شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱۱

کمترین پرداختی دولت، به فرهنگیان است

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 436551
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌دانم آقای نوبخت معاون رئیس‌جمهور، آمار یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی میانگین حقوق فرهنگیان را از کجا آورده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور که در برج میلاد تهران در حال برگزاری است، در خصوص حمایت از بسته حمایتی از مؤسسان مدارس غیردولتی و خرید خدمات آموزشی، اظهار داشت:‌ در گذشته خرید خدمات به شکل دیگری بود که معلمان شرکتی آن زمان هنوز جلوی مجلس تحصن می‌کنند و خرید خدمات کنونی هم طوری است که هنوز به یک تفاهم نرسیده‌ایم.

کوچکی‌نژاد درخصوص پرداخت‌ها به فرهنگیان، گفت: نمی‌دانم آقای نوبخت معاون رئیس جمهور، آمار یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی میانگین حقوق فرهنگیان را از کجا آورده است؛ تمام پرداخت دولت به سایر ارگان‌ها را بیایند و با پرداختی به فرهنگیان مقایسه کنند که در آن صورت خواهند دید کمترین پرداخت‌ها از سوی دولت به فرهنگیان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش، کمیته‌ای با حضور فانی و ریاست ابوترابی تشکیل شد و در آن کمیته خواسته‌ایم، پول بیشتری به آموزش و پرورش کمک شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس بازنشسته های فلک زده چی که حقوق ماهیامنه 800 الی 1 میلیون می گیرند و هیچ مدا فعی هم ندارند که از حقشان دفا ع کند؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آمار رو از کجا آورد من یه فرهنگیم ما در آموزش و پرورش طیف وسیعی از همکاران رو با حقوق یک میلیون و کمتر داریم
اگرچه کار معلمین بالاتر از ای حرفاست ما کارمندان بهزیستی حقوق کمتر از 1500000 می باشد می خواهید فیش بدیم خدمتان
علی
نوبخت،...دولت است دیگه!!!
امین
من دبیر آموزش و پرورش هستم با 12 سال سابقه از این سخنان گهربار سخنگو که تخصص خوبی در بازی با کلمات دارند استفاده کردم
United States
من کارمند یکی ازوزارتخانه هایی هستم که مردم و نمایندگان مجلس از بیرون فکر میکنند ما در آنجا پول پارو می کنیم. با مدرک لیسانس و بالای 24سال سابقه دریافتی من از یکی از دوستانم که کارمند آموزش و پرورش است و مدرک و سابقه اش مثل من است کمتر می باشد.
کارمند صدا وسیما
خواهش می کنم صدا وسیما ر ا از یاد نبرید ، کافی است یک تحقیق کوچولو کنید متوجه می شوید که اوضاع فرهنگیان خیلی بهتر از صدا وسیمای هاست .
فاطمه
من موندم.این نظامیای بیچاره از جونشون میگذرن خدمت میکنن تازه خیلیاشون مثل پدر من توی گرمای ۵۰ درجه اهواز جون میکنن ولی صداشون درنمیاد نمیگم فرهنگیا حقشون نیست ولی به ما نظامیا هم یه توجهی بکنن.به جای اینکه پول زبون بسته بیت المالو بدن به این هنرمندا و بازیگرا که برن باهاش هر غلطی که دلشون میخواد بکنن یه کم از اون وردارن بدن به ما.اگه نیروهای مسلح نباشن کدوم قشرشون ارامش دارن!!!؟؟؟؟
همدان
این 1700 جمع درآمد است که از آن حداقل 300تومان کسورات قانونی کسر می شود وبهتر است بگوییم میانگین 1400 است.
حالا شما بگویید من فوق لیسانس با 23 سال سابقه رسمی چگونه زندگی ام را با این پول میریت کنم؟
فرهنگی
من نمیدونم اون فرهنگی هایی که این مبلغ رو میگیرن کین و کجان که ما اونها رو نمیبینیم! ما که دور و بری های خودمون رو میبینیم اکثراً خیلی خیلی از این مبلغ کمتر میگیرن حالا جالبه که ایشون میگن منوسط پرداختی 1/700/000 !!! یعنی خیلیا بیشتر از این مبلغ میگیرن! حالا این افراد کجان خدا میدونه و آقای نوبخت !!!
Norway
در عوض فرهنگیان سالی چهار ماه تعطیلات دارند.
زحمت زمان قدیم را نمی کشند تا تقی به توقی می خورد به بچه ها می گویند دویست هزار تومان برای کلاس فوق برنامه بیاورید.
و یا اول سال از هر دانش اموز 300 یا400 هزار تومان می گیرند.
در قدیم معلمی شغل انبیاء بود ولی الان......