شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

شکست تراکتورسازی برابر الجزیره امارات

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 283244
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که امیدوار بود با پیروزی برابر نماینده امارات همچنان شانسش برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارد، با شکست برابر الجزیره لقب دومین حذف شده فوتبال ایران در این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز چهارشنبه در گروه اول و با رویارویی الجزیره امارات با تراکتورسازی تبریز در ابوظبی پیگیری شد که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر نماینده ایران به پیروزی برسد.

در این دیدار تیم الجزیره که در حضور تماشاگران کم تعداد خود بازی را هجومی آغاز کرده بود، در همان ابتدای بازی توسط ریکاردو اولیویرا(8) به گل رسید و با وجود تلاش‌هایی که تراکتورسازی انجام داد تا این گل را جبران کند اما حملات پرتعداد این تیم به نتیجه نرسید. شاگردان اولیویرا که امیدوار بودند حداقل با تساوی در این بازی شانس‌های خود برای صعود به مرحله بعدی جام را زنده نگه دارند، در وقت‌های اضافه تیمه دوم توسط سبیت خاطر دروازه خود را باز شده دیدند تا در یک هفته مانده به پایان رقابتها، از گردونه این مسابقات کنار روند.

تراکتورسازان تبریز که قبل از این 4 امتیازی بودند برای رسیدن به مرحله بعد نیاز به پیروزی داشتند و امیدوار بودند که الشباب عربستان برابر الجیش قطر به پیروزی برسد اما در کمال ناباوری نماینده عربستان با نتیجه 3 بر صفر به نماینده قطر باخت تا این تیم قطری با 8 امتیاز شانس خود برای صعود را افزایش دهد. وگنار رنار بره‌آرو در دقایق (3، 82 و 90) گل‌های الجیش را در این بازی به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم الشباب عربستان با 10 امتیاز صدرنشین است و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. تیم الجیش قطر با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم الجزیره امارات با پیروزی که برابر تراکتورسازی تبریز کسب کرد 5 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. تراکتورسازی هم با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. قبل از این سپاهان اصفهان به عنوان اولین نماینده ایران از دور رقابت ها حذف شده بود. استقلال تنها نماینده باقی مانده ایران در این رقابت هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *