جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 878974
روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی نوشته است که جوانان اسرائیلی در حال حاضر ناامید و به فکر خروج از (رژیم) اسرائیل هستند.
جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی با تاکید براینکه جوانان اسرائیلی در حال حاضر امید خود را از دست داده‌اند و این خانه در آستانه سقوط و فرو ریختن است، نوشت: این فاجعه‌ای ناگهانی نیست بلکه یک فرایند است و (ررژیم) اسرائیل دیگر امن نیست و آنها اعتماد به نهادهای دولتی را از دست داده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: جوانان اسرائیلی در حال ترک این سرزمین هستند، زیرا امید خود را از دست داده‌اند. آنها پس از انجام خدمت نظامی در تشکیلات ذخیره ارتش و قبل از فراخوانی دوباره به آن، امروز به خاطر از دست دادن امید، به هر مکانی می‌روند، رهبری وجود ندارد که به آنها وعده آینده خوبی را بدهد و جنگ نیز تا مدت‌های طولانی ادامه خواهد یافت.

با گذشت بیش از هفت ماه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، پیامدهای روحی و روانی آن برای صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش تر فاش کرده بودند که یک صهیونیست دیگر خودکشی کرده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به تازگی در گزارشی اعلام کرد که ۵۲۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در پی عملیات طوفان الاقصی دچار اختلالات روانی شده‌اند و به درمان اختلال استرس پس از حادثه (PTSD) در پی عملیات هفتم اکتبر و جنگ علیه غزه نیاز دارند.

پیش تر وب سایت صهیونیستی «واللا» تحقیقاتی را منتشر کرده بود که بر اساس آن یک هزار و ۶۰۰ نظامی و افسر رژیم اسرائیل از آسیب‌های روحی جنگ رنج می‌برند که بر اساس این تحقیقات، حداقل ۲۵۰ نفر از آنها از جنگ مرخص شده‌اند.
https://jahannews.com/vdca0anay49n0o1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0anay49n0o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *