دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۶

شکایت خانواده۳۰شهید از حمید انصاری

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 320987
ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد از حمید انصاری قائم‌مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به دادسرای تهران شکایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از رجانيوز ، مسئول روابط عمومی ستاد بزرگذاشت شهیدان عرب‌سرخی و طباطبایی‌نژاد طی گفت‌وگو با  فارس، اعلام کرد که به نمایندگی خانواده این شهیدان از حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به دادسرای تهران شکایت کرده است.
 
وی با بیان اینکه افراطی‌خواندن منتقدان موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی غیرقابل قبول است، افزود: آقایان به جای سرزنش هتاکان، منتقدان را به افراطی‌گری متهم کرده‌اند.
 
مسئول روابط عمومی ستاد بزرگداشت شهیدان عرب‌سرخی و طباطبایی‌نژاد(خانواده‌های عرب‌سرخی و طباطبایی‌نژاد 30 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند) اعلام کرد که شکایت خود را به طور مکتوب تقدیم دادسرای تهران کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
باید خانواده تمام چند صدهزار شهید این مملکت پای این نامه رو امضا کنند.
تا انشاالله لکه ننگ این فرد و دارو دسته این موسسه از نظام و مملکت پاک بشه
پای مال کردن خون شهدا از این واضح تر؟!!
فرزند شهيد
Iran, Islamic Republic of
اينجانب نيز فرزند شهيد از مشهد هستم حمايت خود را از اقدام خانواده شهدا در اعتراض به اقاي انصاري اعلام مي کنم اقاي انصاري از آقاي صادق خرزاي ياد بگيرد که اين گونه در پاي ارزشها ايستاد .البته پيوند ما با امام راحل و امروز با مقام معظم رهبري ناگستني است ...ناگفته نماند که مهم نيست نسبت به که برسد مهم اين است که امروز در قبال حق و حقيقت يعني ولايت و ارمانهاي انقلاب کجا ايستاده اي و به عبارتي اگر حسين(ع) نيستي حرمله هم نباش و....
United Kingdom
پای خانواده معظم شهدا را به دعواهای جناحی باز نکیم که همه ضرر میکنیم
یعنی به نظر حضرتعالی هر اهانتی به امام شهدا و شهدا و خانواده شهدا بشود هیچ اشکالی ندارد و خانواده های آنها نباید اعتراض کنند واقعا عجب آدم فهمیده ای!!!!هستی
سید حسین
خداوند روز به روز بر عزت و حرمت خانواده های شهدا بیافزاید خدایا انتقام این بی حرمتی به امام عزیزمان و شهدای گرانقدر و خانواده عزیز شهدا را از این حرمت شکنان رذل و پست بگیر
امید
رسائی در هفته نامه 9دی خوب این باند خبیث موسسه را افشا کرد. باید همشون برکنار و محاکمه بشن ولی حیف که حسن خمینی چسبیده بهشون.