جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
حیدر رحیم‌پور ازغدی در گفتگو با جهان:

زاکانی از مصادیق حماسه‌سازان است/ هنوز باید فضای سیاسی کشور را رصد کرد

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 282580
یک فعال فرهنگی و اندیشه‌ای از فعالان سیاسی خواست تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال نموده و فضای سیاسی کشور را رصد ‌کنند.
زاکانی از مصادیق حماسه‌سازان است/ هنوز باید فضای سیاسی کشور را رصد کرد
استاد حیدر رحیم‌پور ازغدی عضو جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهان‌ درباره چرایی عضویت خود در این جبهه اظهار داشت: افرادی که در این جبهه می‌شناسم از بهترین، فداکارترین و ارزشمندترین افراد این مرز و بوم هستند و به امید خداوند در صورتی که هماهنگ شده و با ایمان در مسیر انقلاب و اهداف مقدسش گام بردارند، روز به روز بر توفیقاتشان افزوده خواهد شد.
 
این فعال فرهنگی و اندیشه‌ای اضافه کرد: جبهه حماسه‌سازان که مجموعه‌ای گفتمانی و فرهنگی ـ سیاسی است، امروز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعارهای ایشان به ویژه شعار سال جدید - حماسه سیاسی و حماسه  اقتصادی-  باشند تا به قله‌های پیشرفت اسلامی نائل آیند.
 
استاد حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی با بیان این که افتخار می‌کنم عضو کوچکی از مردم و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی باشم، افزود: شخصیت آقای دکتر زاکانی در مسیر انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون شناخته شده است و حضرتشان را از مصادیق حماسه‌سازان به ویژه در دوران دفاع مقدس می‌دانم.
 
ایشان اضافه کرد: معتقدم هنوز تعیین نامزد نهایی و قطعی برای انتخابات ریاست جمهوری زود است و همان گونه که سخنگویان محترم جبهه حماسه سازان نیز بیان و تاکید داشتند، فعالان سیاسی و مردم علاوه بر تصمیمات گرفته شده تا این لحظه، باید دائما فرمایشات رهبری را دنبال نموده و فضای سیاسی کشور را رصد ‌کنند و بنده نیز مانند آنها در نزدیک‌ترین زمان به روز رای‌گیری، تصمیم قطعی و یقینی خود را اتخاذ و اعلام خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *