پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

پیشنهاداتحادیه برای قیمت حلیم در ماه رمضان

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 365578
رئیس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم و کباب با اشاره به اینکه قیمت حلیم امروز نهایی می‌شود گفت: در حال حاضر پیشنهاد اتحادیه برای حلیم ساده کیلویی ۸۰۰۰ تومان است که هنوز قطعی نشده است.
به گزارش جهان، حسین محمدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا برای حلیم و آش در ماه رمضان افزایش می‌یابد گفت: با توجه به همین افزایش تقاضا مشاهده می‌شود که واحدهای غیر مجاز که تخصصی در پخت حلیم ندارند بدون لحاظ کردن بهداشت به پخت و پخش حلیم روی می آورند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم و کباب درباره نرخ حلیم و آش در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهادات این است که حلیم ساده در ماه مبارک رمضان کیلویی۸۰۰۰ تومان و حلیم معجون کیلویی ۸۵۰۰ تومان به فروش برسد.

وی درباره قیمت آش افزود: آش شله قلمکار با گوشت کیلویی ۸۰۰۰ تومان و آش رشته با پیاز داغ و نعنا داغ و مخلفات کامل کیلویی ۷۰۰۰ تومان ، هر پرس انواع آش و انواع حلیم ۵۵۰۰ تومان است.

محمدی اظهار کرد: این قیمت‌ها هنوز نهایی نشده تنها به عنوان پیشنهاد اتحادیه مطرح شده است اما امروز این قیمت ها نهایی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *