دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱۴

اشراقی با من تماس گرفت و گفت من خاک پای شهیدانم

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 320566
لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند وگفتند ، من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است.
به گزارش جهان، دکتر صادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و از مشاوران سید محمد خاتمی پس از انتشار یادداشتی در نقد مطلب منتسب به نعیمه اشراقی ، در مطلب جدیدی نوشت:

لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند وگفتند ، من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است و همچنین تاکید کردند برادر همسرم که فرزند مرحوم ایت الله طاهری اصفهانی است از شهدا و خانواده همسرم نیز از خاندان معظم شهدا هستند و من خاک کف پای شهیدانم و هرگز بخودم اجازه نمیدهم چنین جسارتی انهم من که نوه حضرت امام هستم به امام وارمان های امام و شهیدانمان بکنم

با توضیحاتی که سرکار نعیمه خانوم اشراقی دادند وظیفه شرعی و اخلاقی من است که حمل بر صحت کنم و توضیحات ایشان را بر هر نکته ای دیگری رجحان دهم !

امیدوارم همه ما پاسدار فضیلت ها و ارمان شهیدانمان باشیم و خود را متعهد بدانیم که شهیدانمان سرچشمه بزرگواری و وحدت ملت ایران هستند.

همه ما با هر دیدگاهی و هر مذهبی و ایمانی نمی توانیم نسبت به کسانی که با خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و همچنین خانواده های ایشان که با شرف وعزت مقاومت وابستادگی وصبوری کردند بی تفاوت با شیم

تا تاریخ ، تاریخ هست از حماسه انها که خون خود را برای ملت ایران واسلام وقران تقدیم کردندبه بزرگی و عظمت یاد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این تکذیب ها تا کی ادامه دارد؟دستگاه قضایی برای صحت و سقم این ادعا ورود کند.اگر اینها صادق برای این جعل شکایت کنند! البته اثار جرم را که خودش از بین برده است
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
البته نظرات و افکار خانم اشراقی بر کسی پوشیده نیست و ایشان از نظر فکری هیچ نزدیکی با امام ندارند ....
هان پس بگو خانم اشراقی عروس آقای طاهری است همان آیت الله اصلاح طلبها
Iran, Islamic Republic of
همین که ایشون انکار این گناه رو می کنند کافیه و لازمه که به محکوم کردنها پایان داد چون ضررش بیش از منفعتش خواهد بود .
چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم
مجید
چرا اینقدر دیر جای تامل ندارد؟
کریمی
Iran, Islamic Republic of
سلام
خانم اشراقی دنیا دنیای الکترونیک است خلی راحت می توان فهمید که صفحه شما اصلی بوده یا جعلی و برای متخصصین شبکه و اینتر نت کاملا محرز است صفحه اصلی و کلام مذکور ،کلام جنابعالی بوده بجای حاشا اگه شهامت دارید عذرخواهی کنید .بهترین و ساده ترین دلیل فنی که قابل حاشا نیست آن است که شما که اراده کردید صفحه را ببندید ،صفحه بسته شد ،چنانچه جعلی بود باید بعد بستن شما بازم صفحه جعلی قابل دسترسی می بود نه با یک بستن هر چند تل صفحه بسته شود.
این را همه می دانند که می توان این صفحات را هک نمود. بنابراین منظور از جعلی این نیست که صفحه مال ایشان نبوده بلکه منظور این است که در صفحه شخصی ایشان دخل و تصرف صورت گرفته است. بله بهمین راحتی. کافی است که اسم کاربری و رمز عبور هک شده باشد و هر کسی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.
قاضی زاده
من کاری ندارم که اصل موضوع حقیقت دارد یا نه اما استدلال شما هم صحیح نیست چون این مطلب مشمئز کننده در صفحه اصلی قرار گرفته که آن هم بسته شده است و صفحه جعلی وجود ندارد که باز بماند .حالا باید متخصصین امر نظر بدهند که آیا قرار دادن همچین مطلبی با این مشخصات در صفحه اصلی امکان پذیر هست یا نه .
صدرا
مگر اشراقی ویا بیت امام ودفتر نشر اثار امام ره زبان ندارند که اقا صادق از عوض انها اظهار پشیمانی میکنند.اگر هم این حرف گیرم درست باشد انوقت این حداقل مجازات است ؟باطن .. اینها برای همه مدتهاست که اشکار شده.
خانم اشراقی توصیه من به شما این است فیس بوک و شبکه های اجتماعی این چنین فقط وقت شما را می گیرد و یا شما را در دام خود می اندازد رها کنید
Iran, Islamic Republic of
ما همچنان در صبر انقلابی هستیم ...
قاضی زاده
ضمن تذکر به بیت محترم حضرت امام رحمت الله علیه که مواظب حرکات خودشان باشند باید به این نکته هم توجه کنیم که در فضای مجازی هر امری و شیطنتی امکان پذیر است .
Iran, Islamic Republic of
تاريخ پر است از بغض وكينه وانتقام فرزندان ومنسوبين منحرف و هوس باز و جاه و قدرت طلب به پدران صالح.
خطاب خدا در قرآن به حضرت نوح و اوليا خدا كه فرزندان و منسوبين نااهل و منحرف دارند: انه ليس من اهلك انه عمل غير صالح ( هود 46 )