شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

توقيف پاترول با ۵ تخلف حادثه ساز همزمان

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 352627
خودروي پاترولي كه با حركات نمايشي، سرعت و سبقت غيرمجاز و در خيابان ورود ممنوع در حال تردد بود، توسط پليس راهور سمنان توقيف شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر،سرهنگ "موسي بزرگي" رئیس پلیس راه سمنان در این باره اظهارداشت: ماموران پليس راهور شهرستان سمنان روز گذشته، هنگام كنترل محورهاي اين شهرستان يك دستگاه پاترول را توقيف كردند.

وي گفت: راننده جوان اين خودرو كه با حركات نمايشي، سرعت و سبقت غير مجاز و در حال عبور در مسير ورود ممنوع بلوار ۱۵ خرداد سمنان بود، همزمان ۵ تخلف حادثه ساز را مرتكب شد.

اين مقام انتظامي افزود: اين خودرو در سيستم پليس راهور دستور توقيف داشت و در سوابق راننده وي ۳۰ نمره منفي درج شده است.

سرهنگ بزرگي با بيان اين مطلب كه خودروي پاترول با توجه به انجام ۵ تخلف حادثه ساز همزمان، ۵ ميليون ريال جريمه نقدي و به مدت ۷۲ ساعت توقيف شد، افزود: گواهينامه راننده آن نيز ضبط و وي به مدت سه ماه از رانندگي معاف مي باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
با سلام و احترام دوستان عزیز 5 میلیون ریال جریمه برای کسی که 30 نمره منفی داشته و حالا هم جرایم را 5 تا 5 تا مرتکب میشودبه نوعی جایزه دادن به متخلف محسوب می شود بنده هم اگر بدانم انقدر کشکی برخورد می شود 10 تا 10 تا خلاف می کنم جریمه اش را هم می دهم!!!!!
آخر خدا وکیلی مگر نه اینکعه تخلف نامبرده (((( حادثه ساز))) بوده و این یعنی ایجاد حادثه برای سایر مردم پس این جریمه اندک و مسخره و برخوردهای شل و ول از کجا نشات می گیرد همکار بنده به علت خاموشی یکی از چراغها ( که خود او نیز هنوز متوجه این نقص نشذه بود) 50 هزار تومان حریمه شده تازه جان هيچکس راهم به خطر نیانداخته چون همان ساعت لامپش سوخته بود و در جاده هم نبوده