دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۷
۳۹

حمله شدید صادق خرازی به نعیمه اشراقی و انتقاد از دفتر نشر

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 320448
صادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و از مشاوران سید محمد خاتمی با انتقاد شدید از اهانت نعیمه اشراقی به خانواده های شهدا خواستار برخورد و موضع جدی موسسه تنظیم و نشر آثار امام در برابر این بی حرمتی شد. صادق خرازی به واسطه ازداواج فرزندش با فرزند زهرا اشراقی از بستگان سببی نعیمه اشراقی است.
حمله شدید صادق خرازی به نعیمه اشراقی و انتقاد از دفتر نشر
به گزارش جهان، متن کامل این یادداشت که در صفحه شخصی وی درج شده به این شرح است:

بنام خدای شهیدان

هم حال جسمی من بهم ریخته و هم حال روحی ام !!

جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران و دوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می کنند طی دو روز گذشته با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند. برخی بخاطر نسبت خانوادگی و برخی بخاطر ارتباطاتم، با من تماس می گرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران هستند، گلایه می کردند.

من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له می کنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند، فرزند یکی از شهیدان والاتبار این سرزمین می گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می کرد حتما چند سالی برایش حبس می بریدند، من اگر چه علاقه ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر و دیدگاهی ندارم، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری، برای خود محبوبیت خلق کنند. این مرکز بایست نخست نسبت به خودی ها و رفتار و سکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی!!!

این اتفاق خیانت به امام ره، جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له، از آن اوست.

دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند، هیچ می دانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام باعث شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک و خالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند، و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی و جدی بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
ای کاش این اهانت موجب شود ابهامات و اتهامات نقش اشراقی ها در انفجار 7 تیر روشن شود و نظام در این قضیه حداقل یک گام از کلاهی فراتر رود
United States
ماجرا چیه؟ اولین باره میشنوم. 7 تیر چه ربطی به اشراقی ها داره؟
آره چه ربطی داره بسیار حساس شدم بدانم فتنه کجاست
از مرکز نشر و حفظ اثار امام می خواهیم :
مارادونا را ول کن گل آقای خودتونو بگیرید!!!!!!!!!!
United States
از بس بزرگان و معتمدان جریان هم طیف امثال اشراقی در برابر وقاحت ها و بچه بازی های اینا سکوت بی جا کردن، باعث شده فکر کنن می تونن هر طور خواستن حرف بزنن.
اگر ان روزی که عکس امام ره توسط فتنگران پاره شد اعتراض میکردید امروز شاهد این بی ادبیها ازطرف نوه امام نبودیم.
مرتضی
United States
اولین باره میبینم که آقای صادق خرازی با ان سوابق مبهم و سوال برانگیز اینگونه موضع انقلابی می گیرد آن هم در دوره ای که ظاهرا انقلابی سخن گفتن هزینه دار شده است. احتمالا توپخانه رسانه های زنجیره ای بر روی ایشان متمرکز خواهد شد.

از ایشان به خاطر شجاعت در بیان حق سپاسگزارم. ان شاء الله درمورد سایر مواضع حضرت امام هم همین گونه غیرت نشان دهید.
یا حق
Kenya
با نگاهی به سوابق وی و خانواده ایشان این اظهار نظر دور از انتظار نبود. صادق جان مچکریم
رزمنده
ایشان نگران دوام دوره قدرت رفقایشان هستند که قطعا با خرابکاری های امثال اشراقی و غیره به 4 سال دوم نمی کشد. و گرنه غصه انقلاب و امام را نمی خورند!
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله
مرکز نشر آثار امام راحل فقط کسانی ملت ایران است که اگر به نوادگان امام راحل بی حرمتی کند با بی ادبی به ملت پاسخ می دهند اگر نه نوادگان امام راحل از نطر مرکز نشر آثار امام آزادند به هر کسی حتی خانواده شهدا حتی فرزندان روح الله بی ادبی کنند صدای این مرکز هم در نمی آید چون کسانی که در آنجا کار می کنند حرفهای امام راحل را قبول ندارند بقول خودشان حرف امام راحل را به تاریخ سپردند ولی سخنان امام راحل تا ابد برای ملت ایران نقشه راه است
عبدالله
آقای خرازی تا موقعی که این گونه فکر می کنی: « دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند» اوضاع همین است. الان چه ربطی به نقد 8 سال احمدی نژاد و دوستان احمدی نژاد داشت؟ آقای مشاور خاتمی آن روز که اکبر گنجی که پاسدار بیت امام بودند و ایدئولوگ شما در روزنامه های اصلاح طلبی به امام توهین کرد و زباله دان تاریخ را مطرح کرد احمدی نژاد کجا بود ؟ آنروز که عاشورا را نتیجه خشونت پیامبر (ص) دانستند!!! احمدی نژاد کجا بود؟ آن روز که گفتند خدا را هم می شود استیضاح کرد!!! چه ربطی به احمدی نژاد به قول شما شبه انقلابی داشت؟ این موارد و موارد دیگر که در زمان شما که خودتان را انقلابی می دانید و 8 سال احمدی نژاد را شبه انقلابی می دانید ، اتفاق افتاد. این موارد نتیجه همان سکوت شما در دوره اصلاحات است که در راس کار بودید. عاشورای سال 88 را طرفداران احمدی نژاد شبه انقلابی بوجود آورد یا دوستان فتنه سبز که استمرار افراطی های دوم خرداد بودند؟
با این وجود بیت شریف امام و یادگار احمد آقا که گوش به حرف شبه انقلابیون نمی دهد شاید به حرف شما گوش دهد. اما از اینکه در برابر ظلم به امام ، پاسداران ، همسران شهدا و فرزندان شهدا ، موضع گرفتید تشکر می کنیم.
اشراقی صفحه شو در اعتراض بسته!!!!!!
اعتراض به کی؟...به خودش؟....از ندونم کاری داری همه چی رو به باد می دین....این خانواده دارن شورش رو در میارن....بابا حسن آقا، یک مرد تو این خانواده پیدا نمیشه یه کم به امام رفته باشه، جلوی این یاوه گویی ها وایسته؟
اون از زهراشون با اون تفکر درب و داغون اون از نعیما شون...این از نعیمه تون.....اون از دختر خود امام که چند وقت پیش اون نامه نگاری آبروریزی رو سر انتخابات انجام داد......راستش رو بخوای اینم از خودت با این پاسداشت نظرات امام که هیچوقت هیچ عکس العملی نشون ندادی...
باعث تاسفه
بازی اون کبکه است که سرشو توبرف می کنه فکرمی کنه کسی ندیده !! هاشمی هم درخصوص سایتش اظهاربی اطلاعی کرده و....
Kenya
امام حق داشت که دستور داده بود اعضای خانواده اش وارد سیاسیت نشوند.
Iran, Islamic Republic of
بارها بدنبال افاضه های این خانواده گفته ام که ایشان قبل از انتساب به مادر و خانواده حضرت امام (ره) به پدر بزرگوارشان منسوب هستند که ایشان هم در مسئله حل مشکل بین بنی صدر ملعون و شهید مظلوم دکتر بهشتی در محضر امام نمایندگی بنی صدر را بعهده داشتند. ای کاش این اطلاع رسانی ها به جوانان نسل امروز انجام میشد تا بدانند حضرت امام همانروز ها هم از دست نزدیکان چه خون دل هایی می خورد .
بقول معروف " تره به تخمش میره بچه به باباش "
سيدحسين پيام
جناب خرازي هميشه يادتان باشد كه """ خودكرده را تدبير نيست """"
United States
اینها همش تندرویه چه کار خانم اشراقی چه اعتراضهایی که بهش شد چه این موضع آقای خرازی. من نمی فهمم ما ها چرا انقدر آتیشم تنده ؟ بابا میخوای قضاوت کنی بکن یه کم آروم تر چرا عصبی میشی چرا حنجره تو پاره می کنی؟؟ چرا جیغ میزنی؟ ایییی خدا
فعلا که این توئی که داری خودتو.....
عبدالله
تا یزرگان بیت حضرت امام ره در سبطره فکری امثال هاشمی خاتمی نوری وتفکر اصلاح طلبان هستند به ابنگونه جفاهابی که به حضرت امام وخانواده شهدا میشود عکس العملی نشان نخواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
يس علي مطهري کجاست؟چرا ساکت شده؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسد بعضي ها ولي نعمت هاشونو زود فراموش مي كنند
همين شهدا و خانواده شان ولي نعمت هستند
حتي امام بارها اين را در سخنراني هايشان فرموده بودند
زنده و جاويد باد ياد شهدا و جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس
کجایند مردان بی ادعا که ببینند ... ...
Iran, Islamic Republic of
علي مطهري چرا ساکتي!
Iran, Islamic Republic of
این دو خواهر یکی سر سفره خاتمی نشسته و دیگری سر سفره طاهری، از آن ها بیشتر از این انتظاری نیست
امیر
Iran, Islamic Republic of
یعنی یه موی آقا روح الله تو این جماعت نیست؟!
بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام .........
کاش بقیه اصلاح طلب ها هم مثل تو شعور داشتند
United States
همه فقط دارن حمله می کنن چه فایده ای داره؟
مجید جان حمله نه دفاع!اینی که میگی در زبان و ادبیات فارسی بهش می گویند دفاع چون اول نعیمه حمله کرده است
United States
واقعا خوشم اومد از ایشون خیلی انتظار این کارو نداشتم
مریم
چه عجب صدایتان درآمد آقای خرازی !!!!!!!نکند از روح شهید خرازی شرمنده اید؟
brt
جان من شما اصولگراها اینو کجا قایم کرده بودید ؟
این 8 سال آقا صادق کجا بود ؟
سید محمد محسن
آقا صادق بی خیال!...
خادم الحسین
United States
امام ره فرمودند اگر کسی ازمن حرفی را مطرح کرد یا باید دست خط من باشد یا فیلم و صوتم /اقا امروز را میدیدند و بیشتر از خانواه و نزدیکان خود امثال نعیمه و .... می ترسیدند نه مردم عادی
Czech Republic
امثال این خرازی که با فتنه گرها نشست و برخواست می کنند با این اظهارات می خواهند خودشان را نزد مردم تطهیر کنند درحالی که جناح فتنه از نظر مردم مرده ی متحرکند و هرگز بخشیده نمی شوند
Iran, Islamic Republic of
بفرموده حضرت آقا ،امام خميني هويت جمعي ملت ايران است واين دختر نشسته بر سر سفره نام روح الله ،به هويت ملت ايران يعني امام روح الله وفرزندان واقعي شهيدش اهانت نموده است.
Iran, Islamic Republic of
خدا ریشه خواصی را که خودشان را منسوب به امام می دانند و خیانت می کنند تا فساد و بی بندوباری را در جامعه رواج دهند و به تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب حمله میکند را انشاءالله بکند.
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما . احسنت