يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

پیام احمدی‌نژاد درباره حلول ماه رمضان

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 298295
رییس‌جمهور در پیام‌های تبریک جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در این پیام ابراز امیدواری کرد تا در این ماه بزرگ بیش از پیش شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و مودت میان همه ملل و گسترش صلح و امنیت پایدار جهانی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باشیم.

احمدی‌نژاد در پیام‌های جداگانه‌ای به پروفسور اکمل‌الدین احسان اوغلو و سران کشورهای اسلامی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به عنوان ماه سپاس و ستایش ذات اقدس احدیت به دولت ها و ملتهای مسلمان، اظهار امیدواری کرده تا در این ماه بزرگ، با بهره‌گیری از سنت حسنه ختمی مرتبت(ص) و آموزه‌های متعالی و رفیع دین مبین اسلام و کتاب وحی، بیش از پیش شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و مودت میان همه ملل و گسترش صلح و امنیت پایدار جهانی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باشیم.

رییس‌جمهور در ادامه استمرار سلامتی و موفقیت برای روسای کشورهای اسلامی و بهروزی، شادکامی و سرافرازی را برای دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و دوست از خداوند مسالت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *