سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بازی با کره محک خوبی برای ماست

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب: 390975
ها‌فبک تیم ملی با ارزیابی مثبت از شرایط اردوی تیمش گفت که بازی ایران و کره جنوبی محک خوبی پیش از جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا؛ امید ابراهیمی، ها‌فبک تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. در حال حاضر در حال آماده شدن برای یک بازی خوب مقابل کره جنوبی هستیم و این دیدار محک خوبی برای جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

وی درباره شرایط خودش افزود: شرایط من هم خو‌شبختا‌نه خوب است و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

ها‌فبک میانی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره تیموریان و نکونام دو رقیب اصلی‌اش در تیم ملی، اظهار کرد: به هر حال تیموریان و نکونام بازیکنان بزرگی هستند، اما من همیشه تلاشم را کرده‌ام و می‌خواهم باز هم به این کار ادامه دهم و اگر بازی کنم مطمئن باشید همه تلاشم را در زمین به کار می‌گیرم.

وی درباره پیش‌بینی بازی مقابل کره جنوبی، عنوان کرد: این دیدار محک مهمی برای ما محسوب می‌شود. آنها بازیکنان زیادی در اروپا دارند و قطعا بازیمان با آنها خیلی خوب می‌شود. امیدوارم که در نهایت نتیجه‌ خوبی هم کسب کنیم.

ابراهیمی در پایان در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از میزان همدلی و اتحاد ملی‌پوشان چقدر است؟ گفت: به هر حال این تیم، تیم ملی این مملکت است و همه تلاش می‌کنند تا این تیم موفق شود. مطمئن باشید آنهایی هم که در تیم ملی نباشند، برای موفقیت تیم دعا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *