پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲
۱۲

کواکبیان:تفکر احمدی‌نژاد مرده است

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 404574
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: تفکر احمدی‌نژاد مرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در سیزدهمین کنگره این حزب که در مجتمع آدینه برگزار شد، با بیان اینکه سخنانم را با روایتی از امام حسن عسکری(ع) آغاز می‌کنم، گفت: سه سال پیش در چنین روزهایی هنگام سوال از رئیس دولت سابق این حدیث را در صحن علنی مجلس خواندم که تمام پلیدی‌ها در خانه‌ای قرار گرفته که کلید آن دروغ‌گویی است؛ راستی چه دروغ‌هایی که همین روزها در صحنه سیاست در کمال بداخلاقی گفته می‌شود.
 
وی ادامه داد: خداوند چنین تقدیر کرده که این روزها رئیس دولت نهم و دهم و معاون اولش این چنین پشت یکدیگر را خالی می‌کنند و علیه یکدیگر نامه منتشر می‌کنند و برخی مدعیان اصول‌گرایی که آن روزها از آنان تبرک می‌جستند، این روزها اعلام برائت می‌کنند. آری اینها همه ریشه در بداخلاقی دارد و همه ثمره جدایی اخلاق از سیاست است.
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: راستی همان موقعی که ما در مجلس فریاد می‌کشیدیم سردمداران جناح اصول‌گرا لطفا نام ده‌ها نماینده مجلسی که از امثال آقایان رحیمی و مرتضوی پول گرفتند را افشاء کنید، دیگر نیازی نبود که برخی از همان وامداران با کمال وقاحت بگویند ما از اول همه با امثال احمدی‌نژاد و آقایان مذکور فاصله داشتیم.
 
کواکبیان تصریح کرد: آری، برخی مدعیان دین‌داری و در عمل سکولار در عرصه سیاست صادقانه نقش ایفا نمی‌کنند. راستی چه کسانی آن روزها در برابر جمله به نام خدا و به نام احمدی‌نژاد سکوت کردند؟ چه کسانی وقتی گفته شد به قول یک نفر مسلمان سوری اگر خدا بخواهد پیامبر جدیدی بفرستد نامش احمدی‌نژاد است، لب فرو بستند و امروزه می‌گویند اساسا رحیمی اصلاح‌طلب بوده است.
 
وی گفت: راستی مگر غیر از این بود که امثال بنده طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی معاون اول را به هیئت‌رئیسه مجلس هشتم دادم و اساسا اجازه طرح به آن داده نشد؟ مگر غیر از این است که طرح تحقیق و تفحص اینجانب از حساب ذخیره ارزی و عملکرد بانک مرکزی را علیرغم تصویب کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی عقیم گذاشتند؟
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: آری، بی‌صداقتی در عرصه سیاست را تا به آنجا می‌کشانند که گویا امثال بابک زنجانی‌ها، امیرمنصور آریاها، رحیمی‌ها و سعید مرتضوی‌ها چنان پاک دست بودند که در اثر حشر و نشر با اصلاح‌طلبان آلوده شدند؛ بیاییم همگی به ویژه عناصر معتدل و متدین جناح‌های سیاسی با مردم رو راست باشیم و تخم نفاق و دورویی و دروغ‌گویی و فساد و تهمت و افترا و شایعه را از ساحت سیاست دینی خودمان ریشه‌کن کنیم.
 
کواکبیان خاطرنشان کرد: چرا باید دغدغه قدرت‌طلبی در عده‌ای چنان رسوخ کند که همه چیز را از عینک جناحی ببینند؟ برای تضعیف دستگاه دیپلماسی علیرغم تأکیدهای مکرر و تأییدهای همیشگی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، این روزها مذاکره در حال قدم‌ زدن را ذلت می‌پندارند، اما یک سال مذاکره دولت احمدی‌نژاد با آمریکا را اوج عزت می‌بینند؟ از کنار فقر، بیکاری، تورم، تنگدستی، فشار اقتصادی بر مردم، افزایش طلاق، کاهش سن اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج، افزایش سکته‌های مغزی، افزایش جرم و جنایت، اختلاف‌های کلان مالی و اقتصادی، ناامنی و اسیدپاشی به راحتی می‌گذرند و اساسا اینها را ذلت نمی‌پندارند، اما برای دست‌یابی به منافع ملی آن هم در چارچوب خطوط قرمز نظام و زیر نظر شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری و تلاش برای رفع تحریم‌ها دائما دلواپس و برآشفته می‌شوند.
 
وی گفت: آیا بهتر نیست که منافع ملی را منافع همه ملت پنداریم و به جای عینک جناحی همگی با اتحاد و انسجام نه تنها به دنبال تضعیف، سوال و استیضاح نباشیم، بلکه همگی زمینه‌ای فراهم کنیم که بتوانیم در سی و ششمین سالگرد انقلاب با حضور پرشور و گسترده همه آحاد ملت، مهمات اسلحه سربازان عرصه دیپلماسی را تضمین کنیم؟
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان گفت: تفکر احمدی‌نژاد مرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد صادق
اقای کواکبیان تفکر شما اصلاح طلبان خاین مرده شما که آرمانهای اصیل انقلاب و شهدا را زیر پا گذاشتید و با فتنه های سال 1378 و 1388 به کشور و مردم ضربه جبران ناپذیری زدید و مردم دیگر شما را به زباله دان تاریخ ریخته اند
درود بر احمدی نژاد قهرمان جریان احمدی مانند رودخانه خروشان و پر اب اشالله خود را با رهبری ولایت به دریای ظهور مهدی موعود خواهد رساند
روح اله57
اگر مرده ، پس چرا اینهمه حرفش رو میزنید...
ناشناس
Netherlands
به همین خیال باشید
تنها انسانهاي آزاديخواه تفكر اينچنيني دارند. مرده انسانهاي جيره خوار هستند
تفکر مرده، البته هزاران بار از تفکر گنیدیده بهتره جناب کواکبیان!
شما مردی اقای محترم که تو شهر خودتون هم تو انتخابات مجلس رای نیاوردی
علی
آقای کواکبیان من خودم آقای احمدی نژاد را قبول ندارم ولی تعجب می کنم که شما اینقدر از ایشان می ترسید و شماها از او بت می سازید . آیا غیر از اهداف سیاسی است ؟
تفکر احمدی نژاد علاوه بر آن تفکر اصلاح طلبی هم به درک رفته است
بهبهان
آقای کواکبیان ، اندیشه هرگز نمی میرد
هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق × ثبت است در جریده عالم دوام ما
امید
تفکر شما (عربده کشی) همان 3 سال پیش تمام شد که رای نیاوردید.
جوادی از شیراز
مرگ بر جورج سورس ،خاتمی وایادی
ایشان .
احمدی نژاد محبوب قلبهاست شماها عددی نیستید