جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

صعود کرواسی به جام جهانی 2018 روسیه

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب: 565044
تیم ملی کرواسی در دیدار برگشت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل یونان به تساوی 0-0 رسید و با برتری 4-1 در مجموع دو دیدار، راهی جام جهانی شد.
صعود کرواسی به جام جهانی 2018 روسیه
به گزارش جهان نيوز، شاگردان زلاتکو دالیچ که در دیدار رفت موفق شده بودند با نتیجه 4-1 مقابل یونان به برتری برسند، در دیدار امشب هم به خوبی از دروازه شان محافظت کردند و در نهایت توانستند به یک تساوی بدون گل دست پیدا کنند و راهی جام جهانی شوند.
 
مشائیل اسکیبه، سرمربی یونان، تیمش را در این دیدار با 6 تغییر نسبت به دیدار رفت راهی میدان کرد؛ به این امید اینکه بتوانند به سه گل مورد نیازشان دست پیدا کنند؛ اما در نهایت حتی یک بار هم نتوانستند به دروازه کرواسی برسند. آنها تنها یک بار در دقیقه 79 دروازه کرواسی را باز کردند؛ اما داور به دلیل آفساید، این گل را مردود اعلام کرد.
 
 

 
 
زلاتکو دالیچ که بعد از اخراج آنته کاچیچ هدایت کرواسی را به طور موقت برعهده گرفته بود، اکنون امیدوار است که با رساندن تیم ملی کشورش به جام جهانی، با قرارداد طولانی مدت تری از طرف فدراسیون فوتبال کرواسی مواجه شود.
 
با قطعی شدن صعود کرواسی، اکنون تنها تکلیف دو سهمیه اروپا مشخص نشده است که در دیدارهای فردا شب ایتالیا- سوئد و سه شنبه شب جمهوری ایرلند- دانمارک مشخص می شود .

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *