دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مورینیو پس از بازگشت به چلسی چه گفت؟

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 290797
آقای خاص پس از بازگشت دوباره به چلسی گفت همواره عاشق این بوده که در این تیم حضور داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ژوزه مورینیو سرانجام به طور رسمی با قراردادی ۴ ساله به تیم فوتبال چلسی پیوست. وی که پیش از این هدایت چلسی را بر عهده داشته ۲ قهرمانی متوالی لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان آورد و در بین هواداران آبی‌پوش لندنی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ژوزه مورینیو پس از امضای قرارداد با چلسی گفت: حالا می‌توانم بگویم که یکی از شما هستم. بیائید تغییرات کوچکی ایجاد کنیم. در فوتبال علاقه‌ام به ۲ باشگاه را نمی‌توانم پنهان کنم، یکی از آنها چلسی و دیگری اینتر است که بین این دو، چلسی برایم مهمتر است.

وی افزود: بازی در مقابل چلسی برایم خیلی سخت بود. من ۲ بار رودرروی آبی‌پوشان قرار گرفتم که خیلی هم بد نبود. حالا هم قول می‌دهم دقیقا همان چیزهایی که در سال ۲۰۰۴ قول داده بودم را عملی کنم با این تفاوت که حالا یکی از شما هستم.

مورینیو در سال ۲۰۰۷ پس از اختلافاتی که با رومن آبراموویچ داشت چلسی را به مقصد اینتر ترک کرد و پس از آن نیز در رئال مادرید حضور یافت. آقای خاص تصریح کرد: لحظه خیلی متفاوتی است برای اینکه عاشق حضور در اینجا بودم و ارتباط خیلی خوبی با باشگاه چلسی داشتم.

وی با یادآوری اینکه جدایی از چلسی برایش آسان نبوده است،‌ افزود:‌ پس از جدایی از چلسی به چیزهایی که می‌خواستم با این تیم به آن رسیده بودم و همچنین چلسی لحظات خیلی مهمی داشت. حالا بار دیگر به هم رسیدیم و آماده‌ایم که با هم ازدواج کنیم و عهد و پیمان ببندیم.

مربی ۵۰ ساله چلسی در خصوص مذاکره با آبراموویچ گفت: از مالک باشگاه پرسیدم که می‌خواهی برگردم یا خیر؛ او از من پرسید تو دوست داری برگردی؟ پس از چند دقیقه صحبت بین ما تصمیم بازگشت من به اینجا گرفته شد. خیلی خوشحالم و خودم را آماده کرده‌ام که خیلی احساسی نشوم ولی خوشحالی‌ام را نمی‌توانم مخفی کنم.

مورینیو خاطرنشان کرد: به تعطیلات نیازی ندارم و متاسفم که نمی‌توانم از فردا تمرینات را با تیم شروع کنم. به بازیکنانم در طول فصل می‌گویم زمانی که خسته می‌شوند کسب پیروزی برای آنها جادو می‌کند. وقتی شما بازی‌ها را ببرید، ببرید و ببرید هرگز خسته نخواهید شد. به جایی برگشتم که خیلی دوستش دارم. شادی قوی‌تر از خستگی است.

آقای خاص همچنین از روی فاریا، سیلوینو لورو و ژوزه موریاس به عنوان دستیارهای خود نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *