جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مخالفت اسپانسر استقلال با پرداخت پول اضافه

برهانی و صادقی مقابل سایپا ذخیره اند

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 405293
یک روز قبل از بازی استقلال و سایپا، امیر قلعه نویی با بازیکنان تیمش جلسه ای را برگزار می کند تا به آنالیز حریف آینده شان در لیگ برتر بپردازد.
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، آخرین اخبار از باشگاه استقلال به شرح زیر است:

* یک روز قبل از بازی استقلال و سایپا، امیر قلعه نویی با بازیکنان تیمش جلسه ای را برگزار می کند تا به آنالیز حریف آینده شان در لیگ برتر بپردازد.

در این جلسه فنی فیلم گل های زده و خورده استقلال به همراه بازی سایپا و گسترش فولاد تبریز به نمایش گذاشته خواهد شد تا با آنالیز و پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت فنی شان با شناخت کامل تری در زمین حاضر شوند.


* آخرین تمرین استقلال پیش از بازی مقابل سایپا فردا برگزار خواهد شد.

آبی پوشان پایتخت فردا در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آخرین تاکتیک هایشان قبل از رویارویی با شاگردان مجید جلالی را مرور می کنند.



امیر قلعه نویی آخرین توصیه های فنی اش را برای شاگردانش بازگو خواهد کرد و آنها با آمادگی کامل دیدار نوزدهم خود را در لیگ برتر برگزار کنند.





* بیگ زاده تست پزشکی می دهد.

هاشم بیگ زاده مدافع هافبک استقلال که با دست بانداژ شده دقایقی مقابل سپاهان فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تست خواهد داد تا مشخص شود می تواند استقلال را مقابل سایپا همراهی کند یا خیر. اگر او در این تست پزشکی قبول شود از ابتدا جواز حضور در میدان را پیدا خواهد کرد.





* لیست ۱۸ نفره استقلال برای بازی مقابل سایپا امروز مشخص خواهد شد.

فردا و بعد از اینکه تمرین استقلال به پایان رسید، لیست ۱۸ نفره این تیم برای رویارویی با سایپا اعلام خواهد شد.



بازیکنانی که در لیست حضور خواهند داشت به اردوی شبانه روزی می روند و سایر نفرات راهی منازل شان خواهند شد.



البته بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره جایی ندارند، می بایست صبح مسابقه با حضور در کمپ زنده ناصر حجازی زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کنند.





* امیر قلعه نویی از عملکرد امیرحسین صادقی و آرش برهانی در دیدار مقابل سپاهان ناراحت است.

سرمربی استقلال پس از آنالیز دیدار تیم سایپا به شدت از دو بازیکن با تجربه استقلال انتقاد کرد.



امیرحسین صادقی به همراه آرش برهانی در این دیدار نتوانستند از امیر قلعه نویی نمره قبولی بگیرند. قلعه نویی معتقد است فقط صادقی و برهانی ضعیف ترین بازیکنان استقلال در این دیدار خانگی بودند. به نظر می رسد در دیدار مقابل سایپا این دو نفر جایی در ترکیب ثابت نداشته و به نیمکت ذخیره ها می روند.





* در نشست هیئت مدیره استقلال نماینده اسپانسر این تیم نیز حضور پیدا کرد.

در جلسه هیئت مدیره استقلال عصر یکشنبه در ساختمان ۵ طبقه ای این باشگاه برگزار شد نماینده حامی مالی آبی پوشان نیز حضور پیدا کرد و میهمان مدیران ارشد استقلال بود.



مدیر عامل استقلال می خواست با توجه به مشکلات مالی تیم بخشی از تعهدات پذیرفته شده را پرداخت نمایند اما با پاسخ منفی روبرو شد. اسپانسر استقلال در جواب این درخواست گفت تاکنون بیشتر از قراردادمان پول پرداخت کرده ایم، چند هفته ای نیز جلوتر هستیم و امکان پرداخت پول در شرایط فعلی وجود ندارد.



شایان ذکر است استقلالی ها این روزها با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند و سخت تلاش می کنند از منابع مختلف پولی تامین و به حساب باشگاه واریز کنند تا طلب ها را پرداخت کنند.





* باشگاه استقلال از میلاد فخرالدینی خواست دیگر در مورد کی روش و تیم ملی مصاحبه نکند.

میلاد فخرالدینی طی روزهای گذشته مصاحبه هایی تندی را علیه کی روش و برخی ملی پوشان انجام داد که بازتاب زیادی داشت. این مصاحبه ها باعث شد او به نفراتی همچون سردار آزمون درگیری لفظی پیدا کند. امروز سرپرست استقلال به این بازیکن گفت از این پس حق ندارد علیه تیم ملی و کی روش مصاحبه کند و تمرکزش را بر روی استقلال بگذارد. البته گفته می شود فخرالدینی به واسطه مصاحبه های تندش علیه سرمربی تیم ملی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *