دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

استاندار اردبیل مشخص شد

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 323791
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بعد از ماه‌ها انتظار دولت تدبیر و امید مجید خدابخش را به عنوان استاندار اردبیل انتخاب و معرفی کرد.
به گزارش جهان، کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بنده این انتصاب شایسته و به حق و امید‌بخش برای مردم استان اردبیل را از طرف دولت تدبیر و امید تبریک گفته و امیدوارم با اشرافیت و سختکوشی مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل بتوانیم عرصه خدمتگزاری را میدان حرکت عظیم تحول و سازندگی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی در استان اردبیل قرار دهیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با همکاری تمامی مسئولان و همچنین پشتوانه عظیم مردمی استاندار جدید اردبیل بتواند در مسئولیت خود شایسته و مدبرانه عمل کند و قطعاً‌ در این مسیر توجه به رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل منشا اثرات جاودانه و خیرخواهانه برای این استان خواهد بود.

این نماینده مجلس از استاندار جدید اردبیل خواست تا زمینه و فرصت شغلی مناسب را برای نسل آینده فراهم کند تا بیش از هر زمان دیگر به ایجاد رضایت‌مندی مردم و افزودن بر برگ‌های درخشان تاریخ این خطه کمکی موثر و حرکتی مفید به فایده انجام شود.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: تمام نمایندگان استان اردبیل این انتخاب را به فال نیک می‌گیرند و تلاششان بر این خواهد بود که یار شاطر باشند نه بار خاطر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سالار
Iran, Islamic Republic of
یه مشارکتیه دیگه، متاسفم
جعفر
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد شهرستانها برسد