کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی با کره محک خوبی برای ماست

22 آبان 1393 ساعت 6:38

ها‌فبک تیم ملی با ارزیابی مثبت از شرایط اردوی تیمش گفت که بازی ایران و کره جنوبی محک خوبی پیش از جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا؛ امید ابراهیمی، ها‌فبک تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. در حال حاضر در حال آماده شدن برای یک بازی خوب مقابل کره جنوبی هستیم و این دیدار محک خوبی برای جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

وی درباره شرایط خودش افزود: شرایط من هم خو‌شبختا‌نه خوب است و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

ها‌فبک میانی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره تیموریان و نکونام دو رقیب اصلی‌اش در تیم ملی، اظهار کرد: به هر حال تیموریان و نکونام بازیکنان بزرگی هستند، اما من همیشه تلاشم را کرده‌ام و می‌خواهم باز هم به این کار ادامه دهم و اگر بازی کنم مطمئن باشید همه تلاشم را در زمین به کار می‌گیرم.

وی درباره پیش‌بینی بازی مقابل کره جنوبی، عنوان کرد: این دیدار محک مهمی برای ما محسوب می‌شود. آنها بازیکنان زیادی در اروپا دارند و قطعا بازیمان با آنها خیلی خوب می‌شود. امیدوارم که در نهایت نتیجه‌ خوبی هم کسب کنیم.

ابراهیمی در پایان در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از میزان همدلی و اتحاد ملی‌پوشان چقدر است؟ گفت: به هر حال این تیم، تیم ملی این مملکت است و همه تلاش می‌کنند تا این تیم موفق شود. مطمئن باشید آنهایی هم که در تیم ملی نباشند، برای موفقیت تیم دعا می‌کنند.


کد مطلب: 390975

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/390975/بازی-کره-محک-خوبی-ماست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com