دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

صعود یونان و کرواسی به جام جهانی

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 326486
تیم‌های یونان و کرواسی با کنار زدن حریفان خود به جام جهانی صعود کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رقابت های پلی اف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در قاره اروپا با صعود دو تیم یونان و کرواسی جام جهانی بیستم ادامه یافت.

یونان در اولین دیدار در حالی برابر رومانی به میدان رفت که در بازی رفت موفق شده بود با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

آنها در این دیدار نیز ابتدا از حریف خود پیش افتادند. کوستاس میتروگلو ابتدا یونان را در این دیدار پیش انداخت اما در ادامه واسیلیس توروسیدیس به اشتباه دروازه خودی را گشود تا این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. به این ترتیب یونان قهرمان یورو ۲۰۰۴ موفق شد با برتری ۴ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مسافر برزیل شود.

کرواسی نیز در خانه به دیدار تیم شگفتی‌ساز ایسلند رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار ایسلندی ها تلاش زیادی کردند تا بتوانند با رفتن به جام جهانی برای اولین بار شگفتی‌ساز شوند اما این میزبان بود که مزد بازی خوب خود را گرفت و به گل اول رسید.

ماریو مانژوکیچ مهاجم بایرن‌مونیخ دقیقه ۲۷ گل برتری کرواسی را به ثمر رساند اما خطای بد این بازیکن چند دقیقه بعد باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند تا کرواسی ۱۰ نفره شود و ایسلند به بازی امیدوار شود اما داریو سرنا در دقیقه ۴۷ آب پاکی را روی دست ایسلند ریخت و این تیم موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر ایسلند در این دیدار و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند.

تابلو نتایج

یونان ۴ – رومانی ۲

کرواسی ۲ – ایسلند صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *