يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۸

تصویر پدر احمدی نژاد هم تمبر شد + عكس

دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 191194
دو نوع تمبری كه  وزیر ارتباطات به رئیس‌جمهور هدیه كرد، یكی حاوی عكس وی و دیگری حاوی عكس پدر مرحومش بود.

به گزارش جهان به نقل از آینده در دیدار كاركنان و مدیران شركت پست با رئیس جمهور كه در روز ۲۵ مهرماه جاری، به مناسبت هفته پست در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری صورت گرفت، تمبر اختصاصی چاپ شده دكتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و حاج احمد احمدی‌نژاد پدر مرحوم ایشان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست به وی تقدیم شد.



در این دیدار دكتر تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدحسن كرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از كاركنان شركت پست حضور داشتند.

گفتنی است تمبر اختصاصی از جمله تمبرهای منتشر شده توسط شركت پست است كه هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند تقاضای انتشار این نوع تمبر را از این شركت داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شركت پست این قطعه تمبر كه از عكس شخص یا هر تصویر دلخواه دیگر می‌باشد بدون نرخ پستی است و براساس سفارش مشتریان، به مناسبت‌های مورد علاقه آنها پس از تائید پست در كنار طرح‌های بهادار به چاپ می‌رسد.

این تمبر جزو اوراق بهادار بوده و فرد می‌تواند علاوه بر نگهداری آن در آلبوم شخصی و اهدای آن به دوستان و وابستگان، نسبت به الصاق آن بر روی پاكت پستی از آن به عنوان كرایه پستی استفاده كند.



لازم به ذكر است كه شركت پست به منظور رفاه حال هموطنان به تازگی سفارش تمبر اختصاصی از طریق اینترنت را راه‌‌اندازی كرده است.

علاقمندان به این تمبر می‌توانند از طریق پرتال شركت پست به آدرس www.Post.ir در بخش خدمات الكترونیك، سفارش‌ خود را ثبت و مبلغ مورد نظر كه ۶۰ یا یكصدهزار ریال می‌باشد را از طریق كارت بانك‌های عضو شتاب پرداخت و در اسرع وقت پاكت حاوی تمبر چاپ شده خود را در آدرس موردنظر دریافت ‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از پدر برخی شهدای بزرگ چی؟ از اونها هم تمبر یادبود درست می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد این کار درستی نباشد و بنظر من خود آقای احمدی نژاد هم به این موضوع راضی نباشد وزیر نباید چاپلوسی را سر لوحه کار قرار دهند
Iran, Islamic Republic of
خوب و بدشو نمیدونم! قاعدتا مخالف هم بنویسیم طرفداران دولت کلی ازش دفاع میکنند و نظر ما رو رد میکنند.
اما فقط اینو میفهمم که چنین کارهایی که حداقل شائبه مدح داره، در فرهنگ کارگزاران امیر المؤمنین (ع) و نظام اسلامی نبوده و نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستی که نظر دوم رو نوشتی! شما در ژست و چهره رئیس جمهور نارضایتی میبینی؟!
Iran, Islamic Republic of
شرم اوره و خجالت افرين ..
چرا عكس شهدا را تمبر نميكنند كه ارزش و اعتبار كشورند .
Iran, Islamic Republic of
پدرجان اين كار فقط جنبه تبليغاتي براي پست بوده و بس.
«شركت پست به منظور رفاه حال هموطنان به تازگی سفارش تمبر اختصاصی از طریق اینترنت را راه‌‌اندازی كرده است.
علاقمندان به این تمبر می‌توانند از طریق پرتال شركت پست به آدرس www.Post.ir در بخش خدمات الكترونیك، سفارش‌ خود را ثبت و مبلغ مورد نظر كه ۶۰ یا یكصدهزار ریال می‌باشد»
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای آقای احمدی نژاد متاسفم من به جای آقای احمدی نژاد بودم این وزیر را عزل می کردم که برای خود شیرینی از کیسه بیت المال خرج می کنه
Iran, Islamic Republic of
آقای مسوول پست ... مداهنه کمتر. این کار شما در شان نظام نیست .خدا آن مرحوم رابیامرد .قطعا او واحمدی نژاد این عمل راتقبیح می کنند.شماو امثال شماهستند که با رفتارهای افراطی سایر مدیران راهم نزد مردم کوچک می کنند
به نظر من هيچ اشكالي نداره چون همونطور كه توضيح داده شده هر كسي مي تونه با هزينه حدود ده هزار تومن واسه خودش تمبر اينچنيني سفارش بده
Iran, Islamic Republic of
عزیزان بهتر است هم تیتر و هم توضیحتان مقرون به واقعیت باشد این تمبر عمومی نیست وفقط یادگاری برای سرویس جدید پست می باشد که هرکسی می تواند سفارش تمبر اختصاصی را بدهد. این طوری بدگمانی ایجاد نمی کردید و طوری مطلب را نمایش دادید که انگار یک کار شاهانه و متلقانه رخ داده است
Iran, Islamic Republic of
اونوقت تمبر پدر احمدی نژاد با هزینه شخصی بوده است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پدر شهیدان جهان آرا شایسته تر بود
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی کنم پول چاپ این تمبر با توجه به اینکه همه می تونن چنین سفارشی بدن زیاد باشه نهایتا وزیر مربوطه می تونه ا زجیب خودش بده و انقدر بعضیا بیت المال بیت المال نکنن
Iran, Islamic Republic of
اینکه نظر میدهید این خوب است یانه اگر توجه داشته باشید در متن هم نوشته شده این کار برای تمامی مردم بنا به درخواست در اداره پست صورت میگیرید و نباید خرده گرفت چون موضوعی عمومی میباشد و شما هم میتوانید درخواست بدید
Iran, Islamic Republic of
احمدي ن‍ژاد خدا نگهدارت باشد
Iran, Islamic Republic of
اين كار هيچ اشكالي نداره خدا روح اين پدر را با صالحين همراه كنه شما ايشان را با حاج داود احمدي نژاد مقايسه كنيد كه علي رغم اينكه دراوج قدرت بود و مي توانست مانند خيلي از آقاياني كه به هر ذلتي براي حفظ پست و مقام تن مي دهند باشه ولي اين كارا نكرد و زماني كه خيلي ها هنوز جريان انحرافي را نمي شناختند و با آن ها همراه بودند مقابل اين جريان با تمام توان يستاد تا از پست بارزسي ويژه بركنار شد.
Iran, Islamic Republic of
عکس ما رو هم میشه تمبرکنید؟
Iran, Islamic Republic of
شهید رجایی هم ازاین کارها می کرد؟!