دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

آلمان قهرمان جام جهانی۲۰۱۴می‌شود

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 320582
کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان، ابراز اطمینان کرد که ژرمن‌ها سال آینده در برزیل جام قهرمانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بالای سر خواهند برد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اولیور کان با اشاره به اهمیت قهرمانی و نایب قهرمانی ۲ تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته، موفقیت اخیر فوتبال آلمان را نشانه‌ای از آمادگی تیم ملی این کشور برای موفقیت در عرصه رقابت‌های بین‌المللی دانست.

سنگربان و کاپیتان پیشین ژرمن‌ها در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد آلمان تاکید کرد: ذره‌ای شک ندارم که سال آینده تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی می‌شود. به نظر من احتمال قهرمانی این تیم در آن رقابت‌ها بسیار زیاد است.

کان با بیان اینکه افتخارات اخیر تیم‌های باشگاهی آلمان در رقابت‌های اروپایی اعتمادبه‌نفس بازیکنان تیم ملی آلمان را بالا برده است، افزود: گاهی اوقات انرژی و روحیه‌ای که یک تیم از قهرمانی در یک تورنمنت مهم و بزرگ می‌گیرد نادیده گرفته می‌شود. قهرمانی بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنان ملی‌پوش ما در مرحله نهایی جام جهانی انگیزه بیشتری خواهد داد و این باور که علاوه بر اروپا، از عهده فتح جام جهانی هم برمی‌آیند را در آنها تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دورتموند نیز در ۳ سال اخیر ۲ بار قهرمان بوندس‌لیگا شده است و پارسال هم به فینال لیگ قهرمانان رسید. پس به نظر من بازیکنان این تیم هم آمادگی مواجه شدن با چالش‌های بزرگ را دارند.

ابراز اطمینان اولیور کان نسبت به قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی سال آینده در شرایطی است که آخرین قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی به سال ۱۹۹۰ و آخرین قهرمانی این تیم در یک تورنمنت ملی معتبر به رقابت‌های یورو ۹۶ برمی‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه ایران مذاره همچین اتفاقی بیافته جام مال ماست