دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۶

مرکزانتقال تروریست ازاروپا به سوریه کجاست؟

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 320578
یک روزنامه فرانسوی با اشاره به حضور تعداد بالای تروریست اروپایی تبار، از فرانسه به عنوان کشوری نام برد که ۲ شهر آن مرکز اصلی انتقال تروریست از اروپا به سوریه هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه فرانسوی «لوموند» به نقل از سرویس اطلاعات فرانسه نوشت که گروه‌های جهادی از چچن به سوریه رفته اند و ۲ منبع ترانزیت این افراد شناسایی شده است.

سرویس اطلاعات فرانسه ضمن اعلام موارد فوق از افزایش قابل توجه شمار افرادی که به سوریه می‌روند تا با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه مبارزه کنند، خبر داده است.

بنابر این گزارش جهادی‌های فراوانی از قفقاز به سوریه رفته‌اند. گفته می‌شود که ناآرامی‌های داخلی در سوریه نوعی «جذابیت قدرت» برای معارضان اسد دارد.

یکی از مقامات ارشد اطلاعاتی فرانسه در این مورد گفت: «هرگز اتفاقی شبیه به این پیش از این حتی در افغانستان رخ نداده است.»

گفته می‌شود فرانسه منبع اصلی صدور تروریسم است چرا که تعداد تروریست‌های فرانسوی تباری که از ماه می به سوریه رفته‌اند، ۲ برابر شده‌اند.

حدود ۴۰۰ نفر به شکل‌های مختلف از جمله چچن به سوریه منتقل می‌شوند و بیش از ۲۰۰ تن نیز از آغاز اکتبر در سوریه به سر می‌برند.

۲ منبع ترانزیتی دیگر در اروپا هستند. « وین» پایتخت اتریش محل اصلی انتقال افراد به سوریه است به این ترتیب که افراد به ترکیه و سپس به سوریه منتقل می شوند.

شهر «نیس» فرانسه دیگر محلی است که مورد توجه تروریست‌هاست. در این شهر جامعه‌ای از چچنی‌ها متشکل از بیش از ۱۰ هزار نفر است.

آلمان دیگر کشور اروپایی است که شماری تروریست از این کشور به سوریه رفته اند.

سفر تروریست‌ها از اروپا به سوریه این نگرانی را به دنبال دارد که این افراد پس از حضور در سوریه، با قابلیت‌های بیشتری برای اقدامات تروریستی به اروپا برگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاکی
دولت ترکیه بابت حمایت از تروریست ها در سوریه از طریق مرزهای شمالی و غیر قانونی وارد سوریه شده است کشورها ی مختلف بابت آنها پول عوارض می گیرد
رزمنده
جنایات و خیانت و تجاوز و یا غیر دولت های تروریست کشورهای عربستان و قطر و ترکیه در سوریه و عراق انجام می دهند و همچنان نیز ادامه دارد توهین به تمامی مسلمانان است
مظلوم
خشم جهانی از تاز ترین خیانت دولت ترکیه حمایت از تروریست ها درسوریه است وزیرخارجه ترکیه و دولت ترکیه از دخالت در امور سوریه و عراق مورد نیاز تروریست ها و به داخل سوریه و عراق منتقل می کنند وزن و بچه بی دفاع را به خاک و خون می کشد وآموزش آنها در خاک ترکیه می کنند با سلاح ها ی اسرائیلی وآمریکای و هزینه های مالی عربستان و قطر به کشتار مردم سوریه و عراق می پردازند.
شاکی
ازآغازجنگ در سوریه وزیرخارجه ترکیه و دولت ترکیه به تروریست ها دست داشته اند و در امور داخلی سوریه دخالت می کند درگیری سوریه هیچ ربطی به وزیرخارجه ترکیه ندارد نخست وزیر ترکیه تمامی تروریست ها خارجی اجازه داد. از مرز ترکیه وارد سوریه شود کشتار و خونریزی و خشونت در سوریه هستند
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه این تروریستهای وهابی رو که سوریه رو تبدیل به پارک جنایت کرده اند .
چقدر خوشحالن این اروپایی ها که شّر این وهابی های کثیف تندرو از کشورشان کم میشه !!!