دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۵
۱۱

هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا/ بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 412132
فرمانده کل سپاه گفت: اگر دشمنان بخواهند جهالت‌های استراتژیک خود را بر علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی نمایند ما به سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.
هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا/ بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دومین روز از هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای واقعیتی به نام جهان اسلام را به عنوان قطب قدرت مطرح و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند.

وی افزود: امروز راههای غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و با برکت مسدود و امپراطوری آمریکا در چرخه‌ی نزولی قدرت قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت بازدارندگی و توانمندی‌های دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان تصریح کرد: ما به میزانی قدرتمند شده‌ایم، که هیچ نگرانی از رفتارهای غیر عقلانی دشمن نداریم. از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است.

جعفری با تاکید بر اینکه سناریوی دشمن چه تهدید نظامی باشد، چه تحریم، ما آنها را خنثی کنیم، افزود: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی خاصیت خود تاکید دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
فرمانده عزیز منتظریم تا در میدان جهادی دیگر با شهدا تجدید پیمان کنیم خدایارتان
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر از غافله شهداي جنگ تحميلي باز مانده ايم اكنون لحظه شماري مي كنيم تا در نبرد با شيطان بزرگ ام الفساد قرن اشق الاشقياي عصر حاضر به شهادت برسيم .
داود
با سلام ودرود بر فرمانده شجاع سپاه اسلام. آفرین بر این اقتدار وهیمنه. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
این حرف امام راحل رو باید با طلا نوشت امروز نقش افتخار آمیز سپاه در همه عرصه ها نمایان است
علی
من از کسانی هستم شاید در موضع گیری بسیار منتقد و تند عمل کنم ولی در دفاع از کشور با هیچ کس رودربایسی ندارم
محمد از اصفهان
اللهم ارزقنا شهادت.
عبدالله
توو سلیمانی مجاهد یاوران بقیه الله هستید
علی.
ماشاالله سردار.
گردن امریکا و متحدانش رو داخل منطقه میشکنیم.
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت فرمانده کل سپاه ،اقای من چند ماه قبل در مراسم چهلم پدر خانم جنابعالی نامه مشکلات را خدمت شما داد اما خبری نشد برادر گرامی میدانی۴سال حقوق نگرفتن یعنی چه؟؟؟اما اماده نبرد با امریکایم یامهدی
ان شاء الله مشکلات شما حل بشود.
اما نامه مشکلات رو باید بدید به مسئول اجرایی مربوطه. معمولاً مسئولین، حق دخالت در کار یکدیگر را ندارند.
United States
درود بر سردار رشید اسلام