شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

اعتراض هواداران استقلال به کی‌روش

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 403610
هوادارانی که در تمرین روز شنبه استقلال حاضر بودند به سرمربی تیم ملی به خاطر اظهاراتش علیه قلعه نویی اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تمرین عصر روز شنبه استقلال در کمپ اختصاصی این تیم و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر برگزار شد. هواداران حاضر در کمپ از صحبت‌های کی‌روش علیه سرمربی استقلال به شدت معترض بوده و اعتقاد داشتند سرمربی تیم ملی می‌خواهد ضعف‌های فنی و شکست مقابل عراق را به گردن قلعه‌نویی و درخشان بیندازد.

قرار بود روز دوشنبه استقلال دیداری تدارکاتی با ملوان بندرانزلی داشته باشد که سفر این تیم شمالی به تهران کنسل شد و قرار شده تیم نساجی قائم‌شهر روز دوشنبه به جای ملوان دیداری دوستانه را با استقلال برگزار کند.

* هرایر مگویان و هلمکه به دلیل مصدومیت همچنان غایب تمرینات آبی‌پوشان هستند.

* گفته می‌شود، فردا یک تست پزشکی از هلمکه گرفته خواهد شد تا میزان مصدومیت او مشخص شود.

* پس از مدت‌ها که اجازه حضور به خبرنگاران در تمرین آبی‌پوشان داده نمی‌شد، امروز اصحاب رسانه در تمرین حضور داشتند.

* سوژه اصلی بازیکنان استقلال، حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود. آنها معتقد بودند بحث دوپینگ بازیکن عراقی نمی‌تواند تاثیری در حذف تیم ملی از این دوره مسابقات داشته باشد.

* جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال از مسئولین باشگاه تقاضای مرخصی کرده تا برای ملاقات با خانواده اش به عراق برود که رفتن وی منوط به اجازه سرمربی شد.

پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در آیتم پایانی فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم نارنجی و سبز انجام دادند که سرمربی استقلال به همراه سایر اعضای کادر فنی به دقت این بازی را زیرنظر داشته و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اين آقايان همانا بودند كه با آندو بي ادبي كردند.
یک ایرانی
اینا همون آدمای قلعه نویی هستن که تو ورزشگاه نمیذاشتن نکونام و مجیدی رو هوادارا تشویق کنن