چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۲

چرا هواداران استقلال اعتراض می‌کنند؟

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 497371
درحالی که استقلال هم مدیرعامل دارد و هم سرمربی این تیم انتخاب شده است، مشخص نیست دلیل اعتراض و تجمع هواداران این تیم مقابل مجلس چیست؟
به گزارش جهان به نقل از مهر، تعداد اندکی از هواداران تیم فوتبال استقلال که شمارشان به دویست نفر هم نمی رسید صبح امروز دوشنبه مقابل مجلس رفتند و علیه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

در حالی که استقلال مدیرعامل دارد و سرمربی این تیم هم همانطور که هواداران می خواسته اند انتخاب شده است و امور نقل و انتقالات این باشگاه هم در حال پیگیری است، مشخص نیست دلیل اعتراض و تجمع همین اندک هوادار چیست؟

در این وزارت ورزش و جوانان عملکرد مطلوبی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته، اما در شرایط فعلی که همه چیز استقلال سرجایش هست و این باشگاه اسپانسر مشخص هم دارد، مشخص نیست هواداران استقلال به چه چیزی اعتراض دارند.

آیا رفتن وحید امیری به پرسپولیس دلیل این ناراحتی و اعتراض است؟ اگر چنین است آیا وحید امیری بازیکنی فوق العاده یا استثنایی است که حالا استقلالی ها افسوسش را می خورند؟ قطعا بازیکنانی که استقلال دارد و یا جذب خواهد کرد از امیری بهتر خواهند بود.

هواداران استقلال که حالا سرمربی مورد علاقه شان را در این تیم می بینند باید با صبر و تحمل بیشتر اجازه دهند باشگاه امور نقل و انتقالات را پیش ببرد و از همین حالا خود را برابر رقیب سنتی بازنده ندانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آشنا
Iran, Islamic Republic of
دلیلش اینه که وزیر تو اوج نقل وانتقال بازیکن دستور داد استقلال نمیتونه بازیکن بگیره وتوی همون مقطع گزینه های استقلال بلا فاصله به پرسپولیس رفتن دلیلش فقط اینه فهمیدی یا باز توضیح بدم
علی اس
چرا اقای گودرزی دستور دادن مواظب هزینه ها باشین...در همین وقت قرمزها بازیکنان با قیمتهای زیاد میگیرند ....ایا تفاوتی بین این 2 تیم برای وزیر ورزش هست....بهتر نیست شما بعنوان رسانه این موضوع را تجزیه و تحلیل کنید...