شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۸
۱۶

همزمان با حضور روحانی، آلودگی هوا در شهرری رکورد زد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 463075
با آنکه امروز میزان غلظت آلاینده‌ها هوای شهر ری، رکورد ناسالم‌ترین هوا در سراسر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را زد و وارد مرحله خطرناک ناسالم شد، دولت از تعطیل‌کردن مدارس شهر ری خودداری کرد که برای این اقدام مشکوک، گمانه‌های مختلفی در ذهن مردم شکل گرفته است.
همزمان با حضور روحانی، آلودگی هوا در شهرری رکورد زد
به گزارش جهان به نقل از مشرق، با آنکه امروز میزان غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوای شهر ری، رکورد ناسالم‌ترین هوا در سراسر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را زده و وارد مرحله بسیارخطرناک "ناسالم" شده است، دولت از تعطیل‌کردن مدارس شهر ری خودداری کرد که برای این اقدام مشکوک، گمانه‌های مختلفی در ذهن مردم شکل گرفته است.

چهارشنبه خاکستری شهر ری، رکورددار آلودگی هوای تهران (نقشه ۸ صبح امروز چهارشنبه)

بر اساس گزارش روزانه و ساعت به ساعت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای صبح امروز شهرری، عدد ۱۶۱ را نشان می‌دهد که ۴۵ واحد بیش از شاخص آلودگی روز سه‌شنبه و ۶ واحد بیش از شاخص آلودگی روز دوشنبه است.

به گزارش جهان، عدم تعطیلی مدارس شهرری در چنین وضعیتی در حالی است که صبح امروز حسن روحانی به شهری رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آنچه مشخص است این تعطیل نکردن مدارس باتوجه به آلودگی هوا نسبت به روزهای گذشته اصلا ربطی به مراسم استقبال از رئیس جمهوردر شهرری نبوده، ماهم ....... هستیم واقعا که .....
حمید
گمانه چیه مرد حسابی اگه احمدی نژاد اینطور مواقع تعطیل نمی کرد اینها چند روز چند روز تعطیل می کردند فقط همین
میگم یه دو سالیه تو تهرانم داره رکورد میزنه آلودگی پس دلیلش معلوم شد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا این سفر و سخنان ایراد شده هیچ ربطی به تبلیغات انتخاباتی برای اصلاح طلبان ندارد و اقای رئیس جمهور برای اینکه مطمئن شود شهر ری هم از رکود خارج شده به انجا رفته است
علی
عجب تدبیری!

با وجود عدم تعطیلی مدارس باز هم استقبال ضعیف بود

اساسا بهمین خاطر امروز که آلوده تر بود تعطیل نشد تا بتوانند محصلین را رای استقبال...
كارشناس اقتصادي
Iran, Islamic Republic of
اين همه شعار مبارزه با آلودگي هوا ،متاسفانه مشاركت دولت در يك سال معادل 300متر ناقابل فقط در مترو در تهران بوده است و خانم ضد آباداني و محيط زيست هم تنها اقدامش چراغ سبز به وارد كنندگان بنزين بوده است لطفا براي نجات كلان شهرها از آلودگي مسئولانه حرف بزنيم نه اينكه شعار تبليغاتي بدهيم
Mostafa
Romania
مگه بد است که خانم محیط زیست به فکر اقتصاد خانواده بوده
چرا فكري به حال خودروهاي فرسوده نمي‌كنيد.
يك وام بدون بهره به مالكان خودروي فرسوده بدهند بخش اصلي مشكل هوا حل مي‌شود.
خودروهاي توليديشان هم فروش مي‌رود.
علی
نکنه میخواهید بگید آلودگی هوا تقصیر روحانیه ؟ بنظر من این آلودگی نتیجه خرابکاری های دولت قبلی است که دود آن اکنون از زمین برخاسته است .
با مزه بود!
همزمان با حضور ایشون و وزرای فریبکارشان در هر جا آلودگی رکورد می زند!! این که چیز خیلی عجیبی نیست. حتی مهدی هاشمی لات هم این را فهمیده بود!
امیر عباس
United States
اینهم تقصیر احمدی نزاد است اگر او به سفرهای استانی نمی رفت اقای روحانی ضرورتی نمی دید به این مراسمات تن بدهد و قسمت دو موضوع هم احمدی نژاد مقصر است او در این مراسمات جمعیت فراوانی را به محل می کشاند حالا شما جای اقای روحانی نباید عده ای به محل سخنرانی وی بیایند بزرگترها فکر می کنند مقصر فقر و گرانی و........ اقای روحانی میباشد اخه اون استقبال بود در مازنداران از ریس جمهور مملکت شد حقشون بود که از سمتهای خود مسئولین استان عزل شدند حالا اگه از دانش اموزان دعوت بعمل نیاید و انان از ریس جمهور محترم استقبال نکنند همین شما احمدی نزادی ها نمی گید کسی از ریس جمهور استقبال نکرد و کلید تدبیر قادر به باز کردن قفل ها نیست .اصلا از کجا معلومه که هوای شهر ری الوده بوده بگذارید کارشناسان مربوطه چون خانم ابتکار در این مورد نظر بدهند اینکه مردم نظر بدهند این یک روش کمونیستی و سوسیالیستی . قطعا نظر اقای اخوندی هم همین مطلب است چرا سعی میکنید افکار غیر اسلامی را نشر دهید
Germany
اينها چوب خداست
و اگر در انتخابات مجلس و خبرگان دقت نكنيم زلزله را هم افتاديم
یک عامل اصلی آلودگی هوا خودروهای بسیار فرسوده هستند که اغلب مردم کم بضاعت از آنها استفاده می کنند. یک پیکان مدل پایین یا نیسان وانت یا مینی بوس قدیمی چندین برابر یک خودروی استاندارد آلودگی ایجاد می کند. حالا اگر دولت جلوی تردد اینها را بگیرد داد می زنید دولت علیه محرومین است و اگر کاری به کارشان نداشته باشد داد می زنید دولت برای آلودگی هوا کاری نمی کند.
چه دلیلی دارد که همه مردم خودرو داشته باشند
شهر ری احمدی نژادی زیاد داره متاسفانه. برای همین مشکلات اونجا زیاده