم به موضوع فلسطین و مقاومت کودکان آن می پردازد، توزيع ‌کردند. برپايي كارگاه هاي تصويرگري «کودکانه های سفید» در روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر بخش ديگري از اين برنامه هاست كه با آغاز به کار نمايشگاه هنرمندان تصویرگر از اين آثار پايان مي یابد.

فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر به نشانیwww.enghelab.farhangsara.ir مراجعه یا با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۸ تماس بگيريد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *