پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲۸
۱۰۳
شمشیر دولت زیر گلوی صداوسیما

انتقاد رسما تعطیل!

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 347117
شاید شجاع ترین بخش خبری برنامه های صدا و سیما همین برنامه صرفا جهت اطلاع است که آن هم اکنون مقابل دولت یازدهم به این حال و روز افتاده و جرات بیان بخشی از مشکلات مردم را ندارند.
انتقاد رسما تعطیل!
گروه سیاسی جهان نيوز:  "این هفته قراره ما بچه های خوب و پاستوریزه ای باشیم. قراره از صف‌های طولانی مردم، از توزیع سبد کالا و از برخی تصاویر استقبال در خیابانها و از خیلی چیرهای دیگه چیزی نگیم تا کرکره صرفا رو پایین نکشن."

این جملات سربسته‌ای بود که کامران نجف زاده روز پنج شنبه در آخرین قسمت از برنامه صرفا جهت اطلاع بیان کرد اما بسیاری پیام آن را گرفتند و دریافتند که تهدید دولت زبان این برنامه جسور را هم کوتاه کرده است.

شاید شجاع ترین بخش خبری برنامه های صدا و سیما همین برنامه صرفا جهت اطلاع است که آن هم اکنون مقابل دولت یازدهم به این حال و روز افتاده و جرات بیان دست کم بخشی از مشکلات اساسی مردم را ندارد.

و همزمان حسام الدین آشنا، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت آرزو کرده است که ای کاش صدا و سیما رسانه مردم باشد!

اختلاف دولت با صدا و سیما از زمان دومین مصاحبه تلویزیونی دکتر روحانی شروع شد؛‌ آنجا که عزت الله ضرغامی زیر بار تصمیم یکباره مشاوران رئیس جمهور برای تغییر مجری توافق شده نرفت و البته مهر تایید رفتار خود را از شورای نظارت بر سیما گرفت.

در همین راستا بود که حسام‌الدین آشنا در مراسم رونمایی از یک کتاب به شورای نظارت بر سیما تاخت و گفت: «شورای نظارت فعلی هیچ نیست و جنبه تشریفاتی دارد.» وی در ادامه گفت: «این شورا هیچ قدرت اجرایی و نظارتی ندارد و فقط دو هفته یک بار شش نفر دور هم می‌نشینند و گعده می‌کنند و هیچ تضمینی بر اجرای مصوبات شورا در سازمان صدا و سیما وجود ندارد.»

اکنون گفته می شود، اگر یکی از برنامه‌های رئیس جمهور باب دل مشاوران و نزدیکانش پوشش تلویزیونی داده نشود،‌ فریاد اعتراض ها بلند می شود.

شاید در نتیجه همین فشارهاست که صدا و سیما سفر دولت به استان هرمزگان را به صورت ویژه و کم سابقه ای پوشش خبری داد. تنها شبکه خبر با اعزام ۶ واحد ارتباط ماهواره ای (SNG) اقدام به پوشش زنده سخنرانی و برنامه های رئیس جمهور کرد.

آقای ضرغامی حتی به پاسخ 30 نماینده مجلس برای فراهم کردن زمینه نقد تلویزیونی توافق ژنو هم پاسخ منفی داده است اما دولتی‌ها گویا حرف شنوی بیشتری از صدا و سیما انتظار دارند؛ آنان حرف های اساسی دل مردم و بازتاب مشکلات کمرشکن اقتصادی در جامعه را همچون نقد توافق ژنو از خطوط قرمز خود معرفی و با صدا و سیما اتمام حجت کرده اند.

دست مدیران صدا و سیما هم زیر تیشه تیز دولتی‌هاست. این رسانه بزرگ که در سال های اخیر هم تعداد شبکه های آن چندین برابر شده است، در نتیجه عدم تخصیص بودجه اش از سوی دولت و کمبود اعتبار، روزهای طاقت فرسایی را سر می کند و به مدد اسپانسرهای متعدد سرپا ایستاده است؛ اسپانسرهایی که آنقدر حضورشان در سیما پررنگ شده که در بسیاری اوقات حوصله بینندگان تلویزیون را هم سر می برند و هر جمله غلوآمیزی که می خواهند درباره محصولاتشان به زبان می آورند و با هر زبان‌بازی که هست می‌خواهند ملت را به خرید تولیدات خود وادار می کنند!

و هنوز هم آقای روحانی در دیدارهایش می گوید، دولت از نقد و انتقاد حمایت می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مطمئن باشید هیچ دولتی سعه صدر و صبوری دولت احمدی نژاد را نخواهد داشت
United States
بابا یادت رفت که دوروبری هاش هی شکایت می کردن هی شکایت می کردن؟
بابا سعه صدر واقعی ندیدیم!
Iran, Islamic Republic of
شما بگو در کدوم مورد شورای عالی امنیت ملی از یه روزنامه نگار شکایت کرد.؟؟
هی شکایتی که شما میفرمایید زمانی بودکه برخی در سخنان خود از الفاظ رکیک و تهدید به مرگ اطرافیان رییس جمهور وخود او کوتاهی نکردند!!
مجریان صدا وسیما به خصوص فکل کراواتیاشون وهنرمندها هنوز دست از حمله به دولت قبل برنداشته اند!!دقت کنید عرض کردم حمله انتقاد که ناقابل است!
رسانه ملی فقط زمان احمدی نژاد به انتقاد از دولت و وزرا پرداخت و البته خیلی جاها پا را از انتقاد هم فراتر گذاشت. قبل و بعد احمدی نژاد از این چیزا خبری نیست و رسانه ملی بطور کامل در اختیارشون قرار داره..
جالبه که یه عده که یا خواب تشریف دارن یا خودشون را زدن به خواب این مساله را انکار میکنن.
بابا بابا بابا بابا بابا بابا با با بابا بابا ...
بازم شانس اوردیم که رهبری حکم رییس صداسیما را میزنن. مگرنه توافق ژنوا تا حد ... بالا می بردن...
اقای اشنا یک چهره امنیتی هستن چکارش به فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی هم یک چهره امنیتی بودند.
کاش زمانی برسد که افرادی که اطلاعی از موضوعی ندارند ساکت بمانند
برادر من
شماکه رزومه ی کاری ضرغامی رو نمیدونی چرا بیخودی اظهار نظر میکنی!!؟؟
ایشون از فعالین دانشجویی و فرهنگی بودند و مدتها معاون پارلمانی صدا وسیما بودندواساسا چهره ی امنیتی نداشتند
عبدالله
االبته امنیتی بودن مدیران فی النفسه بد نیست . اما ضرغامی سابقه امنیتی ندارد. اتفاقا اکثر گزینه های مدیریتی دولت، امنیتی هستند. مگر خود آقای روحانی 16 سال دبیر شورای امنیت ملی، یعنی بالاترین سطح امنیتی نبود؟ مگر ربیعی وزیر کار امنیتی نبود؟ مگر پورمحمدی وزیر دادگستری این گونه نیست؟ مگر صالحی امیری گزینه ورزات ورزش مدیرکل اطلاعات خوزستان نبود؟ و ....
بازهم می گویم امنیتی بودن یک فرد اشکال ندارد بلکه سالمترین افراد جذب سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور می شوند.
ولی اگر احمدی نژاد این سطح از مدیران امنیتی استفاده می کرد یا خودش 16 سال دبیر شورای امنیت ملی بود،اعتدالیون رسوایش می کردند.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد آزاد اما تخریب با هدف در دست گیری کنترل مجلس اینده ممنوع است
میخواد قصه امنیتی بنویسه!!!
Germany
من سرهنگ نیستم یک انقلابی ام.
عمار فاطمی
... آقای آشنا هیچ چهره ای نیست
هیچی
آن مرد که میشد ازش انتقاد کرد رفت!!!
در این دولت تا دلتون بخواد میتونین تعریف سازنده بکنید!!
اما اصلا نباید انتقاد کنید
دولت راستگویان به خاطر همین اومده!
Iran, Islamic Republic of
این برنامه شجاع!! توی دولت قبل کجا بود؟!! میشه فقط یک مثال از شجاعت این برنامه در دولت قبل بزنید؟!
احتمالا شما کلا پای ماهواره ای وگرنه الان منتظر نبودی ما برات از این برنامه ها معرفی کنیم
کسی که خودشو ه خواب زده میشه بیدار کرد
خداییش برنامه های تلویزیون رو ببینید دولت اینقدر صدا و سیما رو تحت فشار گذاشته که پول خرید برنامه ندارند از صبح تا شب باید تکرار چهارمین و پنجمین بار جومونگ و کاراگاه درک و .... رو مردم تماشا کنند اونوقت میگیم نروند سراغ ماهواره ؟
دولت خدمتگزار و زحمتکش را قدر بدانیم که بفکر ماست
بنظر من هر کس که منتقد این دولت بزرگ و توانمند است ریگی بکفش دارد چه معنی دارد که از هر کاری انتقاد میکنید چقدر کم ظرفیت هستید حالا چند تا سانتیفروژ نگرده این هم از شجاعت دولتمردان ماست که داوطلبانه همه درخواست های غربی ها را قبول میکنند زیرا مسئولین محترم و فداکار ما اکثرا در امریکا سالهای سال تحصیل کرده و بخوبی به رفتار انها اشنا می باشند و رگ خواب انها در درستشان است و اگر هم فرزندانشان انجا هستند و فارسی بلد نیستند هم بخاطر این است که بخوبی به انها مسلط باشند و از اخرین اخبار و روحیات امریکاییها مطلع شوند و هر چیزی که انها اراده کردند بدونه اینکه به زبان بیاورند داوطلبانه تقدیم انها کنند .
محمد
در جواب خطابه مستدل شما تنها کاری که میشه کرد اینه که بخندم :)
این بد اخلاقی ها از دوران احمدی نژاد شروع شد...
اگراین نام نبود شما می خواستید به کی گیربدید بی انصافها !!!!
سخنان نجف زاده با زبان بی زبانی بود یعنی به ملت گفت اگر واقعیت را به شما بگوئیم نانمان را می برند و در سازمان خبری جمهوری اسلامی را تخته می کنند یعنی اگر به ساز دولت یازدهم و اطرافیانش گوش نکنیم چه حق و چه ناحق. خانه نشینی قسمتان می شود یعنی نقد در دولت یازدهم بسته باشد یعنی اگر نقدی دارید به دولت نهم و دهم بدهید یعنی .... ملت نیاز به این یعنی ها ندارد آنشب تمام حرفهای آقای نجف زاده جواب این یعنی ها بود.
صدا و سيماي مجيز گوي دوران احمدي نژاد بايد همان رويه را در پيش بگيرد...
بهتر از اینکه که bbc مجیز گوی آدم باشه !!
Germany
بابا شماها نمیفهمید دولت ان گلیس کلی پول میده تا مارو از خواب غفلت بیدار کنه باز شما میرید سراغ بیست و سی ، صرفا و ...؟؟؟؟
البته کبوتر با کبوتر کفتار با کفتار ...، حق شما همون bbc ...
شما که مجیز به احمدی نژاد را شنیدی چرا نقد ها انتقاد ها کنایه ها و متلک ها همین رسانه ملی به احمدی نژاد را نشنیدی؟
Iran, Islamic Republic of
هرچند بنده به آقاي روحاني راي نداده ام ولي به هر حال ايشان را رئيس جمهور خود و کشور مي‌دانم.
دوست ندارم ايشان و هيات دولت تضيف شود که اين کار تضعيف ممکلت است. ولي به ايشان و ساير همکاران محترمشان عرض مي‌کنم که عملکردشان در مقابل چشمان ملت قضاوت مي‌شود با اجبار به صدا و سيما و اعمال فشار و حذف نيروهاي مخالف و خفه کردن صداي منتقد نمي‌توانند کشور را به درستي اداره کنند.
براي ايشان و همکارانشان «توفيق» «موفقيت» «انصاف» و «شرح صدر» خواستارم
طاهر
United Kingdom
جناب این حرفهای شما از صد فوش و هزار دیار خراب بر سر دولت بدتر است.البته در میخواستی خود را طوری دیگر نشان دهی ولی نتوانستی.
از اینکه شما از دولت بد میگید خیلی خوشحالم
برای ایمکه مطمئن میشم تشخیص ما در دفاع از دولت درست بوده
....
حتما خودتو به یک دکتر نشون بده
چون... چون شما هم طرفدار ایشون هستیم ما هم از عدم رای به ایشون خوشحالیم ..
ازاینکه دولت وطرفدارانش تحمل انتقادراندارند وبایک انتقادکوچک ازکوره درمی روند وهرچی دلشون می خواد توهین می کنند ،ما هم مطمئن شدیم درتشخیصمون به ندادن رای به روحانی اشتباه نکردیم وخداراشکرمی کنیم .
به نظرمي رسد براي اينکه جعبه سانسور (صدا و سيما) پيام مردم در خرداد امسال را درک کند مي بايست بودجه اين جعبه تقليل يابد.....
کشتین با پیام خرداد
امثال شماها چرا پیام خرداد 4سال پیش ودرک نمیکنند
اگه این عملکرد فعلی دولت قبل انتخابات معلوم بود که الان اینجا نبود
منم نمی دونم چرا مسئولین قوه قضائیه پیام 22 بهمن رو درک نکردند و سران فتنه رو به درک واصل نکردن ...
سرور
پیام خرداد با 5/0 درصد تک ماده که اینقدر پز دادن ندارد.خودتان را کشتید.
ابراهیم
با سلام
بابا هفت دهم درصد یعنی حتی از یک درصد هم کمتر
فعلا که بودجه رو قطع کردید مردم باید تکرار تکرار تکرا تکرار فیلم ها و سریال های چند بار تکرار شده رو ببینند تا پیام رو درک کنند
میلاد
من موندم نیم درصد چه پیامی میتونه داشته باشه؟؟ خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
دو سال دیگه قدر احمدی نژاد را میدونین
جهان راننده
انشالله 2 سال دیگه....
چرا دو سال دیگه؟!!
همین الانم دلمون برا احمدی نژادی که با صلابت جلوی غرب وایمیستاد و نمیذاشت مثل چند وقت اخیر به مردم ایران اینجوری توهین بشه تنگ شده...
ای کاش این یکی دو سال آخر با وجود تحریم ها و ... یه کم به اوضاع اقتصادی مردم بیشتر توجه میکرد
در کل یادت بخیر حاج محمود...
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مقام معظم رهبری از دولت وتیم مذاکره کننده حمایت میکنه و میگه من به آنها اعتماد دارم وظیفه ملت هم تبعیت محضه . انتقاد خوبه اما تو این موقعیت حساس باید همه پشت سر دولت باشن تا موفق بشه.
نظارت بر اقتصاد مقاومتی رو رهبری سپردن به صدا وسیما فکر میکنید دولتی ها تحمل میکنند یم نقد کوچک را
روحانی لا مچکریم!
Iran, Islamic Republic of
تبعیت محض ار حضرت آقا فقط در مورد خفه شدن ما حزب اللهی هاست؟ اگر تبعیت محض از ولایت فقیه برایتان اهمیت دارد چرا به دولت انتقاد نمی کنید که برخلاف فرمایشات رهبری رفع مشکلات اقتصادی را به مذاکره با امریکایی ها گره زده است؟ چرا وقتی رهبری می گوید به مذاکرات خوشبین نیستم آقای روحانی می گوید من خوشبینم؟
عزیزمی اما بعد عیدم دوست دارم بازم نظرت رو بدونم
بی نشان
پشت سر دولت به چه قیمتی ایا برای تصمیمات اشتبه هم باید ایستاد!!!!!!!!
اخه قربونت رهبری حمایت کردند چون از همه دولت ها حمایت کردن نه برای کارهای اشتباهشون!!!!!!!!
امیدوار
تبعیت از رهبری حمایت از دولت است با چشم و گوش باز در حالی که ناصحانه دولت را از اعمال خلاف باز بداریم نه این که مطیع بی چون و چرا باشیم و در مقابل اشتباهات دولت ساکت
ما که صد در صد از دستورات ایشان تبعیت می کنیم ولی شما ها چرا سال 88 تبعیت نکردید
خجالت داره
اتفاقا دربین آخرین سخنرانی ایشان تاکید براین شده است که مردم حرفشون رابزنند وانتقادکنند ودولت هم سعه صدر داشته باشد .
دیکتاتوری (اصلاح طلبان )که شاخ دم نداره !!داره
با سوادی هم تعطیل
جواد
هیس منتقدا حرف نمیزنن
محرمانه بید گویاخخخخ
Iran, Islamic Republic of
لذت ميبرم كه اين خبرهارا ميشوم . صبح شنيدم كه ويتامين 3 هم مجبور به تعطيل شدن شد.
صدا و سيمايي كه زمان احمدي نژاد ميتاخت ، مجبور است كه دهنه اي را كه بهش زدند، تحمل كند.
والله احمدی نژاد گردنش از مو باریکتر بود .
نه الیگارش های پنت هاوس نشین رو داشت
نه غرب ازش طرفداری می کرد
نه ...
صد البته!شما ودوستانتون احتمالا اهل نوازش کردن هستین
نوبخت ازقائمشهر
شما که انتقاد نمیکنید!فقط عصبانیتتون رو از عدم استقبال مردم از خودتون تواین الفاظ پنهان میکنید! وگرنه انتقاداگر همراه بااحترام و پیشنهادسازنده باشه همه گوش میبکنند حتی ادم یکدنده ای چون احمدی نژاد!
با دولت نسبت نداری؟
آقا ما عصابنیتمون مثل شما نیست که سطل زباله آتیش بزنیم ..!
نوازش چطور؟
روز به روز تفاوتهای دولت محمود با دولت حسن مشخص تر می شود. خود دولت محمود بنیانگذاری انتقاد را در سیما راه اندازی کرد و ادامه داد. اما این دولت فخیمه هنوز نیامده همه چیز رو نابود می کند و تازه می گوید به من نگید بالا چشمت ابروس.
حسین
باور کنید هر چه بیشتر کوتاه بیایید این ها زبانشان دراز تر می شود
به خدا قسم ما عملکرد صدا وسیما را در دولت قبل دیدیم و اینکه صدا و سیما تبدیل به رسانه حزبی و گروهی شده است . و هرچه شما از دولت بیشتر بد بگویید مردم میفهمند در رایی که داده اند اشتباه نکرده اند
قسم جلاله برای تایید این اراجیف؟!اثار ندامت در چهره تک تک رای دهندگان هویداست نیازی به قسم وایه ندارد!!!
طاهر
United Kingdom
دوست عزیز یعنی فکر میکنید باید به جلیلی رای می دادیم. 6 سال رفت برای مذاکره ولی اشتباهی فکر کرد....
ببخشید به چیی دل خوش کردی؟
به سبد کالات ؟؟؟
غ ز
Iran, Islamic Republic of
هچه فکر کردم چی بگم در مورد این دولت چیزی به ذهنم نرسید فقط میتوانم بگویم صبر باید کرد و تحمل تاایندولت نیز تمام شود
دعا گوی امت اسلامی
Iran, Islamic Republic of
اقایانی که تاب نقد و انتقاد را ندارند و مشکلات مردم را لا پوشونی میکنید و منتقدین را توبیخ میکنید هیچ فکر کردید به روز قیامت؟ یا اینکه متظاهر به ایمان هستید؟در هر صورت بد نیست بفکر شب اول قبر باشید چون انجا ریس و..............پیش خدا فرقی ندارند باید بخاطر نعمتی که در دست داری جواب بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لتسئلن اننعیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
United States
بوی سوختن میاد !!!! فعلا که قدرت دست ماست پس بشین تماشا کن کوچولو....
تو برو عارف رو بچسب کوچولوی 7 درصدی ...
فری بی‌کلک
جیقیله! فعلاً قدرت دست شماست؟ فکر می‌کنی تا ابد دستتون می‌مونه؟ وای اگر از پسِ امروز بود فردایی...
حیف اون نامی که باهاش نظردادی ، اصلا نامت بانظرت همخونی نداره !!!
دست ماست یا دست دوغ ؟؟؟
البته دست کشک بهتر بش میاد
چرا دراین برنامه ها خبری از اختلاس ها/ پول های بلوکه شده / شدت تحریم ها/ مسببین شرایط امروز نیست /حوضه های مشترک ما با عراق وقطر بررسی نمیشود /برادران انتقاد با وجدان ومسولیت وظیفه همه ماست
بیسواد حوزه نه حوضه !!!
بی شواد
تحمل انتقاد بزرگی می خواهد
و انتظار کار بزرگ از آدم های کوچک، فسانه ای بیش نیست
000
20:30=تفرقه انداز
اگرمنتقد تفرقه اندازه پس یک عمراصلاح طلبها وضد انقلابها و..امثال شما تاهمین چندماه پیش !!! تفرقه انداز بودید .....
کلید همه بدیها دروغ است و این کلید هم در دست دروغگویان است
عبدالله
اگر آنجوری که رسانه ها و بخصوص صداوسیما به احمدی نژاد گیر می دادند به دولت تدبیر وامید گیر بدهند شک نکنید که افراطی های اعتدال نشان آن رسانه را به توپ می بندند
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما که همه انتقاداتش رو می کنه
در همین صرفا همین هفته همین کاری که شما به عنوان عدم نقد گفتید دقیقا 10 برابر تاثیر مخرب برای دولت داشت
صدا و سیمای زمان احمدی نژاد که هیچی نقدی بر دولت وارد نمی کرد ، فراموش شده آقای جهان نیوز
....
از همین حرفت در مورد احمدی نژاد معلومه دروغگویی. کسی که صرفا جهت اطلاع دوران احمدی نژاد را دیده باشه میدونه این برنامه در اون دوران چه میتاخت و حتی خیلی جاها زیادی تند میرفت..
بعد میگن چرا تو برنامه کودک ماکارونی تبلیغ میکنن!
به قول اون دوست عزیز از این دهنه ای که واسه رسانه ملی زدن دلم خنک شد چون به دولت قبلی بد جور تاختن.
یادت رفته صدا سیما هر روز دوربین برمیداشت راه میوفتاد از قیمت ها میپرسید حالا کو اون دوربینهای صدا سیما که برن تو بازار فقط قیمت سیب زمینی را بپرسند؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه واقعا! اینها همونهایی هستن که توی مناظزات یکسره از بسته بودن فضا و عدم آزادی بیان و عدم سعه صدر و ... حرف میزدن.!!!! آقای روحانی، آیا واقعا معنای اعتدال اینه که هر چی شما میخواید اتفاق بیفته؟ مگه مبنای اعتدال سلیقه و نفع شماست؟؟!!!
جالبه که هنوزهم شعارمی دهند باپرروئی !!!
حسینی
سلام

آدم های عاقل ده بار یک مطلب را نمی شنوند و زود مطالب را می گیرند.

کجا رفتند مدعیانی که شعار می دادند قبلی ها فضا را امنیتی کردند و ما می خواهیم گل و بلبلی کنیم؟
کجا رفتند آنهائی که می گفتند اطلاع رسانی حق مردمند ولی نقادان را کم سواد نامیدند؟
کجایند آنهائی که گفتند اتوبوسی نمی آیند ولی با 260 هزار عزل و نصب روی قطار را سفید کردند؟

حالا بارها گفته می شود حکایت دولت راستگویان حکایت چراغعلی و زلفعلی استدرست نیست؟

نظر بدهید خودش رفراندومه!!!
کاملا درست است. این دولت حرف و عملش خیلی با هم فرق داره ...
Iran, Islamic Republic of
چراباید گروهی اندک و خرد، باتوافقنامه ژنو مخالفت بکنند ؟/فقط ، کاسبان تحریمهاودشمنان مردم ایران بااین توافقنامه مخالف هستند چونکه منافعشان به خطرافتاده است .
لابد منافع شما کاسبان مذاکره هم بدور داره تامین می شه ...
این گروه اندک وخرد !!! (میلیونها نفرازمردم انقلابی ) در22 بهمن آمده بودند وهمه انتقادداشتند !!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم که دست تندروهای کاسب تحریم را ازتلویزیون کوتاه کردی .
ظاهرا تندروهای کاسب مذاکره هم این وسط بد جور ذی نفع هستن !!!
تعطیییییییییییییییییییییییییل
دوران احمدی نژاد همه آزاد بودن هرچه میخان فحش و تهمت و توهین کنند به ایشون ولی الان کسی جرات نداره با سرهنگ دربیفته. صداوسیما شده یک کانال حزبی و الان هم نگران منابع مالیشه که کاری به روحانی نداره