جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۷

عشوه خاتمی پس از توصیه فرمانده سپاه

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 175589
محمد خاتمی در آخرین اظهاراتش گفته که ما از سال۸۴ نباید در انتخابات شرکت می‌کردیم! این بار اگر شرایط فراهم نشد حتما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم. او که از سوی افکار عمومی به عنوان ضلع سوم سران فتنه شناخته می‌شود در روزهای اخیر اظهارات متناقضی و البته برنامه ريزي شده داشته که با واکنش‌های متفاوت همراه شده است.اخبار موثق وجود دارد كه خاتمي تلاش دارد در خفا از فتنه اعلام برائت كند و در جلسات رسمي براي از دست ندادن راي ضدانقلاب مواضع متفاوت اتخاذ كند.
به گزارش جهان، خاتمی در هفته‌های گذشته به اصلاح‌طلبان توصیه کرده بود از نظام عذرخواهی کنند تا زمینه‌های حضورشان در صحنه سیاسی کشور فراهم شود. او همچنین به میرحسین موسوی هم توصیه کرد تا از نظام عذرخواهی و ابراز ندامت کند. اما مسئولان نظام از جمله سردار جعفری بازگشت اصلاح‌طلبان را مشروط عنوان کردند، اینکه باید از نظام عذرخواهی شود و از فتنه سبز تبری. 

این گفته‌های سید محمد خاتمی در حالی در "محافل خصوصی" اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود که اخیرا برخی سایت‌های ضدانقلاب اقدام به انتشار آن‌ها کردند. واکنش‌ها به گفته‌های خاتمی هم که با هتاکی آمیخته است تماما حکایت از این دارد که اردوگاه اصلاحات به هیچ‌وجه از تغییر موضع او راضی نیستند و وی را تنها یک آدم فرصت طلب می‌دانند. 

اما اخیرا اظهاراتی از خاتمی روی خروجی سایت‌های ضد انقلاب قرار گرفت که کاملا در تناقض با این گفته وی بود: اولویت اساسی و راهبرد اصلی اصلاح طلبان بازگشت به عرصه سیاسی به هر قیمتی است، انتخابات آتی مجلس فرصتی است که نباید به راحتی از کف دوم خردادی‌ها برود. 

او اخیرا در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی شمال کشور به طرح صریح دیدگاهش درباره انتخابات پیش رو پرداخته و گفته: ما از سال۸۴ نباید در انتخابات شرکت می‌کردیم! متاسفانه این اشتباه ما بود. این بار اگر شرایط فراهم نشد حتما در انتخابات شرکت نمی کنیم. وی البته افزوده که: این نظر شخصی من است و همه باید بعد از شور و رایزنی با هم تصمیم بگیریم. 

البته این گفته‌های خاتمی را که سایت‌های فتنه منتشر کرده‌اند نه تنها با استقبال مواجه نشد بلکه مورد تمسخر هم قرار گرفته است، چرا که اکنون خاتمی به عنوان فرد غیرقابل اعتماد شناخته می‌شود. 

باید گفت تناقضات موجود در مواضع آقای خاتمی، اینکه در محافل خصوصی حرف از انتخابات و حضور تمام قد در آن می‌زند و حتی کارگروه ویژه برای انتخابات مجلس تعیین می‌کند اما در محافل عمومی حرف از تحریم آن به میان می‌آورد رفتار منافقانه محسوب می‌شود .

اخبار موثق وجود دارد كه خاتمي تلاش دارد در خفا از فتنه اعلام برائت كند و در جلسات رسمي براي از دست ندادن راي ضدانقلاب مواضع متفاوت اتخاذ كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاتمی از ابتدا دارای افکار التقاطی بود و اسلام ناب را قبول نداشت. او اسلامی معرفی می کرد که امام آن را اسلام آمریکایی می دانست. همان اسلام لیبرال
Iran, Islamic Republic of
شما شرکت نکن ولی ملت ایران منتظر اعدام شما هستند
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ! تا همین دوره های اخیر سنگ پای قزوین مظهر پررویی بود حالا سنگ پای اردکان !!!!!
United States
واقعا فکر کردی مردم اعم از اصلاح طلب یا اصول گرا به شما رای میدن ؟؟من که اصلاح طلب هم باشم به کسی رای میدم که حداقل ثابت قدم باشه مثل اقای احمدی نژاد پر قدرت کشور رو به جلو ببره .حتی موسوی از حرف خودش بر نگشت ولی شما هر روز .......
Iran, Islamic Republic of
من هم تصور نمی کنم سید محمد خاتمی دیگر جایی در بین مردم داشته باشد!!! ای کاش ما اصلاح طلبان هم کسی مانند احمدی نژاد داشتیم!!! با همان جرات و قدرت مقاومت
Latvia
آقاي خاتمي! شما به علت بي عرضگي و شعارزدگي و فرصت سوزي 8 سال رياست جمهوري و اصلاح طلبان حكومتي همراه شما بخاطر پرونده سياه دوران حاكميت خود بهتر است در هيچ انتخاباتي بعنوان كانديدا شركت نكنيد. چون همانگونه كه در چند انتخابات اخير ديديد اكثريت ملت ايران اجازه تكرار دوران سياه حاكميت اصلاح طلبان حكومتي در 27 سال 57 تا 84 را نخواهند داد!
اين بابا فكر كرده هنوز سال 76 است. يادش شده در يزد نزديك بود مردم با لنگه كفش او را بزنند و سپاه و نيروي انتظامي بود كه او را از دست مردم فراري دادند. يادش بخير اصلاحات. گفتگوي تمدنها. بنياد باران. جامعه مدني. آزادي انديشه. آزادي بيان و از اين قبيل حرفهای عوام فریبانه
Latvia
ايراني باشعورتر از آن است كه بخاطر مشكلات امروز كه اكثرا از گذشته به ارث رسيده و حتي اگر مخالف شديد آقاي احمدي نژاد باشد به امثال خاتمي و موسوي وهاشمي رفسنجاني كه باعث و باني بسياري از مشكلات پيچيده امروز ايران هستند راي دهد و گذشته سخت دوران آنها را تكرار كند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمي ترسو است؟ ديگر كسي به او اعتماد نمي كند
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی داره این فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
از دست دادن خاتمي ضربه شديدي به نظام مي زند. هر چند اشتباهات وي قابل توجه است اما با چه زباني بگويد كه مي خواهد به عرصه بازگردد؟
Iran, Islamic Republic of
من ولی برای شرافت آقای خاتمی ارزش زیادی قائل هستم. ماها چه اصولگرا و چه اصلاح طلب مسلمانیم. اینکه یکی در شر و ضرر به مردم مصمم و پر قدرت عمل کنه از نظر دینی و الهی بسیار قبیحه است.
خدا رو شکر خاتمی کسی که اگر احساس کنه که اشتباهی کرده است تغییرش میده و به قیمت از بین بردن کشور لج بازی نمیکنه.
من به عنوان یک اصلاح طلب مسلمان نظرم اینه. از اینکه آقای خاتمی تلاش برای صلح و سلامت میان ملت میکنند نیز از ایشان سپاسگذارم؛ خدا امثال ایشان را زیاد کناد.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی سرمایه نظام هست و ما به او افتخار داریم.البته اگر قصوراتی داشته که حتما داشته باید فرصت جبران داده شود ضمنا قصورات او به عقیده من کمتر از احمدی نژاد هست چون لااقل از رهبری حرف شنوی داشته در زمان ریاست جمهوریش نه مثل احمدی نژاد که رفتارش در مقابل امر رهبری و بها دادن به اطرافیان مجرمش به هیچ نحوی قابل توجیح نیست.
Iran, Islamic Republic of
از مزایای اقای خاتمی اینه که تعامل خوبی با مردم دارن نمونشم انتخابات ریاست جمهوری دوره خودشون بود که با مولوی عبدالحمید در زاهدان یه شب تاصبح مذاکره کردن فردای اون روز تمام امکانات اهل سنت به تکاپو افتاد وایشان رای بالایی دربین برادران اهل سنت بدست اوردن ایشان در جذب حداکثری استاد هستند
Iran, Islamic Republic of
من مطمئن هستم که باید برای تمام ایرانیان با انواع نظراتی که دارند حق اظهار نظر قایل بشویم و همین طور احترام .
به صرف اینکه نظر یا عقیده ای مطابق میل ما نبود به آن بی احترامی نکنیم تا همه ما از ایرانی بودن لذت ببریم و احساس تعلق خاطر به کشور مان داشته باشیم لذا من با انکه نظر آقای خاتمی را قبول ندارم برای نظرایشان احترام قایل هستم.
United States
"خاتمی سرمایه نظام هست و ما به او افتخار داریم. ... "


دوست عزیز تعریف شما از سرمایه چیست؟ با این حال اگر شما شیعه باشید لابد الان هم به زبیر افتخار دارید (می کنید) که برای براندازی نظام علوی جنگ تمام عیار با استوانه های اون زمان حکومت پیامبر راه انداخت ولی خدا با دست یداللهی علی (ع) محکم زمینشون زد
خاتمی دیگه باید چه خیانتی بکنه که شما اونو سرمایه ندونید ؟!
دیدار با دشمنان ملت برای هم پیاله شدن، پول گرفتن از دشمنان ملت برای براندازی، تهمت زدن به نظام اسلامی در سطح بین الملل، ایستادن جلوی حرف رهبری که فرمود تقلب ادعایی دروغ است و پافشاری بر این دروغ، حمایت تلویحی و رفتاری از روزه خواران سال 88، نداشتن موضع قاطع و محکوم نکردن حرمت شکنان عاشورای 88، همکاری صریح با سران فتنه برای براندازی نظام و....
هر آدم عاقل و وطن پرستی با دیدن یک شمه از اینها تکلیف طرفو یکسره می کنه
اگر شما به نظام اسلامی علاقه یا پایبندی ندارید فقط همون یک فقره همراهی با روزه خواران و یا حرمت شکنان عاشورای 88 کافی بود تا از خواب سبز لجنی بیدار بشید و عنان دلتونو به دست یه آدم امین تر و مومن تر بسپارید نه خائنی مثل خاتمی که با وجود بیش از دو سال رافت نظام هنوز داره هارت و پورت می کنه و برای نظام شاخ و شونه می کشه
Iran, Islamic Republic of
خاتمي شرمايه نظام است يعني مايه شرنظام است اين شرو بايد از ریشه كند