سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲۹
۲۸۳
چرایی بازگشت احمدی‌نژاد به «مسجد»

آقای احمدی‌نژاد این بار "ظریف" بخندید!/ آلبومی از عکسهای یادگاری؛ هم با مسجدی‌ها هم با هدیه تهرانی

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 406249
این بازگشت که قطعا معنا و مفهوم توبه از آن برداشت نمی‌شود در حالی بعد از یک هفته تبلیغات سنگین اتفاق می‌افتد که جریان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد یعنی همان افرادی که در اذهان مردم به جریان انحرافی شناخته می‌شوند تمام مراسمات و میتینگ‌های خود را طی سالیان گذشته در هتل‌ها، ورزشگاه‌ها، محل برگزاری جشنواره‌ها و غیره برگزار می‌کردند.
آقای احمدی‌نژاد این بار "ظریف" بخندید!/ آلبومی از عکسهای یادگاری؛ هم با مسجدی‌ها هم با هدیه تهرانی
گروه سیاست جهان نيوز ـ سید یوسف آل‌داود: امروز بعدازظهر محمود احمدی‌نژاد قصد دارد تا با سخنرانی در مسجد جامع المهدی(عج) شهر ری یاد و خاطره سال‌های ابتدایی خود در ریاست جمهوری را زنده کند. وی که اواخر دوران ریاست جمهوری‌ نهم با چرخشی عجیب جریان ارزشی را رها کرده و به دامن روشنفکرنماها پناهنده شد دوباره پیچ تاریخی جدیدی را آغاز و نیت کرده تا به دامن مسجد بازگردد.

حدود یک هفته است که اطلاع‌رسانی یاران رئیس جمهور سابق برای سخنرانی احمدی‌نژاد در یکی از مساجد جنوب شهر تهران آغاز شده است. موجی از پیامک‌ها و خبررسانی سایت‌های وابسته به جریان انحرافی که سعی داشت یاد و خاطره شور و شوق مردم در ایام انتخابات ۸۴ را زنده کند.

اطرافیان محمود احمدی‌نژاد که مدت‌هاست با اطلاع‌رسانی‌های کذب و درج اخبار محفلی نادرست سعی در القای جدایی وی از مشایی دارند اکنون می‌خواهند پشتوانه اجتماعی جریان مذهبی کشور را برای حضور سیاسی موثر بازیابی کنند.

این افراد که تا پیش از این خواهان استفاده از پتاسیل آن‌چه که "ظرفیت اجتماعی" امثال هدیه تهرانی می‌خواندند، بودند و با هزینه‌ها و پول‌های هنگفتی که به پای این افراد ریختند و پشت پا به اصل خویشتن زدند و منحرف شدند اکنون بعد از سال‌ها دوباره به پایگاه اصلی و مردمی جریان ارزشی یعنی مسجد برگشته‌اند.

این بازگشت که قطعا معنا و مفهوم توبه از آن برداشت نمی‌شود در حالی بعد از یک هفته تبلیغات سنگین اتفاق می‌افتد که جریان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد یعنی همان افرادی که در اذهان مردم به جریان انحرافی شناخته می‌شوند تمام مراسمات و میتینگ‌های خود را طی سالیان گذشته در هتل‌ها، ورزشگاه‌ها، محل برگزاری جشنواره‌ها و غیره برگزار می‌کردند.

قشر مذهبی جامعه که دیگر خوشبینی خود را در رابطه با رئیس جمهور سابق به طور کلی از دست داده معتقد است این چرخش دوباره به مسجد یک نمایش واقعی نیست و بهتر بود با توجه به برگزاری جشنواره فیلم فجر و حضور اعوان و انصار سینماگر با همه نوع خط و مشی روشنفکری و شبه روشنفکری و ظواهر آراسته! مراسم سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در همین مراسم اجرا می‌شد.

گرچه تحلیل‌گران سیاسی معتقدند احمدی‌نژاد با راه‌انداختن بازی نامه‌نگاری رحیمی به وی خواهان آغاز یک دیالوگ بوده و مراسم امروز نیز در همین راستاست اما باید گفت در خوشبینانه‌ترین حالت خروج از آنچه که جریان انحرافی نام سکوت برایش گذاشتند انتخابات سال آینده به عنوان یک هدف‌گذاری است.

رئیس جمهور سابق و اطرافیانش که سال‌هاست با مردم روراست نبوده و نشان دادند تمام عکس‌های انداخته شده با قشر مستضعف را برای یادگاری می‌خواستند اکنون بعد از سال‌ها قرار است پا به یکی از محلات جنوبی تهران بگذارند.

گر چه جریان انحرافی تمام سعی خود را کرده تا برای احمدی‌نژاد تصویری از "مطالبه حضور" را به نمایش بگذارند اما باید گفت دست فریب برای مردم نمایان شده و قرار نیست جریان، گروه یا قشری از جامعه نقش پله را بازی کنند.

از ابتدای انتخابات سال ۸۴ بود که پای قشر مستضعف به میان کشیده و این جامعه موثر به عنوان "رکن انتخاباتی" جریان‌ خاص سیاسی مبدل شد. پرستیژ مردمی بودن با حضور در مناطق شوش، دولت‌آباد، شهرری، جوادیه و راه‌آهن تهران اما خیلی زود رنگ باخت.

در انتخابات‌های بعدی بود که عکس‌های یادگاری با دستان پینه بسته پیرمرد روستایی تبدیل به نشست و برخاست با هدیه تهرانی شد. البته دستان لرزان و نگران عزت‌الله انتظامی که می‌گوید در یک تدلیس به تمام معنا قرار گرفته بود نیز آخرین تیری بود که در دوران نام‌نویسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ رونمایی شد.

می‌توان گفت اگر احمدی‌نژاد امروز به جنوب تهران و دامن مسجد برگشته تا از اشتباهات گذشته خود ابراز پشیمانی کند باید به سوالات متعددی در اذهان عمومی پاسخ دهد و حداقل برای یک بار هم که شده لحن شوخی و خنده خود را کنار بگذارد و تکلیفش را خیلی صریح، شفاف و روشن با امثال مشایی مشخص نماید و الا این مردم دیگر حاضر نیستند تا بازی مضحک گذشته امثال او را تحمل کنند.

بارها از اول انقلاب شاهد این بودیم که امثال احمدی‌نژاد دوران افول و انزوای خود را در محلات پایین تهران سپری کردند و با سخنرانی‌های پرشور احساسات مردم را به بازی گرفتند و وقتی به صندلی قدرت تکیه زدند حتی گذرشان هم به این طرف‌ها نیفتاد.

برای مردم کار چندانی سختی نیست که احمدی‌نژاد سال ۸۴ را با احمدی‌نژاد ۹۲ مقایسه کنند و بفهمند که رئیس جمهور مشایی‌دوست سال ۹۲ دکتر ساده دل و مردمی سال ۸۴ را قورت داده است. بهتر است آقای دکتر فراموش نکند که نظام برای صیانت از آرای وی چه هزینه سنگینی را در مقابل طبقه اشرافیت و رانتی جامعه تحمل کرده است اما در ازای آن شاهد حرکات ناموزون سیاسی در سال‌های بعد از فتنه بود.

احمدی‌نژاد و یارانش اگر هنوز گمان می‌کنند که جریان ارزشی سه میلیون رای بیشتر ندارند بهتر است وقت خود را برای جنوب تهران و تریبون‌هایی چون مسجد تلف نکنند اما اگر واقعا معتقدند که عمده مردم از همین قشر هستند باید در ابتدا تکلیف خود را با خیلی از مسائل که یکی از آن‌ها یازده روز خانه نشینی و دست دوستی به مردم اسرائیل بود، مشخص کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حبیبی زاده
دریغ از احمدی نژاد 84... امیدهای زیادی بسته بودیم دکتر اما...
مجید مجد
United States
همونشم خیلی به دل من نمی نشست
.....
دکتر اولش خوب بود و مخلصانه کار میکرد ولی وقتی منحرفان و خرافه پرستان دورش رو گرفتن و از ولایت دورشان کردن دیگه از دست رفت . فکر نمیکنم دیگه اصول گرایی باشه که بهش رای بده
احمدی نژاد خدمت کرد ولی آخرش هرچی کاشته بود رو زد خراب کرد..
در خوشبینانه ترین حالت آقای احمدی نژاد با رفتارهای نابخردانه ی خود که نام سیاست را هم نمی توان بر آن گذاشت در سطح خارجی اجماع جهانی علیه ایران و به سود اسراییل را رقم زد و در سطح داخلی با سوءمدیریت, سوء استفاده از قدرت, ایجاد منازعات داخلی, حیف و میل گسترده ی بیت المال و... کشور,..
عیبش چو بگفتی هنرش نیز بگو
از هنرش بگویید تا مستفیض گردیم...
maral
Iran, Islamic Republic of
ها؟!؟!!؟؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز درود بر شرفت
Moldova, Republic of
.... اینها مبانی شرف شما هستند؟
علی
مردانگی می خواد بعد این خبر لیست سخنرانی های دکتر احمدی نژاد و محل اون ها رو بعد از ریاست جمهوری منتشر کنی ببینم "مسجد" چند امتیاز میاره از شلمچه و مناطق جنگی چیزی نمی گم
سید
چه خوب عنان به دست میگیرن همه یکباره ضد احمدی نژاد میشن...
الف
دوستان عزیز انقلابی و ارزشمدار, تا کی سرمایه سوزی و فرصت سوزی؟ چرا نیروهای انقلاب را حتی اگر ضعف و کژی نیز دارند از جبهه انقلاب خارج می کنید؟...
Iran, Islamic Republic of
کلا از اول تا آخرش این یکی بود
دوران اینم تموم شده مثل دوران روحانی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد رب النوع مردانگی و مجسمه ساده زیستی و صداقت
Iran, Islamic Republic of
بیشتر شبیه مجسمه ... بود
Iran, Islamic Republic of
اگر اون مجسمه بود بر امثال حسن فریدون چی نامی می نهید
شما یا نمیدونی احمدی نژاد کیه یا نمیدونی مردانگی چیه یا تا حالا ساده زیستی برات تفهیم شده از صداقت هم کلا چیزی نمیدونی وگرنه به احمدی نژاد ربط نمیدادی
نادر
Iran, Islamic Republic of
درست میگی صداقت یعنی اینکه با پررویی بیای به آمریکا بگی از دروغگویی دست بردار !

بعد خودت همش دروغ تحویل مردم بدی، عبور از رکود ! کاهش تورم ! آزادی داراییهای بلوکه شده

هر روز از صندوق توسعه پول بر می دارن و اسکناس چاپ میکنن ! بعد میگی دارایی بلوکه شده آزاد کردیم
نوشین
Iran, Islamic Republic of
...استکبارستیزی است
از چشم و دل افتاده را دیگر جایی نیست
وقتی که بخاطر مشائی و بقایی مقابل رهبری ایستاد از چشم مردم افتاد و دیگر هیچ اطمینانی به وی نداریم .
محمود بای بای
Iran, Islamic Republic of
درسته قمر ارزشش رو از خورشید می گیره اگر منعکس کننده نور نباشه بی نور می شه
Iran, Islamic Republic of
کی وایستاد بابا؟! الکی جو می دهید ها!!
ولی من از 84 می دونستم بدبختی برای ملت می مونه.
مرده باد بهار مرده باد بهار مرده باد بهار
جهان نیوز باز افشاگری کن
France
وچه خوب فرموده اند:هرکس بغیرخدا دل ببندد؛امیدش ناامیدشود...
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
از زماني كه آقاي احمدي نزاد به نفوذيهايي مانند مشايي ورحيمي چسبيد واز اصول گرايان اصيل حدا شد از چشم طرفدارانش افتادوتازماني كه به صورت شفاف ازآنها اعلان برائت نكند بهتر است آن مقدار آبروئي هم كه به خاطر خدمت صادقانه در دوره اول رياست جمهوري كسب كرده بيش از اين هزينه نكند.
من دوبار بهش رای دادم ولی گول ادعا ولایتمداریش را خورده بودم
noh
قبول دارم چهار سال دوم بسیار افتضاح بود اما بپذیرم که چهار سال اولش هم خدمات کم نظیری کرد،البته اگر منصف باشیم.
همه ی ما آدمها نقاط ضعف و قوت داریم و ممکنه اسیر دام نفس بشیم پس اجازه بدیم منع دیگران رو نکنیم.
احمدی نژاد از اولش هم نه اصولگرا بود نه اصلاح طلب. این که در درونش به چی می اندیشه رو فقط خدا میدونه پس برای خودمون گناه الکی درست نکنیم.
احمدی نژاد 84 با اشتباه خودش از یک طرف و در درجه اول و از طرفی با درافتادن با غول قدرت و ثروت که امروز داریم نتیجه اش رو می بینیم زمین خورد .
اما چه مثبت بدید چه منفی دعا می کنم گفتمان احمدی نژاد 84 "گفتمان محرومان و زجر کشیدگان نه سرمایه داران بی درد"
تا ابد در این مملکت زنده بمونه خواه با احمدی نژاد خویشتن پالوده خواه بدون او.
گفتمانی که امروز ،روز انزوای اوست
به امید آن روز
حرف دل بود امیدوارم منتشر کنید
یا علی
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
جهان با استناد به چه چیزی میگی قشر مذهبی خوشبینی خودش رو به احمدی نژاد از دست داده ؟ مگه وکیل مدافع ملتی ؟
احمدی نژاد کارهای بزرگی برای کشورمون انجام داده که هنوز هم داریم تاثیراتش رو می بینیم آخرینش ماهواره فجر ...
با این کارا نمی تونی احمدی نژاد رو نابود کنی البته قبول که احمدی نژاد باید خطش رو از امثال مشایی جدا کنه
مثل اینکه اومدن دوباره احمدی نژاد منافع خیلی ها رو به خطر انداخته ...
بچه دهاتي
نه رهگذر جان ؛ جهان نيوز وكيل مدافع ملت نيست ؛‌رييس ملته ....
Iran, Islamic Republic of
«أحسب الناس ان یترکوا أن یقولوا آمنا و هم لایفتنون؟! ولقد فتنا الذین من قبلهم فلیعلمن الله الذین صدقوا و لیعلمنّ الکاذبین»
آيا مردم پنداشتند كه تا گفتند ايمان آورديم رها مى‏شوند و مورد آزمايش قرار نمی‌گیرند؟! و به يقين كسانى را كه پيش از اينان بودند آزموديم تا خدا آنان را كه راست گفته‏اند معلوم دارد و دروغگويان را [نيز] معلوم دارد.
Iran, Islamic Republic of
ای داد و بیداد....
دوستان جهان نیوز...
سلام به کجا می رویم ؟؟ اصلی فرعی رو گم نکنین دوباره خواهشا در این جبهه عظیم معاندان نظام خودی ها را نزنین... لطفا
Iran, Islamic Republic of
من نمي دونم بعد انقلاب كدام دولت خوب بوده الان با اين وضعي كه شما پيش اوردين اصلا انقلاب از سال 57 تا حالا دست هيچ ادم اهلي نبوده
موسوي كه بده شد
هاشمي كه بده
خاتمي كه بده
احمدي نژاد كه بده
روحاني هم كه معلومه
...
اکبر هاشمی بهرمانی
United States
من سال 88 به احمدی نژاد رای دادم ولی از بین بد وبدتر بد را انتخاب کردم
Iran, Islamic Republic of
حزب الله احمدی نژاد را ساده زیست و مطیع ولایت می خواست اما امان از رفیق بد...
میلاد
اونم چه رفقاییی
وای وای
اختلاسگر
عشق خلوسسسسسسسسسسسسسسسسس
United States
مطمون باش کسانی عوض می شوند که از اصل اعتفادی نداشتند اما انهایی که اصیل و ریشه ای بودند هیچگاه حتی در بهترین موقعیت ها خود را نباختند
نادر
Iran, Islamic Republic of
حزب الله بره سراغ هاشمی خوب
خاتمی
کروبی
روحانی
اینهمه نخبه داریم ! بره سراغ اونا

احمدی نژاد مال ملت هست نه مال حزب الله

خودشم خواست برای ملت باشه نه فقط برای حزب الله
اصغری
من طرفدار اصلاح طلبها هستم ولی فکر میکنم اصولگراهای همفکر جهان نیوز از بازگشت اخمدی نژاد اصلا خوشحال نیستند
United States
اصل انتقاد به جهان نیوز توسط حامیای احمدی نژاد به خاطر همین انتقادات تند و تیز جهانه
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
و البته بي مورد و بي ربط همراه با كينه شخصي و به دور از واقعيت
جهان نیوز بزنین دست قشنگرووو
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
جهان تو چرا اينقدر از كوچكترين حركات احمدي نژاد به خودت مي لرزي واقعا عجيبه براي هر خبري تحليل مي زني
بابا جهان و لرزش؟؟؟
بنده خدا اگر لرزشی بود که کامنتای افراطی هارو منتشر نمی کرد
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
جهان جون نترس .. احمدی نژاد که تمام جای جای فقیر نشین ایران رفته و دیده که حتی تو از اونجا عکس که نداری هیچ خبر هم نداری عزیز نترس
علي كريمي
Iran, Islamic Republic of
شما به بي بي سي ميگيد سايت انحرافي...
سانسور چی بازم سانسور چرا واقعا عجیبه
حامد
Iran, Islamic Republic of
این کار اسمش انتقاد نیست
عقده گشایی و حسادت هست

کدوم میتینگ بعد از اومدن روحانی تا حالا برگزار شده که توی ورزشگاه و هتل و باشگاه بوده
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها و جهان نیوز، قوم و قبیله و داماد و فامیل باز نیستن. کسی که درست کار نکنه عذرشو می خوان!
میلاد
من تا حالا دیدم نسبت به جهان نیوز اصلا خوب نبود اصلا و ابدا ولی یه مدته به خاطر تولیداتش خوشم میاد ازش
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
جهان جان ببین چه کار کردی که مخالفای قدیمی دارن دوست امروزیت میشن
چرخش تا این حد ...
United States
اصلا جهان اگر یک ذره با منافع شخصی اش منافات داشته باشد پخش نمی کند
France
اینقدرفکرنکن داداش ؛میچایی هاااا!
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر همان قدر از ايشان بيزاريم كه از اصلاح طلبان بر انداز بيزاريم.
United States
من یکی دیگه خسته شدم از سیاه بازی احمدی نژاد ـ هاشمی...
یکی باید بیاد تو عرصه که به فکر مردم باشه نه بازی قدرت...
از بهاااااااااااارررررررر چه خبررررررر؟
از رحیمی چه خبرررررررررر؟؟
France
خبرش رو ازکارگزاران وهاشمی بگیر گلم!
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
هم بهار مشائي وهم خزان رحيمي از جنس شما بودندكه احمدي نزاد بيچاره شد.
ایرانی
امیدوارم این بار جریان اصولگرا و مردمی که زیر چرخ های توسعه سازندگی له شدند فریب دو قطبی سازی ها را نخورند و به سراغ کسی بروند که «حقیقتا» رو در روی تفکر لیبرال مسلکی بایستد و عاقلانه و جهادی مملکت را اداره کند.
Iran, Islamic Republic of
مثلا کی؟؟!!
سازندگیمون کجا بوده اونا همش خاطره بوده
احتمالا برای اینا یکی مثل قالیباف یا لاریجانی یا ولایتی خوبه!
Iran, Islamic Republic of
اوه اوه یکی از یکی با مرام تر و خوش قول تر
Iran, Islamic Republic of
بهار آمدنیست
غمگسار آمدنیست
Latvia
این بهار که تو میگی، خدانکنه
Iran, Islamic Republic of
چقدر گیر دادید به احمدی نژاد این هم ثمره اش! بروید با روحانی حال کنید
اومدن روحانی هم ثمره لجبازی‌های احمدی‌نژاد بود. و البته عمده طرفداران مشایی هم به روحانی رای دادند!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی بای بای
احمدی نژاد تغییر نکرده....
Iran, Islamic Republic of
گفت: تا داروغه را گوئیم، در مسجد بخواب

گفت: مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست
پس نرو تو مسجد بخواب
حامد
Iran, Islamic Republic of
مسجد خونه خداست
برا همه توی خونه خدا جا هست
احمدخواجوند
شمارا ناراحت ورود احمدي نژاد نباشيد اايشان راواگذار كنيد بما وكلاه خودرا محكم نگهداريد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگه تونستید کسی رو پیدا کنید بعد از قدرت هم مردمی بمونه سلام منو هم بهش برسونید ...
Latvia
خاتمی اینچنین بود
United States
واقعا پستی که برای دنیای خود تهمت می زنی
اون از اول هم مردمی نبود که بخواد مردمی بمونه
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
البته براي غربيها.
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
امیدوارم که دشمنان این مرد خدوم مث جهان نیوز خفه بشن

مردش هستین منتشر کنید
صفر سوخته سرائی اصل
United States
آقا هادی بابا شنیده بودیم حامیای افراطی احمدی نژاد کلا در عفت کلام بی ترمزن ولی دیگه نه اینجور بابا تو حامی پاک ترین و پاک دست ترین دولت تاریخی بده اینجور حرف زدن بابا عدالت مهروورزی کرامت این حرفا چیه دیگه.آقا هادی من به شما علااقه مندم یه مقدار مودب باشید.
میلاد
ادب مرد به زدولت اوست
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
هادي جان من به جاي شما باشم ديگر نظر آبكي نمي دهم.
Iran, Islamic Republic of
بابا چقدر طرفدار داری جهان
میثاق مرادی زنده رودی
هم دوران سیاست احمدی نژاد به سر اومده هم دوران بازیگری هدیه تهرانی
مهره های سوخته
United States
ما ادراک ما دوران
امیررضا
United States
میثاق مرادی
بگرد عکسهای مراسم سخنرانی امروز دکتر احمدی نزاد را پیدا کن و ببین ، بعد بگو به سر اومده ...!!!
...
سعید
France
هنوزم دوست داریم الان از داخل مسکنی که احمدی نژاد به راحتی در اختیارمون گزاشت این پیامو میفرستم....یک موی احمدی نژاد به کل کابینه
United States
فرانسه هم محمود مسکن مهر ساخته؟؟؟
بابا شنیده بودیم ونزوءلا ساخته ولی فرانسه رو دیگه نه
عشق مدیریت جهانی بود ولی فقط عشق و بود و عشق خبری از عمل نبود
United States
عزیزم اگه به آی پی باشه شما خودتم از آمریکا داری مطلب مینویسی. حالا معلوم نیست آی پی منو کجا نشون بده....
Latvia
خانه ای که به قیمت تورم و بدبختی دیگران صاحب شدی،...
اگر تورمی که تحمل کردیم به خاطر خانه‌دار شدن چند میلیون هموطنم بوده من که راضیم
اما همین را هم این دولت فعلی دروغ میگوید
Latvia
من بعد از بیست سال کار صاحب خانه شدم با دسترنج خودم و بعضی یک شبه و بدون زحمت. کجای این عدالت است.
سعید تو هنوز فرانسه ای؟ برنگشتی ایران؟ همه بورسیه های ناحق رو که برگردوندند، تو چطوری موندی اونجا؟
مهره سوخته
کاش یادی از نکات مثبت دولت احمدی نژاد بخصوص در مقایسه با این دولت می کردید. خیلی تند وتیز نقد کردید...
م.و
همینو بگید والا
حمید
.... توقع داری تاوانش رااحمدی نژادپس بده؟
مجید مجد
دوره احمدی نژاد به سر اومده
طرفدارهای افراطی وی بدانند
م.و
ولی دوره افراطیون اصلاح طلب شروع شده نه بگین دیگه خجالت نکشین ....
محمود فقط محکم و قوی کار می کنه با ظریف و ظریف بیگانست!! تحریم و کاغذ پاره و ...یادتونه
Latvia
کار میکنه ولی چه کاری؟ حاصل کارش بدبختی...
حق طلب
نظام از آراء آقای احمدی نژاد صیانت کرد یا نظر و خواسته ی مردم؟!!!

اگر الآن دار و دسته ی اعتدال و جناب روحانی بر مسند قدرت تکیه زدند و رییس ستاد میرحسین شده وزیر این مملکت به خاطر بی بصیرتی های امثال نویسنده این مقاله است!
ما به دکتر انتقاد داریم ولی از حمایت ایشون هم دست بر نمی داریم چون بهتر از ایشون سراغ نداریم!!!

جهان میدونم نظرمو پخش نمیکنی ولی اینو نوشتم برای خودت و قلم به دستانت!
اری ما به دکترانتقاد داریم
اما از ایشان حمایت می کنیم چون تنها کسی بود که در برابرهمه دشمان داخلی و خارجی ایستاد و دست اوردهای زیادی از جلمه فضا هسته ای نانو ....
میثم
سلام
متاسفانه این جهان نیوز بقول خودش با بصیرت کاری کرد که ....
....
این که کسی اشتباه کنه اما نقدش نکنیم درست نیست
نقد اشکال نداشت بلکه بر مسند قدرت تکیه زدن فعلیها نتیجه رفتارهای غلط دکتر در سالهای پایانی است.

اگر طرفدار حق و نظام حق‌طلب هستیم باید رفتار غلط را نقد کنیم هرچند از طرف شخص محبوب ما باشد
Iran, Islamic Republic of
البته به شرط اینکه از اونور پالون نیفتی. همه مسائل روهم بشکنی سر احمدینژاد ساکتین فتنه به حاشیه میرند و مثل دور قبل انتخابات مجلس که آقای زاکانی شدیدترین برخوردها رو با پایداریهایی که در یک جبهه با اونا قرار میگرفت (جبهه اصولگرایی) انجام داد و نتیجش فتح مجلس بوسیله ساکتین شد.
قبلا که چاپ نمیکردی جهان!
حرف شما درسته ولی نقد با کینه توزی زمین تا آسمون فرق داره
...
Iran, Islamic Republic of
ماهم ايشان را نه من ش...مي دانيم.
جهان نیوزی های بیخودییییییییییییییییییییی
هادی
احسنت
هادی
..خجالت بکش
تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
...عجله نکنید هنوز وقت هست..
خندیدیم
Iran, Islamic Republic of
از تحلیل..شما متشکریم
چه مرگت هست جهان.
...
جهان نیوز بسه توروخدا همه ما می دونیم این قماش ادبیاتشون چطوریه خواهشا دیگه این فحش هارو منتشر نکن
امید
....

و چرا و چراهای دیگر.....
..
امید
میدونستم مردش نیستین!!!
نیمــ ـ ـ ـ ـــآ
Iran, Islamic Republic of
آفرین واقعا زیبا بود
..
...خدا حامی مظلومان است
United States
مظلومان بله
احمدی نژاد مظلوم نیست مغروره
الکی مغروره جو گرفتتش
.... شما خودتون رو خسته نکنید
محمدی
چرا ابنقدر از یک سخنرانی ترسیدید.....
محمدشمش
شما چرا اینقر ناراحتید بگذارید خود مردم تصمیم بگیرند
United States
تصمیم مردم عبور از احمدی نژاد است اینو همه می دونن
شاید شما اینطور باشید و فکرکنید همه مث شما اند ..خودتونو مردم نبینید مردم ما فردی رو که برای مردم تلاش کنه هیچ موقع فراموش نمیکنن....
هاشم آقا
عزیزم این مردم و همه ای که میگی دقیقا یعنی کیا ؟؟و چقدر؟؟ ....
Romania
به امار رای ها نگاه کن متوجه میشی
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نزاد خادم مردم بود چون از میان مردم برخاسته بود .چپاولگر و شریک کدخدا نبود. انشا الله برمیگردد و کشتی انقلاب را به کمک رهبر عزیز هدایت میکند....
رهنما
احسنت
س
استقبال امروز رو ببنید تا ساعاتی دیگه....
جرات دارید عکسهاشو بگذارید؟
مجتبی
.....
کاش مثل خیلی از سایتهای حامی فتنه و جلبک ... بودی چون اوضاعت از ...هم بدتر خواهد بود.....
مرتضی
Finland
... دکتر احمدی نژاد همیشه مسجدی بوده و هست و خواهد بود. ..
پيش مرگ كُرد مسلمان !!؟؟
ولى اغفال شدنش بوسيله رحيمى ومشايى وباقرى عجيب و
دلسرد كننده بود !!!!
خدا به حق خون شهدا و به حق نذرهایی که مردم برای او کردند ازش نگذرد. اونقدر افتاد دنبال ...مشایی و آدم های بی هویتی چون م...و ب... که کار بجایی رسید که دیگه نمشد آنرا جمع کرد
ترس اصلاح طلبان و اصول گرایان از محمود....
مهدی
بنده تا این لحظه ازهرکسی پرسیدم واز هرمقام مطلع وسایت های مخالف پیگر شدم که این گروه انحرافی چکاری کرده که انحرافی شده ...
هادی
هیچی، چونکه توی مملکت ما عادت شده به مخالفان برچسب بچسبونند . ...
در انتها دوباره مردم و كساني كه به او راي ندادند؟انسان جايز خطا و
دهقان دامغانی
امان ازبی بصیرتی.یعنی این اقای نویسنده نمیداند که طرفداران احمدی نزاد اشکالات اقای دکتر را میفهمند...
جهان نیوز صداقتت رو اثبات کن ..
اگر اشکالاتش را میفهمیدند الان دیگر دنبالش نبودند
محمود بسه تمومش کن
Romania
...
ببینید من از کسانی هستم خوانندگان پر و پار قرص شما هستم...
به خاطر همین مطلبتان باور کنید امشب مجبورم بروم پای صحبت‌های احمدی نژاد بنشینم!
...
مهدی از مشهد
سلام علیکم
باز که شما ترسوهای خود عمار پندار . دست به قلم شدید
شماها هم مثل سبز لجنی های ادمکش سال 88 از باز گشت دکتر احمدی نژاد خیلی میترسید .
زنده باد دکتر احمدی نژاد.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
ما احمدي نزاد بدون مشايي ورحيمي مي خواهيم واين تا اين لحظه غير ممكن است.
گروهبان کرسنت،استات اویل
Iran, Islamic Republic of
اول تشکر می کنم از سایت خوب وارزشی جهان نیوز وخدا قوت می گم .شبا تومسجد بابروبچه ها جمع می شدیم برگهای تبلیغاتی که از ستاد دکتر میامد وسیاه وسفید ودر قطع کوچک بود پول جمع می کردیم وتکثیر میکردیم برای پیروزیش ختم قران گذاشتیم وروزه نذر کردیم قرار شد پنج میلیون صلوات تقسیم کردیم وپیامک میزدیم اخه شعارهای دکتر شعارهایی بود که دولتهای سازندگی واصلاحات تو کتابچه شون اصلا نبود .بالاخره دکتر انتخاب شد اما کم کم دیدیم این هم شعارهاش فراموش شد ومشایی وبقایی و ملکزاده نامی پیدا شدن وهدیه تهرانی و...خیلی دلمون شکست دکتر تو به عشق ما پشت پا زدی بگم بگم راه انداختی .خونه نشینی کردی وهر کس وناکسی رو تو دست وپات اوردی و وفتی گفتی کابینم خط قرمزه گفتیم حکما این حاج محمود فساد ستیز چیز خور شده.حاج محمود تورو خدا دیگه نیا وبدتر نکن اون رفتار تو باعث شد امروز به اینجا برسیم ،بگذار اون محمود احمدی نژاد سال 84 تو ذهنمون بمونه وذهنمون رو با احمدی نژاد 92 داغون نکن.
ما چون دوست داریم سابقه خوب احمدی نژاد ولائی در ذهن تاریخ بماند دوست داریم نیاید و مثل بقیه پیشینیان خود ، خود را ذلیل نکند
چون دیگر دلسوزانی که به عشق ولایت برای او نذر کردند و با تمام مشکلات مالی که داشتند از جیب شخصی برای رای آوردن او هزینه کردند به خاطر ولایت گریزیهای دور دوم او پشت او نیستند
آخه بابا هدیه تهرانی هر کی هست داره توی مملکت ما زندگی میکنه.
....
بچه دهاتي
ببين عزيزم ! دو جور رفتار فرهنگي داريم : يكي اين كه همين خانم هديه تهراني را كه دهه هفتاد براي عكس چهره اش در كارهاي تبليغاتي رقم چندين ميليوني تعيين مي كرد ، به معرفت الهي راهنمايي مي كنه و باعث مي شه مدت نسبتاً طولاني بازيگري رو كنار بگذاره تا بتونه تكليفش رو با خودش روشن كنه . دومي مدلي كه امثال گلشيفته فراهاني رو بخاطر يك اشتباه ،‌چنان طرد مي كنه كه سر از فيلم هاي آنچناني دربياره .
....
عدالتخواه
احسنت.درضمن به طرفداران کذایی وکامنت گذارای جیره خور مشایی باید گفت مایادمون نمیره که درایام انتخابات توروزنامه ها وخبرها میخوندیم که احمدی نژاد گفته من تمام تلاش خود رابه کارمیگیرم که قالیباف رای نیاره.ویااینکه درخبرها نوشته بود که احمدی نژاد ویارانش از رای آوردن روحانی خوشحال هستند.آیا این آن مرد عدالت ستیز مردم دوست است؟اینقدر مردم را بی شعور فرض نکنید لطفا.
Germany
خوب اگر هم این جور باشه که نشان می دهد ...
Iran, Islamic Republic of
بابا بی خود چرا جو می دی؟؟!! 8 سال احمدی نژاد اندازه این 1.5 سال روحانی تذکر رهبری نگرفت و خطا نکرد
United States
جهان نیوز زدی تو فاز روشنگری ادب و تربیت حامیان افراطی محمودااا حسابی منتشر می کنی تا ادبشون مشخص بشه
مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
شما ...هستی خبر نداری
Latvia
احمدی نژاد نیک می داند بیشتر مردم اسکناس را می شناسند نه ارزش واقعی پول را و اگر پول چاپ کند و به قیمت تورم صد در صد به مردم بدهند، بسیاری خوشحال خواهند شد. احمدی نژاد به امید اینکه مردم حافظه تاریخی اندکی دارند می آید (اگر بیاید)،
تازه راحت شدیم از دورانش
میثاق مرادی زنده رودی
هم با مسجدیش می شینیم هم با هدیه تهرانیش هم با فتنه گرش می شینیم هم با اصلاح طلب هم با اختلاسگراش می شینیم هم با انحرافیاش هم یازده روز قهر می کنیم هم ادعای پاکدستی هم تحریم هارو کاغذ پاره می خونیم هم ملت رو در تحریم غرق می کنیم هم جشن می گیریم هم ادعای پاکدستیییی هم من مشاییم هم مشایی من
هم من بقایی رو دوست دارم هم بقایی منو دوست داره هم من به ملک زاده ارادت دارم هم ملک زاده به من هم با خاتمیش قرار می زارم هم با روحانی هم اصلحاتیم هم اصولگرا هم رای دوست دارم هم قدرت هم هم لیست تو جیبمه هم رفقام اختلاسگر درمیان هم رحیمی رو خط قرمز می دونم هم به وقتش زیر پاشو خالی می کنیم هم دم از عدالت می زنیم هم دم از سرمایه داری هم......
بازم بگم بگم بگم بگم بگم؟؟؟
نه جهان نیوز بازم بگم بگم بگم بگم بگم؟؟؟؟؟؟
پیچک
شما چه حقی دارید که از طرف قشر مذهبی جامعه اظهار نظر کنید؟
"قشر مذهبی جامعه که دیگر خوشبینی خود را در رابطه با رئیس جمهور سابق به طور کلی از دست داده معتقد است"

...

جهان اگه صداقت داری منتشر کن
هادی
احسنت هزاران مثبت
اینها مومنان رو فقط دور بری های خودش می دونند ...
هاشم آقا
باریکلا حاضرم قسم بخورم خود نویسنده هم نفهمیده چی نوشته ی...
...
از نظر اینها مومن یعنی ... که میگفت احمدی نژاد 900 میلیارد تومن پول خرج میکنه برای وارد کردن 150 نماینده به مجلس که برای هر نماینده ...
موسی
... از طرف قشر مسجدی و مذهبی این ... رو مینویسی
...
Iran, Islamic Republic of
مهم این است احمدی نژاد را مردم دوست دارند.
جهان نیوز چرا ..
دوران پاک دستی در....ین به سر آمده است
امیرکیان
..سطحی نگر...احمدی ..
United States
مردی جهان نیوز
یادمه اون موقع محمود انقلابی بود حمایت می کردی و الان رفیق دوسسست و مشایی دوس و بقایی دوست شده منتقدی
ککارت درسته جهان نیوز
حق رو باید گفت
امین
...
آخرش یک کلید به دست میاد ...
دیگه احمدی نژاد محبوب نیست و طرفدار خاصی نداره به غیر یه مشت کامنت نویس و مثبت و منفی زن اجاره ای
ایوب
...
چرخشی عجیب!!!
رئیس جمهور مشایی پرست !!!!
ت...
ایوب
جهان ثابت کردی صادق نیستی،چرا متن رو ناقص منتشر کردی؟

واست متاسفم جهان!!!
شعار هر چى مرده
احمدى بر ميگرده

مرگ بر جهان نيوز و ...
محمد
جهان نیوز ببین کیا مرگتو می خوان
جهان نیوز بمیره ک شماها به اختلاس و فساد و قانون گریزی و انحرافی گریتون برسید؟؟؟
جهان نیوز استوار بمان و افشا کن
دزدگیر 93 جهان نیوز
درود بر جهان نیوز بت شکن
بهار خواهد آمد
هديه تهراني يه ايرانيه واحمدي نژاد رييس جمهور همه بود،از كجا معلوم هديه تهراني نزد خدا جايگاهي بهتر از شما جهان نيوزي ها به خاطر اين همه افترا وتهمت وتكفيري كه شامل اين واون ميكنيد ،نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهربان
Latvia
ای کاش سرمون رو از برف بیرون بیاریم
اصلا بحث جایگاه نزد خدا نیست بحث خدمت یا خیانته
که تاریخ درباره احمدی نژاد خیلی سیاه خواهد نوشت
Iran, Islamic Republic of
آری تاریخ از خیانت های احمدی نژاد خواهد نوشت

تاسیس سازمان فضایی و ورود به باشگاه فضایی
غنی سازی 3.5 درصد و 20 درصد
توجه به نخبگان و 3000 وام 80 میلیونی مسکن به آنها
مسکن مهر و توجه به لبو فروشان
از رده خارج کردن خودروهای فرسوده
زیر سوال بردن هولوکاست
ورود به حیات خلوت کدخدا
راه آهن شرق خزر
دولت الکترونیک
هدف مندی یارانه ها
سهمیه بندی سوخت
.
.
.
يک تار موى گنديده ى احمدى نژاد رو با... فاسد و مفسد عوض نميکنيم
...
خوشم میاد که سوختی!...
رهگذر
شما هم خیلی بی انصافی بخرج ندید لطفا - حاشیه و متن رو یکی کردن همین میشه- اما خودمونیم مرده احمدی نزاد هم خیلی ها رو رسوا میکنه
مهربان
Latvia
احمدی نژاد روزی که درمصاحبه تلویزیونی با میرحسین عکس همسرش و اسامی فرزندان ناطق رو آورد باید میدونستیم برای هیچ کس وهیچ چیز ارزش واحترام و آبرویی قایل نیست فقط میخاد قدرتی رو که بدست اورده بود ازدست نمیداد ولی به کمک خدا ومردم فهیم دیگه این فرصت رو پیدا نمیکنه ..ان شاالله
عكس همسر ميرحسين؟؟؟؟!!!! خخخخخخخخخ
داداش ! يه سرچ تو اينترنت بكن ، عكس هاي آرايش كرده حاج خانم دسته گل به دست ،‌توي امجديه ،‌در حال پاسخ به ابراز احساسات ، ....
....
Iran, Islamic Republic of
میر حسین و زنش خوب نشون دادن چقدر آبرو دارن نزد مردم و خدا
خاطره
سلام بر بهار همیشه زمستونی و انحرافی
محمود تورو خدا فکر بازگشت به سرت راه نده
دیگه دوست نداریم محمود
محمود
لا محبوب
United States
اردیبهشت قهر 11 روزه محمود تموم شد
علی رستمی
متاسفانه افرادی که جزء گروه پایداری هم هستند از احمدی نژاد هنوز دفاع می کنند البته برخی از آنها
روحانی هم بای بای می شه
روجا
ضد ولایتی خواندن دکتر احمدی نژاد نه انصاف است ونه عادلانه این حربه اصلاح طلبان است ..
فیضیه
...احمدی نزاد در فکر نجات انها از دست شما هاست و موفق هم خواهد شد ..
United States
عاشق ولايتم ولي اگه بياد بهش راي ميدهم..
احمدی نژاد84 همان احمدی نژاد 88 و 90 بود شما بصیرت لازم را نداشتید!
چرا فکر می کنید فقط جهان نیوزی ها و دوستانشان قشر مذهبی جامعه را تشکیل می دهند؟؟؟؟
داور
United States
...کجا احمدی نژاد با هدیه تهرانی بوده ..
هادی
...
برید تصاویر مراسم و نگاه کنید می فهمید چقدر روی مردم تاثیر دارید
خودمم
چه مغرضانه نوشتید کو انصافتان ؟
Romania
هدیه تهرانی شرفش از ... بیشتره
محمود نمی فهممت
آقایون جهان نیوز حالا دیگه بس کنید...
عكسهاش رو هم بذار اگه راست میگی
مهدی
شماها دروغ گو هستید
شماها از محبوبیت دکتر احمدی نژاد میترسید
دکتر احمدی نژاد تغییر نکرده این شماها هستین از این رو به این رو شدید
احمدی نژاد خمده بلد نیست فقط بلده بکوبه بجنگه قهر کنه
زنده بادا محمود احمدی نژاد
از اول صادقانه نبود وهمين...
amir
..امثال مشایی که عددی نبودند و نیستند..
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنده حداقل تاسال 84 بیست سالی بود که باایشان رفیق بودم. برای مسوولیتی هم مراجعه کردکه نپذیرفتم. متاسفانه ایشان دیگر آدم ولایتی قبل نیست. امیدوارم خداوند به او توفیق بدهد بتواند صادقانه به روحیات قبل خود برگردد.
جهان یییدونه ای فدایییییییییی داری
از حق دفاع می کنی و باطل رو می زنی زمین
مصطفي ج
Finland
جهان نيوز من كلا اخبار شما رو نميپسندم اما اين دفعه استثناءً عاااااالي بود خيلي خوب و بجا گفتيد
احمدي نژاد بايد به بچه حزب اللهيا ثابت كنه كه از مشايي سيد حسن موسوي بقايي پوستين دوز و آدمايي كه توي اين تيم بودن يا بهشون وابسته بودن فاصله گرفته و ديگه هيچ ارتباطي با اين اراذل و اوباش نداره
احمدي نژاد اگر به دامان مردم و ولايت برگرده هممون طرفدارشيم ولي در غير اينصورت اصولگراها بايد روي يك نفر ديگه اجماع كنند تا پوزه ي خيانتكاران ... رو به خاك بماليم انشالله
در انتخابات بعدي ما حزب اللهيا جلوي اين مثلا اصلاح طلبا رو خواهيم گرفت و دولت رو با كمك مردم انقلابي ايران به حزب الله برميگردونيم
.... كجايي داداش من؟!
جواد
با عرض سلام خدمت شما بزرگواران.تعجب بنده از این هستش که یه نفر میاد اینجا از طرف ملت بزرگ ایران اسلامی قلم میزنه...
یادش بخیر اون زمانی که دلار شده بود 3940
و ما هم شعار می دادیم دولت بی کفایت استعفا استعفا
mostafa
خدا شفات بده!
احمدی نژاد 84 هم نا خالصی داشت
جهان نیوز حق گو منتشر کن افشا کن درود برتو
United Kingdom
عقده ای ها
فرهاد
جهان نیوز هم فصلی دیگه یه روز اونوری ها رو میزنه یه روز اینورها رو ...
به عشق هرچی مرده خدا کنه اون دیگه برنگرده که ملت دوباره بیچاره می شن
شوما به بيچارگي خودت مشغول باش ، ملت خودش بلده مشكلش رو حل كنه !
84ی
]جهان جان یه جوری بنویس که ردت پیدا نباشه ...
باقرزاده
جهان نیوز اینقدر از جانب مردم علیه احمدی نژاد سیاه نمایی نکنید
در مقایسه با دولت یازدهم
احمدی نژاد مرمی ترین و ولایتی ترین رئیس جمهور است.
Masoud
اگه يكي از خدمات احمدي نژاد ،روحاني داشت دلم نميسوخت
تو يارانه مونده چه برسه به كارت سوخت،مسكن مهر،هدفمند سازى،سفر استاني
دانیال
دوستان عزیز
ا...
همشون دنبال منافع خودشونن
...
بهش بگید زیادی...
جناب جهان نیوزچرافکرمکنیدشمانماینده مردم هستیدکه این همه به نمایندگی ازمردم حرف میزنید
مهدی
حالم از این سایت پر از کینه شما بهم می خوره
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
كمي آبليمو بخور برات بهتره.
Iran, Islamic Republic of
به جون هر چي مرده
احمدي بر ميگرده
Iran, Islamic Republic of
این آدم یک در... بود و ... رفتن به جنگ با خداست...
حمید
همه اشتباه می کنند و جائزالخطا هستند ولی امروز داره به این ملت و کشور خیانت می شود.
نقیبی
Iran, Islamic Republic of
همه اینها را خواندم و در آخر گفتم آفرین بر بصیرت هاشمی.
هزار تا لايك . ...
Iran, Islamic Republic of
ههه ههه تو خوبی!!
.مردم هنوز احمدی نژاد را نمی خواهند .
Iran, Islamic Republic of
بابا مگه آدم قحطیه این بیاد دوباره؟
بسه دیگه هشت سال کم نبود
Iran, Islamic Republic of
اگه قحط نبود که یک سری فسیل نمیومدند عزت مملکت رو به حراج بزارند
United Kingdom
.... هم بهتره يه خبري از وضعيت كارگران تو كشور داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
خدا عتقبتشو به خیر کنه
میم
شما از تخریب احمدی نژد چی عایدتان می شود.....
حيف که 8سال از عمر انقلاب بابت دولت .. قبلي هدر رفت. افسو س و صدافسوس.
رامین
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه در دولت 8 ساله اصلاحات کلی دستاورد برای انقلاب داشتیم
جهان نیوز به افشاگری هات ادامه بده برادر
رادارگریزجهنمی
Iran, Islamic Republic of
با این حرفها که دکتر از دلها نمی رود ...
م.ح
آنچه ما از اقای احمدی نزاد دیدیم این نبود وی برای جلب توجه به مردمان ضعیف کمک نمیکرد بلکه واقعا ان ها را یاری میداد البتi دارای خطا هایی بود ,ولی این گونه که میگویید دورو نبود.
هدیه تهرانی شرف داره به مردان ترسوی وطن فروش.
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
بارک اله بعید بود از جهان نیوز این موضع مردمی را بگیرد چون تا آخرین لحظه از دولت سابق طرفداری میکرد شاید کاسه ای زیر نیم کاسه باشد
Iran, Islamic Republic of
طرفداری می کرد؟؟ تهمت به سایت دشمن شاد کن جهان می زنی؟؟!!
رضا
سلام با مسجد رفتن میخواهد بار دیگر عده ای را خام کند از وقتی در برابر نائب امام زمان(عج)تفرعن کرد و کشور را به خاک سیاه نشاند مرده سیاسی بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
من دیگر به احمدی نژاد رای نخواهم دادچون دیگر آن چهره انقلابی و متواضع به چهره ای لجوج و پر حاشیه تبدیل شده است این چهره دیگر برای اسلام و مردم و انقلاب مفید به نظر نمی رسد اوایل مردی بی حاشیه و پرکار بود افسوس
Iran, Islamic Republic of
آمدن احمدی نژاد به صحنه ثابت خواهد کرد که اصلا برای خدا کار نمی کرده
خودش گفته امام جماعت مسجد دعوت کرد و احساس مسولیت کردم ...
صادق
Romania
همه ما خطا و اشتباه داریم و در عین حال خدماتی هم داریم. در مورد جناب آقای احمدی نژاد کارها و خدمات شایسته ایشان قابل مقایسه با خطا ها و اشتباهاتش نیست.
و اما در مورد خانه نشینی به زعم شما : شما میتوانید از جناب آقاتهرانی تحقیق بفرمایید.
ضمنا ببینید در عمل چه کسی پیرو رهبری است.
بچه دهاتي
..؛ ولايت براشون .. است تا دنيا رو به چنگ بيارن.
م
United Kingdom
احمدی نژاد برای کشوندن مردم پای صندوق رای بهترین گزینه است اما این گزینه ممکنه باز گزینه بشه
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
قلم جهان وقتی در مورد احمدی نژاد روی کاغذ می‌رود طوری عنان از کف می‌دهد که کار از دعوت به انصاف و تقوا گذشته، باید دعوت به عدالت و انسانیت کرد!
...
سلام
نظام برای دفاع از رای احمدی نژاد هزینه داد یا رای مردم؟
لطفا در نوشته ها و یاداشت های تا دقت بیشتری به خرج دهید.

نظام برای حفظ رای مردم و اقتدار و استقلال خود از این جریان دفاع کرد و نگذاشت بیگانگان و مترسک هایشان در داخل برای این کشور تعیین تکلیف کنند.
اکبرجاهدخانباز
دوردبریاران امام خمینی هاشمی ودیگران
mostafa
(معلومه که نظرای مخالف با شما تایید نمیشه اما بخون!!!در ضمن اینا توهین نیس,خودشما اول توهین کردی و جوابتو گرفتی)


...
یارانه بگیر
...این که میبینم رای به اظهار نظرها ب...
یک شهروند پا برهنه
.....صحبت شما تعطیل های سیاسی نیست لطفا سکوت کنید...
حسین
شعار هر چى مرده
احمدى بر ميگرده .از جنس مردم بود.به اندازه 30 سال برای مردم بی چاره کار کرد . وصله ها به او نمی چسبه
هموطن
احمدی نژاد آبروی فقر و قناعت را بر باد داد و
جریان و مکتب اشرافی گری را تطهیر کرد
...
عوام فریبی بسه
سلام
عجب وحشت کردید!
Moldova, Republic of
این قشر مذهبی که می گید از احمدی نژاد روی برگردانده است لابد شما در راسش هستید ...
مائده
واقعا من ازشما درتعجبم که فقط ظاهری دم ازولایت وتبعیت ازرهبری میزنید ...
Iran, Islamic Republic of
این متن منصفانه نیست.
ولایی هم نیست.
ب...
محمد
متاسفانه شما هنوز هم در انحراف به سر می برید ...
فاطمه
United States
هر کسی تو این مملکت جلوی حضرت آقا بایسته از چشم مردم میافته ناخواسته همه مردم فرقی هم نمیکنه چه حزب و گروه و دینی باشن. ...
منظور شما از جریان ارزشی کدام است؟ کارگزاران؟! اصلاحات؟! جریان فتنه؟! یا کسانیکه بنام اصوالگرایی خود را جا زدند و حرف اسراییل و ایادی اسراییل را هوار کشیدند و به جان هم افتادند لطفا مشخص کنید شما از کدام تیپ و جریان هستید ؟!!!
شمس
Romania
این همه تخریب برای یک سخنرانی ساده
حسین
Germany
چه دل پری داشته نویسنده مطلب از احمدی نژاد ...واقعا بعضی خبرها وتحلیل های جهان برام تعجب آوره ..البته نه همه بطور مثال یکی اون لاک جیغ وبرنامه هفت .ویکی هم این تحلیل که بیشتر فقط این بود چرا مشایی پس خیلی بدی محمود !
سایت اشکال فنی داره؟ فقط 256 نظر را نشان داده. باقیش قابل نمایش نیست؟!
حیفه این سایته. حلش کنید.
هادی
جهان نیوز دست بردارید از این سیاه نمایی و بدفکری و کینه.
تا کی میخواهید سر در برف کنید و نبینید پیوند ناگسستنی مهرورزی دولت مهرورز با مردم مهربان را