دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۸
۱۰

محمود احمدی‌نژاد هستم، خدمتگزار شما...

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 302009
یک کاسه آش به همراه مقداری نان و سبزی خوردن برای رئیس‌جمهور آوردند که از قضا این مقدار غذای ناچیز، ناهار آقای رئیس‌جمهور بود. دکتر احمدی‌نژاد ‌پس از صرف ناهار به من گفتند آقای طاهایی چند تا شماره تلفن یادداشت کردی؟
به گزارش جهان به نقل از مشرق خاطره‌ای از مهندس طاهایی استاندار فعلی مازندران و استاندار سابق قزوین: اردیبهشت سال 88 بود که دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور در راستای دومین دور از سفرهای استانی هیات دولت به استان قزوین آمد. من در آن سفر درس ویژه‌ای از رئیس‌جمهور آموختم. ساعت 10 دقیقه به 3 بعدازظهر در کنار عوارضی قزوین بودیم که از تیم همراه آقای رئیس‌جمهور پرسیدم آقای دکتر ناهار را در کجا میل خواهند کرد؟ گفتند: آقای رئیس‌جمهور فعلاً برنامه ناهار ندارند و موضوع اصلی، سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان قزوین است.

گفتم به احترام ایشان برای صرف ناهار، باید یک جایی توقف کرده و ناهاری مهیا کنیم. مسئولان تشریفات به من گفتند بروید در پارکینگ اداره راه و ترابری منتظر باشید و وقتی رئیس‌جمهور آمد سوار ماشین شوید و حرکت کنید.
از میدان اصلی که قرار بود حرکت را رسماً آغاز کنیم تا امامزاده حسین(ع) و درکنار جوار مطهر شهیدان و به خصوص شهید سردار بابایی، کمتر از 2 کیلومتر راه بود که دکتر احمدی‌نژاد در میان امواج عظیم مردم استان قزوین این مسیر کوتاه را 2ساعت و 45 دقیقه طی کردند. لابه لای جمعیت، برخی از مردم استان، مشکلات خودشان را با رئیس‌جمهور درمیان می‌گذاشتند که دکتر احمدی‌نژاد شماره تلفن آن‌ها را برای حل مشکلاتشان درخواست می‌کرد. رئیس‌جمهور به من و تیم حفاظت تاکید کرد این شماره‌ تلفن‌ها را یادداشت کنیم و مبادا شماره تلفنی از قلم بیفتد و من تا پایان مراسم 14 شماره تلفن از مردم ثبت کردم.

صحبت‌های رئیس‌جمهور در جمع مردم استان قزوین به پایان رسید و بالاتفاق به استانداری رفتیم. یک کاسه آش به همراه مقداری نان و سبزی خوردن برای رئیس‌جمهور آوردند که از قضا این مقدار غذای ناچیز، ناهار آقای رئیس‌جمهور بود. دکتر احمدی‌نژاد ‌پس از صرف ناهار به من گفتند آقای طاهایی چند تا شماره تلفن یادداشت کردی؟ گفتم 14 تا. رئیس‌جمهور گفت 7 تای آن‌ها را من تماس می‌گیرم و 7 تای دیگر را شما تماس بگیرید. ایشان جلوی خود من با این شماره‌ها تماس می‌گرفتند و می‌گفتند «محمود احمدی‌نژاد هستم، خدمتگزار شما...»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
یه دونه ای محمود!
رضا
عشق من محمود
فلاح
سلام
من از خواندن این خاطره اشک شوق ریختم ، خدمتگزار بودن شعار نیست عمل است واقای دکتر احمدی نژاد مرد عمل است .
از جهان متشکریم.
Iran, Islamic Republic of
اين صرفه جوئي ها بخاطر هزينه هاي سفر بستگان به مسافرتهاي خارج بوده است
وای بر احوال مردمی که چیزی را که میبینند باور نمیکنند اما چیزی را که میشنوند باور میکنند!!!ساده زیستی ومردمی بودن دکتر مانند خورشید خیره کننده است وانکار ان فقط غرض ورزی است!
دوستش داریم
ایمان
Russian Federation
مرد بودی و ان شا الله در آینده هم همین روال را دنبال کنی...
افراد بی انصاف هیچوقت نخواستن خوبی هات رو ببینن...
اللهم عجل لولیک الفرج و سهل مخرجه
حسین رستمی
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود! به رغم همه کاستی هات خدایی خیلی آقا بودی دلم برات خیلی تنگ میشه حلالم کن به خاطر هرچی ناشکری و بی انصافی کردم فکر نکنم دیگه کسی بیاد که اینجوری دست مردم و استقبال کنندگان رو ببوسه. حیف که زود داری میری
هیچکس فکرنمیکنم حمایت خاتمی از اغتشاشات وفتنه88 رو یادش بره. این رأفت نظامه که فعلا محاکمه اش نمیکنه. هرکشوری بود و اینکارها رو میکرد تاحالا نابودش میکردن!!


روحانی گفته وامدار هیچ حزبی نیستم

قابل توجه اصلاح طلبان که دنبال سهم خواهی هستن
محسن
اگه بعضی ها در سال 88 اسرار به بی قانونی نمکردند تا آمریکا امیدوار بشه که با تحریم بیشتر میتونه کاری بکنه
و حالا تحریم ها به وجود نمی اومد نتایج کارهای دکتر حیرت انگیز میشد
حیف