دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۵

هیئت دولت استانداران ۳ استان دیگر را منصوب کرد +اسامی

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 318446
هیئت دولت استانداران ۳ استان خوزستان، خراسان جنوبی و فارس را منصوب کرد.
هیئت دولت استانداران ۳ استان دیگر را منصوب کرد +اسامی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هیئت وزیران در جلسه امروز خود به بررسی شرایط گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای ۳ استانداری دیگر پرداخت و با این پیشنهادات موافقت کرد.

بر اساس مصوبه هیئت دولت، مقتدایی استاندار خوزستان، احمدی استاندار فارس و خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی منصوب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصیب
خوشابحال خراسان جنوبی ها برای منصوب شدن استاندار توانمند وباتجربه وپرتلاش
Iran, Islamic Republic of
مهر علیزاده هم قرار بود امروز استاندار اذربایجان شرقی شود که با فشار نزدیکان هاشمی به رییس جمهور روحانی در دقیقه نود مخالفت کرده نزدیکان هاشمی معتقدند مهر علیزاده نیروی ....است و حرف انها را نمی خواند و سال 84 نیز با نظر ... کاندیدا شد تا هاشمی رییس جمهور نشود و همچنین یاسر و فایزه نیز با مهر علیزاده مشکل دارند چون فایزه را از نایب رییسی کمیته المپیک کنار گذاشت و یاسر را نذاشت رییس فدراسیون سوارکاری شود
شهروند اذری
واقعا از انتخاب جبارزاده برای استانداری اذربایجانشرقی متعجب شدم از این بدتر نمیشد.فکر نمیکنم هیچگونه تدبیریا امیدی پشت این تصمیم بوده باشد.
احمدی یک نیروی تندرو اصلاح طلب است که قبلا در زمان خاتمی معاون سیاسی استانداری فارس بود. متاسفانه در انتخاب استاندار برای فارس دیگه از این بدتر نمی شد .
از دست دولت اعتدال . . .
آقای روحانی واقعا نمی دانیم چه جور باید حرف دلمان را به تو زد چرا احمدی برای استان فارس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟