کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حیدر رحیم‌پور ازغدی در گفتگو با جهان:

زاکانی از مصادیق حماسه‌سازان است/ هنوز باید فضای سیاسی کشور را رصد کرد

1 ارديبهشت 1392 ساعت 12:34

یک فعال فرهنگی و اندیشه‌ای از فعالان سیاسی خواست تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال نموده و فضای سیاسی کشور را رصد ‌کنند.


استاد حیدر رحیم‌پور ازغدی عضو جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهان‌ درباره چرایی عضویت خود در این جبهه اظهار داشت: افرادی که در این جبهه می‌شناسم از بهترین، فداکارترین و ارزشمندترین افراد این مرز و بوم هستند و به امید خداوند در صورتی که هماهنگ شده و با ایمان در مسیر انقلاب و اهداف مقدسش گام بردارند، روز به روز بر توفیقاتشان افزوده خواهد شد.
 
این فعال فرهنگی و اندیشه‌ای اضافه کرد: جبهه حماسه‌سازان که مجموعه‌ای گفتمانی و فرهنگی ـ سیاسی است، امروز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعارهای ایشان به ویژه شعار سال جدید - حماسه سیاسی و حماسه  اقتصادی-  باشند تا به قله‌های پیشرفت اسلامی نائل آیند.
 
استاد حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی با بیان این که افتخار می‌کنم عضو کوچکی از مردم و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی باشم، افزود: شخصیت آقای دکتر زاکانی در مسیر انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون شناخته شده است و حضرتشان را از مصادیق حماسه‌سازان به ویژه در دوران دفاع مقدس می‌دانم.
 
ایشان اضافه کرد: معتقدم هنوز تعیین نامزد نهایی و قطعی برای انتخابات ریاست جمهوری زود است و همان گونه که سخنگویان محترم جبهه حماسه سازان نیز بیان و تاکید داشتند، فعالان سیاسی و مردم علاوه بر تصمیمات گرفته شده تا این لحظه، باید دائما فرمایشات رهبری را دنبال نموده و فضای سیاسی کشور را رصد ‌کنند و بنده نیز مانند آنها در نزدیک‌ترین زمان به روز رای‌گیری، تصمیم قطعی و یقینی خود را اتخاذ و اعلام خواهم کرد.


کد مطلب: 282580

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/282580/زاکانی-مصادیق-حماسه-سازان-هنوز-باید-فضای-سیاسی-کشور-رصد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com